בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

חוות קנאביס כשרה למהדרין: מתוך המתקן של חברת שיח מדיקל גרופ

חוות קנאביס כשרה למהדרין: מתוך המתקן של חברת שיח מדיקל גרופ

חוות קנאביס כשרה למהדרין: מתוך המתקן של חברת שיח מדיקל גרופ

חברות ומגדליםמאמרים

שבוע שעבר, על גג ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, קיימה חברת הקנאביס הרפואי שיח מדיקל גרופ כנס יועצים רפואיים בנושא שמני קנאביס רפואי בכשרות מהודרת, שם הושקו בצעד תקדימי בישראל שמני קנאביס רפואי כשרים למהדרין בכשרות מהודרת של הרב רובין, מהמובילים בתחום הכשרות בארץ. את האירוע סיקר עקיבא ווייס בחדשות כאן 11 ואף ערך סיור במתקן הקנאביס הטכנולוגי של החברה. 

הרב רובין בהשקת שמני הקנאביס הכשרים של חברת שיח, כאן 11
הרב רובין בהשקת שמני הקנאביס הכשרים של חברת שיח, כאן 11

“יש בו (בקנאביס הרפואי) הרבה מן הברכה והרבה מן הצורך” אמר הרב רובין באירוע המהודר שסיקרו חדשות כאן 11, בו נראו רבים ממכובדי הרבנים בישראל אשר באו להתעניין בתרופה הכשרה החדשה. 

“אנחנו הלכנו לכבוד הרב רובין” מספר שי אברהם שריד, מבעלי חברת שיח ושומר דת ומצוות בעצמו, “וקיבלנו ממנו הוראות מה לעשות ואיך לעשות ועל אילו דברים להקפיד במפעלים כדי ששמן הקנאביס שאנחנו מוציאים יהיה כשר למהדרין”. לחברת שיח 2 שמני קנאביס רפואי חדשים כשרים למהדרין בקטגוריית T20/C4 – שמן בלאק ושמן תכלת, שמנים ממיצוי תפרחות הזנים הידועים של חברת שיח, הזן בלאק והזן תכלת

שמן בלאק
אייקון אינדיקה שמן בלאק
T20/C4

22.1%, 227 ₪
לסקירה מלאה של שמן בלאק
כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן תכלת
אייקון סאטיבה שמן תכלת
T20/C4

24.3%, 227 ₪
לסקירה מלאה של שמן תכלת
כפתור התראה אוטומטית

אושי שלומוביץ’, מנכ”ל ‘הצלה’ גוש דן, אשר נכח באירוע אמר “אני יודע שזה עוזר מאוד ולאנשים מתעקשים בנושא של הכשרות, להם אלו בשורות טובות שיש קנאביס רפואי עם כשרות מיוחדת. שאנשים לא יצטרכו את זה, אבל אם הם צריכים את זה אז זה דבר שיעזור מאוד, יש בזה ממש הצלת חיים”. 

“יש לך שיחות עם רבנים על קנאביס?” שואל עקיבא וייס את שי שריד, “כן” עונה שריד “יש לי שיחות עם הרבה רבנים על קנאביס, לכאן ולכאן. לפני כמה שבועות יצא מכתב של רבנים מאוד חמור נגד קנאביס רפואי, שאסור להשתמש בשום אופן, רק בפיקוח נפש. הלכנו ודיברנו עם הרבנים ויצא תיקון לאותו מכתב, ועכשיו המכתב מדבר רק על קנאביס, לא על קנאביס רפואי” כלומר הרבנים הוציאו את הקנאביס הרפואי מהאיסור והוא עכשיו מותר לשימוש לפי הרבנים.

מכתב הרבנים החמור נגד קנאביס רפואי לפני יציאת התיקון מתוך הכתבה של כאן 11
מכתב הרבנים החמור נגד קנאביס רפואי לפני יציאת התיקון מתוך הכתבה של כאן 11

“יש כמה וכמה אדמ”ורים שאני בקשר עם המשמשים שלהם” מוסיף שריד “שהבן שלהם או האח שלהם או האחיין שלהם צורך קנאביס והם שואלים אותי מה עדיף איך וכמה והם מכירים את הנושא טוב מאוד. את הרב זילברשטיין שאלתי בזמנו על קנאביס רפואי והוא אמר לי כי קנאביס מרפא את החולים ומחלה את הבריאים. ואני חושב זה העיקר של מה שבאמת מפחיד אותם”. 

