בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

הייטק בקנאביס: ראיון והצצה למתקן האינדור המתקדם של חברת טריכום Trichome

הייטק בקנאביס: ראיון והצצה למתקן האינדור המתקדם של חברת טריכום Trichome

הייטק בקנאביס: ראיון והצצה למתקן האינדור המתקדם של חברת טריכום Trichome

זנים חדשיםחברות/מגדלים

בשורה חדשה לשוק הקנאביס הישראלי – חברת טריכום Trichome, חברת אגרוטק המשלבת בין 2 עולמות משלימים – חקלאות קנאביס איכותית וטכנולוגיות קנאביס מתקדמות. 

טריכום Trichome
טריכום Trichome

חברת Trichome היא בעלת מתקן האינדור הגדול ביותר במזרח התיכון, והיא מגיעה לשוק הקנאביס הרפואי בישראל עם צוות מומחי קנאביס בינלאומי מרשים, טכנולוגיה חדשנית ומערך שלם של גידול אינדור איכותי. לחברה מגוון תחומי פעילות, מצד אחד היא מגדלת עבור חברות הקנאביס המובילות בשוק, לדוגמא הזן פרויד 24.4% המשווק על ידי חברת קנאשור ונמצא כרגע בבתי המרקחת, ומחזיקה בבלעדיות בישראל את הזנים של חברת Nasha Genetics העולמית אותם תפגשו בדצמבר עם הזן G41 (ג’לאטו) או בשמו השיווקי גרין קלובר (Green Clover) שישווק על ידי חברת טוגדר פארמה ויגיע לבתי המרקחת בתחילת החודש. 

הזן פרויד, Freud

אריזה פרויד

היברידיהיברידי
קטגוריהT20/C4
אצווה24.4%
מחיר299 ₪
גידולגידול אינדור כחול-לבן, טריכום
אייקונים סקירה חברהמבית קנאשור
גנטיקהBlueberry X Critical Plus

היברידי
רוח.jpg.jpg

כפתור איתור בבתי מרקחת

הזן גרין קלובר, Green Clover

אריזה תלתן ירוק

אייקונים סקירה אינדיקהאינדיקה
קטגוריהT20/C4
גידולגידול אינדור כחול-לבן, טריכום
אייקונים סקירה חברה מבית טוגדר פארמה
גנטיקהG41 (Gelato #41)

אינדיקה
.jpg.jpgרוח

הירשמו להתראה אוטומטית והיו הראשונים לדעת כאשר הזן נוחת בבתי המרקחת
כפתור התראה אוטומטית

כמו כן Trichome בונה ומפתחת שיתופי פעולה אסטרטגיים ומסחריים כדוגמת המותג וויבז היוצא בשיתוף עם חברת גרין בויז Green Boyz החדשה גם היא בשוק, ביחד יוציאו את הזן איי אף (AF) או בשמו המקורי אפל פריטר (Apple Fritter), השייך גם הוא ל-Nasha Genetics וכאמור ייצא תחת המותג החדש, המסקרן והמפתיע של השנה VIBEZ שיושק גם הוא בדצמבר הקרוב.

הזן איי אף, AF

אריזה איי אף חדש

היברידיהיברידי
קטגוריהT20/C4
אצווה24%
גידולגידול אינדור כחול-לבן, טריכום
אייקונים סקירה חברהמבית חברת טריכום וחברת גרין בויז
גנטיקהSour Apple X Animal Cookie

היברידי
.jpg.jpg.jpg

הירשמו להתראה אוטומטית והיו הראשונים לדעת כאשר הזן נוחת בבתי המרקחת
כפתור התראה אוטומטית

מותג הקנאביס החדש Vibez של טריכום וגרין בויז
מותג הקנאביס החדש Vibez של טריכום וגרין בויז

ואם זה לא מספיק, אנחנו כאן לגלות לכם שיש למה לצפות גם בהמשך כש-Trichome תצא לשוק בתחילת 2023 עם מותג פרימיום משלה שיקרא Indo (קיצור של Indoor, גידול אינדור, שזו המומחיות של החברה), תחתיו יגיעו לבתי המרקחת זנים מעניינים ומיוחדים. 

קיבלנו הזמנה לנסוע לבקר במתקן הגידול החדש של חברת טריכום בקריית גת. נפגשנו שם עם טוני לוי, מנכ״ל ומייסד שותף של החברה לשיחה על קנאביס, יזמות, טכנולוגיות והשוק הרפואי בישראל.