“זה צמח עם ברכה אלוקית שבורא עולם חנן את הדור האחרון וצריכים לנצל את זה לטובה” אמר באירוע חנוך פרסטר, יועץ רפואי חרדי. 

מתקן הקנאביס הרפואי הכשר של שיח מדיקל גרופ

בכתבה של כאן 11, זכה עקיבא וייס גם להתארח ולעשות סיור בחווה של חברת שיח, יחד עם שי שריד, מייסד וסמנכ”ל טכנולוגיות וחלק מהמשפחה המייסדת של החברה. חוות הקנאביס או מתקן הקנאביס של חברת שיח מדיקל גרופ אשר נמצא בגבעת ח”ן בשרון כולל מתחם של 14 דונם אשר בעבר היו בו חממות פרחי נוי אותן טיפח אבי המשפחה שלימים הפכה לחברת שיח מדיקל גרופ, משפחת שריד. המשפחה שהינה דור שלישי של חקלאים הפכה ב-2008 את חממות פרחי הנוי למתקן קנאביס רפואי משוכלל, זאת לאחר שנחשפו דרך מחלת אביהם להשפעות החיובית של צמח הקנאביס על מגוון מחלות.

שי ויוגב שריד, ממשפחת שריד מייסדי חברת שיח
שי ויוגב שריד, ממשפחת שריד מייסדי חברת שיח

הידע והניסיון הרב שנצברו בעשור האחרון מאפשרים לחברה שיפור תמידי באיכות מוצריה, תוך שכלול היכולות הטכנולוגיות שלה. נוכחותה של שיח כשחקנית מובילה בתעשיית הקנאביס העולמית מבוססת, בין היתר, על מחקר ופיתוח בתחומים מגוונים: פיתוח זנים ייחודיים של צמח הקנאביס וטכנולוגיות גידול פורצות דרך, פיתוח מוצרים ושיטות צריכה חדשניות, מחקר מקיף אודות החומרים הפעילים בצמח והשפעתם על גוף האדם. 

לאחר סידורי האבטחה הכבדה הנמצאת במקום, נכנסים השניים למתקן. שריד מסביר בכניסה שמאוד צריך לשמור במקום על היגיינה וניקיון כיוון שמדובר בעצם במתקן המגדל תרופות, וכשהם נכנסים לחממות הגידול הצוות מתבקש להתלבש בחלוקים, כפפות וכובעים כדי לשמור על סביבת התרופה הנקייה. הדבר הנוסף שעושה שריד הוא להוריד את הדאגה מעקיבא וצוות הצילום שמהריח של הקנאביס אי אפשר להתמסטל ומסביר שכדי להתמסטל מהקנאביס צריך שהחומר הפעיל שנמצא בו, ה-THC ושאר הקנבינואידים, יגיע למצב של אד בסביבות ה-180 מעלות. 

שריד מתחיל בסיור ומראה לצוות את מתחם האמהות, חממת הצמחים בה אפשר לחתוך ייחור מאחד הצמחים ולאחר מכן להצמיח לו שורשים באדמה וליצור צמחים שהם זהים גנטית, תהליך מאוד חשוב עבור הרצף הטיפולי של המטופל לקבלת אותו המוצר ואת אותם החומרים בדיוק בכל פעם מחדש. 

סיור של עקיבא וויס במתקן הקנאביס של חברת שיח, כאן 11
סיור של עקיבא וויס במתקן הקנאביס של חברת שיח, כאן 11

כשדיברנו עם שריד על נושא הרצף הטיפולי הוא אמר “רצף טיפולי הוא הזכות שיש לכל מטופל בקנאביס רפואי להמשיך ולקבל את אותה תרופה מדי חודש בחודשו, מאותו הזן ולחוות את אותן השפעות המיוחסות לזן שהוא צורך בצורה סדירה. חברת שיח מתייחסת במלוא כובד הראש לעניין הרצף הטיפולי. חברת שיח מודעת למצב הדינמי בשוק ולקושי להחזיק מלאי סדיר של מוצר איכותי ומבוקש בבתי המרקחת, ולכן קיבלה החלטה כי במספר זנים באופן קבוע תהיה הדירות (היכולת לקבל שוב ושוב את אותן תוצאות בדיוק) המבוססת על  תחזיות עתידיות שהיא מבצעת מדי רבעון, לצד גידול בחווה הראשית ובחוות משנה (אחת בצפון ואחת בדרום) וכך מתאפשר מלאי זמין למטופלים ורצף טיפולי.”