המתקן של טריכום באמת מרשים במיוחד, גם בגודלו וגם בתחושה שנכנסים לבית חולים עתידני.

מתקן האינדור של חברת טריכום בקריית גת
מתקן האינדור של חברת טריכום בקריית גת

נעים מאוד טוני, ספר לנו קצת עצמך ועל הניסיון שלכם בתחום הקנאביס?

חברת טריכום היא למעשה תוצר של הקורונה אם ניתן להגדיר זאת כך, קצת לפני שהחלה חזרתי לארץ עם משפחתי לאחר 4 שנים בקולומביה, שם ניהלתי חברת קנאביס. היינו הרישיון הרביעי שהתקבל ממשרד הבריאות הקולומביאני להקמת חברה לקנאביס רפואי. לקולומביה הגעתי לאחר 10 שנים בהם התגוררתי בספרד, שם הקמתי ב-2010 יחד עם רובי אבישר מועדון קנאביס. רובי אבישר, שהוא שותפי גם היום ב-Trichome הוא מייסד משותף ומשנה למנכ״ל החברה. 

המועדון שהקמנו בשם RDM בברצלונה, הינו מועדון קנאביס פרטי אך שונה משאר המועדונים הסטנדרטים בספרד, הפוקוס שלנו היה להיות קליניקת הקנאביס הראשונה בספרד. למי שאינו בקיא, בספרד מועדוני קנאביס הינם פרטיים ומתנהלים כמו מועדון חברים פרטי, אנחנו הקמנו מועדון לאנשים אשר היו זקוקים לקנאביס למטרות טיפוליות רפואיות. ממש הקמנו כניסה נפרדת במתחם לאותם מטופלי קנאביס שיכלו להיפגש עם רופא או אחות ולקבל ייעוץ הדרכה ללא עלות. קיבלנו חסות מ-‘Canna foundation’ והיתה לנו גישה לבדיקות מעבדה וכך למעשה התחלנו לייצר מוצרים סטנדרטים לשוק ״הרפואי״ בספרד (לא קיים כיום שוק קנאביס רפואי מוסדר במדינה).

מועדון הקנאביס RDM בברצלונה
מועדון הקנאביס RDM בברצלונה

יצרנו קליניקה של טיפול חסד, מטופלים היו מגיעים אך לא נדרשים לשלם על הטיפול ועל המוצרים הנלווים כאשר הרעיון היה שהקנאביס שנמכר אצלנו לשימוש פנאי כיסה את ההוצאות של הקליניקה ואת הטיפול למטופלי הקנאביס הרפואי. בין השנים 2010-2016 טיפלנו בלמעלה מ-800 מטופלים רפואיים מכל הסוגים והגילאים עם התוויות רפואיות שונות ומגוונות. 

בתחילת 2016 עברתי לקולומביה כאשר רובי המשיך את ניהול המועדון שעדיין קיים וממשיך להתקיים בהצלחה גם היום בספרד. בקולומביה עברתי להתעסק בתחום קצת אחר בעולם הקנאביס, גידול וייצור בקנה מידה מסחרי בכמויות גדולות. רכשנו חווה של 300 דונם והקמנו חממה של גידול קנאביס בשטח של 65 דונם והקמנו גם מפעל מיצויים. בעצם היינו מספקים חומרי גלם כמו קנבינואידים, מיצויים, וקריסטליזציה, לשוק הקנאביס הבינלאומי . במקביל התמחתי במשך התקופה בבניית מתקנים וחממות לגידול קנאביס,עבדתי מול חברת RICHEL – אחת החברות הגדולות באירופה להקמת מתקני קנאביס, כך צברתי הרבה ידע בתחום מתקני גידול קנאביס. 

קנאביס הייטקיסטי בחברת טריכום
קנאביס הייטקיסטי בחברת טריכום

אז איך מצאתם את עצמכם בשוק הקנאביס הרפואי בישראל?