לצד ביסוס מחקרי לסגולותיו של הצמח, משפחת שריד העמיקה במחקר ובפיתוח בתחום הקנאביס הרפואי לטובת שיפור חייהם של אלפי מטופלים ומשפחותיהם. עם השנים, הידע והניסיון העשיר התרחבו לחברה, ומזה כעשור, שיח מדיקל גרופ משווקת קנאביס רפואי באיכות בלתי מתפשרת לאלפי מטופלים חודש בחודשו. מוצרי החברה מיוצרים בהתאם לסטנדרטיים המחמירים ביותר ולהוראות משרד הבריאות.

“החידוש הוא בעצם”, מספר שריד לעקיבא וייס בכתבה של כאן 11, “שהוצאנו שמן קנאביס למטופלים בכשרות מהודרת, ובנוסף יש לנו כשרות שמיטה של הרב אפרתי על כל הגידולים בחווה”. כאמור לחברת שיח מתקן קנאביס כשר למהדרין לו גם כשרות שמיטה באישור הרב אפרתי, ראש בית מדרש גבוה להלכה בהתיישבות החקלאית, חבר ועדת הרבנים של דגל התורה ומומחה בתחום הכשרות. שי שריד אמר לנו בעבר כי “אנחנו בשיח התחלנו לעסוק בזה כבר בשנת השמיטה הקודמת לפני 7 שנים (החברה קיימת כ-15 שנה) והשנה, שהיא שנת שמיטה, הבאנו את הרב אפרתי, שהוא הרב המקובל בישראל לענייני שמיטה וחקלאות, שהסביר לנו מה לעשות כדי לקיים את השמיטה ועבדנו לפיו והיום אני יכול להגיד בשקט שהקנאביס שיוצא מחברת שיח כשר לשמיטה. יהודי השומר על תורה ומצוות לרוב אכפת לו מזה, כמו שהוא קונה ירקות שעברו שנת שמיטה.”

תעודת כשרות השמיטה של חברת שיח
תעודת כשרות השמיטה של חברת שיח

במהלך הסיור בחוות הקנאביס התפלא עקיבא ווייס שמי שמארח אותו בעצם, שי שריד ממייסדי החברה, הוא איש דת ומצוות, עם הזקן, הבגדים החרדים והכיפה הגדולה ושאל אותו איך הוא בכלל הגיע לכל נושא הקנאביס. שריד צחק וסיפר את סיפור הולדת החברה שיח “כל הדבר התחיל כשאבא עליו השלום קיבל את המחלה ב-2002. באותה תקופה חולים במחלות קשות יכלו לקבל רישיון פרטני לגדל בבית צמחי קנאביס. מתישהו שמענו שמשרד הבריאות הולך להעביר את הקנאביס לחוות אז הגשנו בקשה כי היינו עד אז משק חקלאי, והבנו שיקום עוד ענף חקלאי במשק. משם הכל התגלגל”. 

בחוות הגידול בה מגדלים את הפרחים, הם מגדלים את הצמחים שכל אחד יוציא פרח כמה שיותר גדול, שריד מראה לעקיבא פרח גדול ושמנמן מכוסה טריכומות בוהקות ואומר “הריח של הפרח הוא מאוד חזק, הבאתי פרח כזה לרב חיים קנייבסקי ז”ל לפני שבע שנים, בשמיטה הקודמת בה שאלנו אותו שאלות על שמיטה. הרב חיים מאוד התלהב מהשאלה וטען שלא נשמעה בעם היהודי שאלה כזאת מאז מעמד הר סיני.” בהזדמנות זאת הרב קנייבסקי ז”ל גם בירך על צמח הקנאביס בברכת “ברוך אתה ה’ אלוהינו מלך העולם בורא עשבי בשמים”. 

הרב זילברשטיין והרב קנייבסקי ז"ל מברכים על צמח הקנאביס
הרב זילברשטיין והרב קנייבסקי ז”ל מברכים על צמח הקנאביס

עקיבא תהה במהלך הסיור אם יושב עכשיו מישהו שצופה בכתבה ושואל אם קנאביס צריך כשרות. על כך אנא שריד “בגידול הקנאביס עצמו מבחינת כשרות יש לנו רק את ענייני השמיטה ובעצם הכשרות נוגעת משמירת השבת של החווה ודברים כאלה, ולא באמת כשרות למאכל. אבל בשמני הקנאביס, במיצוי, בעצם משרים את הפרחים באלכוהול, מאדים את האלכוהול ונשאר מין גריז שומני, שזה מהות התמצית של הצמח.”