ב-2019 לאחר 14 שנים בחו״ל החלטתי לחזור לישראל יחד עם משפחתי, מהר מאוד התחלתי לייעץ לחברות בתחום הקנאביס בארץ וגם באנגליה ובארה״ב. אך תוך כדי החלה הקורונה והפרויקטים בחו״ל נדחו וחלקם לא יצאו לפועל. במהלך ייעוץ לפרויקטים בארץ, בשלבי התכנון, נתקלתי בתופעה שתפסה את תשומת ליבי, כאשר באמצע אפריל 2020 שרר שרב בישראל של 40 מעלות במשך כמה ימים, מה שגרם לנו להתחיל לחקור מידע של השירות המטאורולוגי בישראל והבנו כי לא משנה איזה טכנולוגיה נייבא לפה, גם אם היא תהיה הכי מתקדמת בעולם, יהיה קשה מאוד להתמודד עם האקלים הישראלי הים תיכוני. הקיץ הישראלי נהיה עם השנים ארוך יותר, לח יותר, וזה פשוט מקשה על קיום תנאים אידיאליים או אפילו מוצלחים לגידול קנאביס בחממה בישראל. נוצר מצב שאתה רודף אחרי הזנב של עצמך כי אתה מתקן במקום אחד ואז אתה מייצר בעיה במקום אחר. 

באותה תקופה התחלתי ללמוד את כל השוק הישראלי, לא חייתי בארץ הרבה שנים והכרתי בעיקר את האסדרה הישנה. בעקבות הרפורמה החדשה נכנס תקן ה-GACP, תקן אבטחת איכות שרשרת הייצור והאספקה של קנאביס לשימוש רפואי, תקן תחתו עבדנו גם בקולומביה. בתחילת הדרך לקח זמן לחברות קנאביס לעמוד בתקן וגידולים רבים ואצוות רבות נפסלו, לא הותרו לשימוש והושמדו מה שיצר ביקוש ואת ״זעקת המטופלים״ ולאחר מכן משרד הבריאות פתח את השמים והחל יבוא של קנאביס לישראל. היבוא יצר בידול טבעי בשוק כי פתאום המטופלים נחשפו למוצר חדש, שונה וכמובן גם מגוון רחב של מוצרים שהמטופלים לא הכירו קודם לכן, חלק מהיבוא היה של מוצרים איכותיים שלא נראו עד אז בארץ. לאחר תקופה זיהינו רובי ואני כי יש צורך בשוק למוצרים איכותיים טובים יותר, שלא מקבל מענה. 

ממתקן האינדור של טריכום
ממתקן האינדור של טריכום

מהו הצורך שזיהיתם בשוק הקנאביס הרפואי בישראל? 

הצורך שזיהינו הוא הביקוש לתפרחות באיכות גבוהה, בהדירות גבוהה (כלומר מינימום שינוי בחומר בין אצווה לאצווה) ואספקה קבועה בבתי המרקחת. כדי לייצר מוצר כזה אתה חייב לגדל בשיטת גידול אינדור כי רק בשיטה זו ניתן לייצר סטנדרטיזציה ולשלוט בכל הפרמטרים של הגידול וכך למקסם את הפוטנציאל של צמח הקנאביס.

קנאביס בשיטת אינדור בחברת טריכום
קנאביס בשיטת אינדור בחברת טריכום

זה הביא אותנו למסקנה שאנו חייבים מתקן אינדור מתקדם וכך יצאנו למסע רובי ואני כאשר בבקרים היינו מחפשים מקום למתקן ובלילות יושבים עם אקסלים ומייצרים תוכנית עסקית להקמה של החברה וכאשר מצאנו את המקום המתאים נכנס לתמונה חבר צוות חשוב, סטיב עבוד מקנדה, שהוא כיום ראש תחום חקלאות בטריכום. 

חשוב להבין למה אנחנו עושים את מה שאנחנו עושים והתשובה לכך היא עשייה מתוך תשוקה אמיתית לדבר ומתחושת שליחות. אנחנו גאים בגידול קנאביס מתקדם, כזה שמכבד את השושלת הגנטית וההיסטוריה של כל זן. אני מרגיש מחויב לספק ללקוחות פרח קנאביס בעבודת יד שיעניק חוויה ללא פשרות. המוצרים שלנו מיוצרים על ידי מוחות קנאביס בינלאומיים בעלי ידע, שליקטנו לאורך הדרך המקצועית המשותפת, כאלה שחולקים איתנו את התשוקה למוצר; מזרע, לאריזה. טריכום מתכוונת לעשות כל מאמץ על מנת להבטיח שכל תוצרת תהיה טובה יותר מהקודמת, ותיחגג עם ארומה וטעם טובים יותר ויותר. לא סתם הסלוגן שלנו הוא Indoor Cannabis Art. כשקאנביס נעשה מאהבה ליצירה זה כבר אומנות, וזו האומנות שלנו. ובאומנות לא מתפשרים על פחות מהכי טוב שלך.