בתהליך זה” ממשיך שריד “אם אני משתמש באלכוהול שהוא למשל עשוי מענבים ובא מצרפת, למעשה יין נסך, אז המיצוי לא יהיה כשר כי זה אלכוהול שהוא אסור לשימוש לא משנה מה, הנחשב לעבודה זרה”. בחברת שיח המיצוי מעורבב רק עם שמן כשר ושמני הקנאביס של שיח הינם כשרים למהדרין. 

“בוא נדבר תכלס, כמה חרדים צורכים קנאביס?” שואל עקיבא וייס את שי שריד בזמן שהוא ממשיך להראות לו את תהליכי הגידול של הצמחים בחווה. “אין לי מושג” עונה שריד “אני משער שכמו באוכלוסייה הרגילה. מי שמקבל קנאביס רפואי מקבל את זה מרופא עבור מחלה. לא עלינו ולא עליכם, מחלה כמו קרוהן או סרטן. הקנאביס לא מרפא את המחלה, אבל הוא עוזר נגד התסמינים, והבן אדם לא סובל, הרבה יותר טוב לו, הוא יותר שמח, המשפחה שלו יותר שמחה”. 

מוצרי שיח באתר כאנביס
מוצרי שיח באתר כאנביס

“יש משהו שהציבור החרדי לוקח יותר?” שואל וייס. “שמנים” עונה שריד ומוסיף “הציבור החרדי בעצם צריך פיתרון לשבת, ושמן זה הפיתרון לשבת. בנוסף זה גם יותר דיסקרטי, אף אחד לא יודע שאתה לוקח שמן, אין עשן וריח. אז הציבור הזה צורך הרבה יותר שמני קנאביס ובשביל זה גם הוצאנו את הכשרות.”

שמן קנאביס רפואי, שמן בלאק

שמן בלאק Black שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח מדיקל גרופ חדש בבתי המרקחת ברחבי הארץ. שמן בלאק מיוצר ממיצוי הזן בלאק Black, תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתירת THC בקטגוריית T20/C4. בלאק הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים שמסייע לאלפי מטופלים בארץ מאז 2011.

שמן בלאק
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
שמן בלאק של חברת שיח מדיקל גרופ
שמן בלאק של חברת שיח מדיקל גרופ

שמן בלאק מיוצר ממיצוי תמצית קנאביס בתערובת שמן MCT. השפעה ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). שמן קנאביס בעל כשרות מהודרת של הרב רובין.

שמן בלאק, אתר כאנביס
שמן בלאק, אתר כאנביס
שמן בלאקBlack Oil
אינדיקה סוגאינדיקה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
גידול גידולגידול ישראלי, שיח מדיקל גרופ
מחיר מחיר מומלץ227 ש”ח
גנטיקה גנטיקהOG Kush X Landrace Kush
תיאור תיאורשמן בלאק Black שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח. שמן זני בעל היסטוריה רפואית משנת 2011. מקור גנטי של הזן: הורה #1 Landrace Kush | הורה #2 Organkid OG-Kush 2003. מיוצר ממיצוי תמצית קנאביס בתערובת שמן MCT. השפעה ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). הזן הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים. שמן קנאביס בעל כשרות מהודרת של הרב רובין
תחושות תחושות פוטנציאליותרגיעה גופנית, מעלה אנרגיה ותחושת יציבות נפשית, תחושת שלווה, הפגת מתח, נוגד דיכאון
עשו עשוי לסייע עםפוסט טראומה, מיגרנות, בעיות אורטופדיות, בעיות שינה, גסטרו
טרפנים דומיננטיים
אייקונים סקירה פינןאלפא פינן α-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
אייקונים סקירה מירסןמירסין Myrcene פירותית, אדמתית. מסייע בשיכוך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
אייקונים סקירה טרפינאולאלפא טרפינאול α-Terpineol ארומה אדמתית, של עץ אורן, לילך. מרגיע ומפיג מתחים, מטפל בדלקות, נוגד חמצון
אייקונים סקירה ולנסן ולנסן Valencene ארומה מתוקה, של הדרים ועץ. אופוריה ומצב רוח מרומם, פוקוס ועירנות. מטפל בדלקות, אנטי אלרגי

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

חברת שיח מדיקל גרופ מספקת למטופלים ייעוץ והדרכה בשמני קנאביס – חייגו 2084*

שמן בלאק, טרפנים דומיננטיים
שמן בלאק, טרפנים דומיננטיים
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
שמן בלאק של חברת שיח
שמן בלאק של חברת שיח

1

שמן קנאביס רפואי, שמן תכלת

שמן תכלת, שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח הישראלית בקרוב בבתי המרקחת ברחבי הארץ. שמן תכלת מופק ממיצוי תפרחות הזן תכלת הידוע והותיק המסייע לאלפי מטופלי קנאביס רפואי בארץ החל משנת 2010. עדויות מטופלים רבות לאורך השנים מספרות על יעילות גבוהה של הזן לאינדיקציות רפואיות שונות. 

שמן תכלת
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

תכלת נוצר מהכלאה של שני זנים ידועים וותיקים בשוק Skunk #1 ו-Sharks Breath שניהם ותיקים וידועים בעוצמתם. שמן תכלת מיוצר מתמצית קנאביס על בסיס שמן MCT (שמן קוקוס מזוקק). בין התחושות של שמן תכלת שיפור תפיסה קוגניטיבית, הגברת היצירתיות, התעוררות שמחה ועלייה במצב הרוח, ועשוי לסייע עם התמודדות של טיפולים אונקולוגיים, בעיות עיכול, כאב עצבי, חרדות ופוסט טראומה.

שמן תכלת שיח
שמן תכלת שיח

השפעת שמן תכלת ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). מומלץ לשימוש יום. לשמנים של חברת שיח תעודת כשרות בהשגחת הרב רובין והרב אפרתי.

שמן תכלת מאתר כאנביס
שמן תכלת מאתר כאנביס
שמן תכלתTchelet Oil
אינדיקה סוגסאטיבה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
גידול גידולגידול ישראלי, שיח מדיקל גרופ
מחיר מחיר מומלץ227 ש”ח
גנטיקה גנטיקהSkunk #1 X Sharks Breath
תיאור תיאורשמן תכלת, שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח הישראלית. שמן תכלת מופק ממיצוי תפרחות הזן תכלת הידוע והותיק המסייע לאלפי מטופלי קנאביס רפואי בארץ החל משנת 2010. עדויות מטופלים רבות לאורך השנים מספרות על יעילות גבוהה של הזן לאינדיקציות רפואיות שונות. תכלת נוצר מהכלאה של שני זנים ידועים וותיקים בשוק Skunk #1 ו-Sharks Breath שניהם ותיקים וידועים בעוצמתם. שמן תכלת מיוצר מתמצית קנאביס על בסיס שמן MCT (שמן קוקוס מזוקק). בין התחושות של שמן תכלת שיפור תפיסה קוגניטיבית, הגברת היצירתיות, התעוררות שמחה ועלייה במצב הרוח, ועשוי לסייע עם התמודדות של טיפולים אונקולוגיים, בעיות עיכול, כאב עצבי, חרדות ופוסט טראומה. השפעת שמן תכלת ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). מומלץ לשימוש יום. לשמנים של חברת שיח תעודת כשרות בהשגחת הרב רובין והרב אפרתי.
תחושות תחושות פוטנציאליותשיפור תפיסה קוגניטיבית, הגברת היצירתיות, התעוררות שמחה ועלייה במצב הרוח
עשו עשוי לסייע עםהתמודדות של טיפולים אונקולוגיים, בעיות עיכול, כאב עצבי, חרדות ופוסט טראומה
טרפנים דומיננטיים
אייקונים סקירה פינןבטא פינן βPinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
אייקונים סקירה מירסןמירסין Myrcene פירותית, אדמתית. מסייע בשיכוך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
בטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

חברת שיח מדיקל גרופ מספקת למטופלים ייעוץ והדרכה בשמני קנאביס – חייגו 2084*

שמן תכלת, טרפנים
שמן תכלת, טרפנים
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

שיח Seach

לוגו שיח

שיח מדיקל גרופ, מחלוצות הקנאביס הרפואי בישראל ובעולם ומובילה עולמית בחדשנות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008. החברה הוקמה על ידי משפחת שריד, דור שלישי של חקלאים, אשר נחשפו דרך מחלת אביהם להשפעות החיובית של צמח הקנאביס על מגוון מחלות. 

כתבות קשורות נוספות

הקשר היהודי: חברת שיח מספרת על קנאביס בתנ”ך ועל קנאביס כשר למהדרין
הקשר היהודי

טיפול בשמן או תפרחת? ריאיון עם חברת שיח
שמן או תפרחת

מה זה רצף טיפולי בקנאביס רפואי? חברת שיח מסבירה 
רצף טיפולי שיח 2

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

חוות קנאביס

כאנביס

כשרות שמיטה

מטופלי קנאביס רפואי

מתקן קנאביס

קנאביס כשר

קנאביס רפואי

שיח

שמן בלאק

שמן קנאביס


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.