מתוך המתקן המתקדם של Trichome
מתוך המתקן המתקדם של Trichome

אפשר להגיד שהמתקן שלכם “הייטקיסטי”, מה מיוחד במתקן גידול הקנאביס של טריכום? 

הרצון שלנו לענות על צורך לתפרחות איכותיות, בתדירות קבועה והדירות קבועה היה חייב להתקיים כבר בתכנון המתקן. לצורך זה בנינו פה מפעל קנאביס איכותי, המתקן הזה רחוק מלהיות חווה כמו שרובכם מכירים, המתקן פה בנוי בשיטת FIFO – First In First Out – בשביל זה יש לנו תשעה חדרי גידול בנוסף לחדר האימהות. כל שבוע אנו ממלאים חדר אחד, חוות הריבוי מייצרת ייחורים כל הזמן והתפקיד שלה לאפשר לנו כל שבוע לשתול ייחורים בחדר הפרחה, כך כל שבוע אנו שותלים בחדר אחד ולאחר מכן בחדר שני, שלישי וכאשר הגענו לחדר התשיעי החדר הראשון יהיה מוכן לקטיף.

גידול קנאביס בטכנולוגיות מתקדמות, Trichome
גידול קנאביס בטכנולוגיות מתקדמות, Trichome

לאחר הקטיף נכנס צוות ה-Post Harvest, הם קוטפים את הקנאביס מאותו חדר ושולחים את הסחורה לחדר פוסט הרבסט. לחדר נכנס צוות סניטציה שתפקידו לנקות ולחטא את החדר שכרגע נעשה בו הקטיף ואז מגישים את החדר חזרה לצוות הגידול לשתילה חדשה. הפרוטוקול שייצרנו נותן לנו את היכולת לתכנן קדימה ולחזות מתי המוצר יהיה בבית המרקחת וכמובן להתאים את המוצר ואת עצמנו לפי הצרכים המשתנים של שוק קנאביס ושל המטופלים. תהליך הפוסט הרבסט אצלנו נבנה כולו במחשבה לעבור אישור של תקן GMP, כלומר הכל נעשה בחדרים סטרילים, משלב הקטיף לשלב הייבוש, הטרימניג והאריזה, הכל נעשה בחדרים נקיים, הטרימינג ידני כמובן. והכל נעשה תמיד כדי לשמור על איכות המוצר.

תפרחת יפיפיה ממתקן הגידול של טריכום
תפרחת יפייפיה ממתקן הגידול של טריכום

בנוסף למתקן המרשים והמשוכלל, אני חושב שמה שבאמת נותן לנו את הערך המוסף בטריכום זה הצוות המיוחד שהקמנו פה. בנוסף לסטיב עבוד, ראש תחום החקלאות בטריכום, האגרונומית הראשית של החברה, ד״ר פאולה דיאז, היא ד״ר בהכלאות זנים (PHD Plant Breeding). היא הייתה האגרונומית הראשית שלנו בקולומביה ושם עשתה לנו את כל הרישום הבינלאומי של זנים וגנטיקות. הרעיון הוא לבנות מתקן שהוא בשליטה מלאה. לכל זן אנו בונים פרוטוקול, ממש ספר, על איך מגדלים את הזן – כמה תאורה, כמה השקייה וכו’ וממש אוספים נתונים ידנית וכך מייצרים מתודולוגיה של גידול. כמובן שאנחנו כל הזמן חושבים כיצד ואיפה ניתן לשפר עוד, כך אנו מייצרים סטנדרטיזציה ושליטה בתהליך הגידול. 

מהמתקן הטכנולוגי של טריכום
מהמתקן הטכנולוגי של טריכום

האם אתם רואים דמיון בשוק הישראלי לשווקים אחרים בעולם? שוק הקנאביס בספרד למשל? 

לספרד רגולציה שונה מישראל, אין שם במועדוני הקנאביס זיקה לקנאביס רפואי. אנחנו יצרנו בספרד מועדון עם פן רפואי, אך זה שוק שונה. בקולומביה הרגולציה היא קשוחה יותר מישראל, אנחנו התעסקנו בעיקר במיצויים ושמני קנאביס שהיו מיועדים ברובם ליצוא כמו ברוב השווקים בעולם. לא הרבה יודעים עד כמה מוערך שוק הקנאביס הרפואי בישראל כיום בעולם, זה שוק גדול יותר מגרמניה. 

ספר לנו קצת על הדברה או הדברים שהפרח עובר בדרך מטריכום עד לבית המרקחת?  

אנחנו עובדים במערכת הדברה ביולוגית שזה שימוש בחרקים טורפים שאוכלים את המזיקים – מה שנקרא שיטת הרמזור. אור ירוק משמעותו שאין זיהוי של חרקים או מזיקים, שזה המקרה הסטנדרטי אצלנו, אבל אם ישנם אז מפזרים חרקים חיים טורפים שיאכלו את המזיקים שעשויים להיות על הצמח. למעשה מחקים את הטבע בהקשר הזה. בנוסף אנו משתמשים בהדברה אורגנית כמובן. אני באופן אישי חושב שכל עוד אנו חיים ברגולציה רפואית ראוי להעביר מוצרים פיסטור קר, גם אם זה עבור מטופל אחד שנמצא כעת במחלקה אונקולוגית והמערכת החיסונית שלו נמוכה, אנחנו בטריכום מחוייבים לעשות כל מה שניתן כדי להוריד את הסבירות לזיהום חס וחלילה מאיזשהו מזיק שנשאר על הצמח. לכן חשוב להבטיח שכל המוצרים נקיים ממזיקים ואיכותיים כמובן. אנחנו גם ננסה להוכיח בהמשך כי פיסטור קר אינו בהכרח מוריד את איכות החומר. 

תפרחות קנאביס במתקן האינדור של Trichome
תפרחות קנאביס במתקן האינדור של Trichome

ולסיום, ראינו ביקוש גדול לתפרחת פרויד מהמתקן של טריכום בשבועות האחרונים. מה עוד ניתן לספר למטופלים על זנים שיגיעו לשוק ממתקן האינדור? 

חוץ מהאצווה הראשונה שלנו של הזן פרויד 24.4% THC שיצאה לשוק, גידלנו לחברת קנאשור עוד 3-4 אצוות של פרויד. אני מקווה שהסחורה תגיע לבתי המרקחת בימים ובשבועות הקרובים, כך שכל מי שרוצה להנות מהמוצר האיכותי של פרויד בגידול טריכום, שתהיה לו את האפשרות.

אייקון היברידי תפרחת קנאביס פרויד

תפרחת פרויד

T20/C4
24.4%, 299 ₪
גידול ישראלי, טריכום / קנאשור

כפתור איתור בבתי מרקחת

אני גם שמח לעדכן פה לראשונה כי בשבועות הקרובים אנו יוצאים בשיתופי פעולה עם 2 זנים חדשים שגודלו אצלנו במתקן, הזנים גרין קלובר (Green Clover) ואיי אף (AF). הזנים הם תוצר של שיתוף פעולה שיש לנו עם מגדלים שהכרנו בתעשיית הקנאביס לאורך השנים, שני זנים מהדור החדש של זני הקנאביס.

אייקון היברידי תפרחת קנאביס איי אף

תפרחת איי אף 16

T20/C4
24%

מקור גנטי Apple Fritter
גידול ישראלי, טריכום / גרין בויז

הירשמו להתראה אוטומטית והיו הראשונים לדעת כאשר הזן נוחת בבתי המרקחת
כפתור התראה אוטומטית

אייקון היברידי תפרחת קנאביס גרין קלובר

אריזה תלתן ירוק

T20/C4
מקור גנטי G41 (Gelato #41)
גידול ישראלי, טריכום / טוגדר
פארמה

הירשמו להתראה אוטומטית והיו הראשונים לדעת כאשר הזן נוחת בבתי המרקחת
כפתור התראה אוטומטית

בנוסף אנו עובדים במרץ על המותג של טריכום שיקרא אינדו, בסדרת האינדו אנו נוציא מגוון של זנים חדשים, סאטיבות וגם אינדיקות חזקות ומעניינות. הרבה דברים טובים עומדים לצאת לשוק הישראלי מתוצרת מתקן האינדור של טריכום בקרוב מאוד.

טריכומות הקנאביס ב-Trichome
טריכומות הקנאביס ב-Trichome

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

Trichome

איי אף 16

גידול אינדור

זני קנאביס רפואי

זנים חדשים

זנים שיכנסו בקרוב

חברות קנאביס

טריכום

כאנביס

מאמרי כאנביס


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.