בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

רצף טיפולי בקנאביס רפואי: חברת קנערבה מסבירה איך היא מקיימת את המושג החשוב

רצף טיפולי בקנאביס רפואי: חברת קנערבה מסבירה איך היא מקיימת את המושג החשוב

רצף טיפולי בקנאביס רפואי: חברת קנערבה מסבירה איך היא מקיימת את המושג החשוב

מאמריםקנאביס 101

‘רצף טיפולי’ מוגדר על ידי יחידת הקנאביס הרפואי של משרד הבריאות (היק”ר) כשמירה על רצף, זמינות והדירות בשירות הקנאביס הרפואי הניתן למטופל. רצף הטיפול חשוב למטפלי ולמטופלי קנאביס רפואי כאחד והוא מוביל להגברת שביעות הרצון, להפחתת עלויות ולבריאות טובה יותר. שמירת הרצף הטיפולי מהותית במיוחד עבור קבוצת מטופלי הקנאביס הרפואי הנזקקת יותר לשירותי בריאות, קשישים, חולים הסובלים מבעיות בריאות מורכבות, חולים פגיעים מבחינה נפשית וחולים הסובלים ממחלות כרוניות.

אך מהי המשמעות של רצף טיפולי בהקשר של מוצרי קנאביס רפואי? מדוע זה כל כך חשוב עבור מטופלים רבים? וכיצד מגיעים לרצף טיפולי איכותי ויציב בשוק הקאנביס הישראלי?

שוחחנו עם ליאור בר-און, מנהל פיתוח ושותף בחברת הקנאביס קנערבה אשר מצליחה לקיים רצף טיפולי ישראלי כחול-לבן בין היתר בזכות מתקן אינדור מתקדם שהקימה החברה במושב בצופר שבערבה התיכונה. קנערבה החלה לשווק קנאביס רפואי לשוק הישראלי בשנת 2020 עם מוצרים כמו: ספאייר או ג’י, ספאייר או ג’י מיניז ו-סנסי סטאר

ליאור בר-און, מנהל פיתוח ושותף בחברת הקנאביס קנערבה
ליאור בר-און, מנהל פיתוח ושותף בחברת הקנאביס קנערבה

אריזה ספאייר או ג'י
לסקירה של זן הקנאביס הרפואי ספאייר או ג’י 

אריזה ספאייר או ג'י מיניז
לסקירה של זן הקנאביס הרפואי ספאייר או ג’י מיניז

אריזה סנסי סטאר
לסקירה של זן הקנאביס הרפואי סנסי סטאר

ספר לנו קצת על עצמך ועל תפקידך בחברת קנערבה  

אני מנהל פיתוח ושותף בקנערבה, מעבר לבחינת זנים ושיטות גידול חדשות, אני אחד האחראים לכך שכל מוצר או פרח שיוצא מהמתקן שלנו יעמוד ברף איכות שהגדרנו לעצמנו ביום הקמת החברה. הגעתי לקנערבה לאחר לא מעט שנים של עבודה בתחום הקנאביס בקליפורניה שם גם הכרתי את גל פוליקר אחד ממייסדי קנערבה. שחזרתי לארץ קיבלתי טלפון מגל שסיפר לי שהוא ומשפחתו התחילו בהקמת אחד ממתקני האינדור הגדולים בעולם. על משפחת פוליקר וד״ר אייל פוליקר העומד בראשה, שמעתי עוד שהיו חקלאיים ״רגילים״. גל הציע לי להצטרף לפרוייקט ולחזון: גידול קנאביס איכותי, ישראלי, כחול לבן, בצורה הדירה וברמת איכות שהכרנו בקלי (קליפורניה). זו היתה הזדמנות שלא יכולתי לסרב לה.

מוצרי קנערבה
מוצרי קנערבה

עברו כמה שנים מאז וכיום קנערבה היא המעסיקה הפרטית הגדולה באוזר הערבה וניתן לומר שאנו מתחילים מגשימים את המטרות שהצבנו לעצמנו, למזלנו לאורך הדרך הצלחנו לגייס עשרות עובדים קבועים שבזכות המחויבות שלהם ואהבה למקצוע אנו מצליחים להתשתפר בכל יום ובכל אצווה.

גל פוליקר קנערבה
גל פוליקר קנערבה

מה מיוחד במתקן של קנערבה? 

אני חושב שהייחודיות של המתקן שלנו מתחילה באנשים שעובדים בו זה מדהים לראות אנשים שפשוט באים מתוך אהבה לחקלאות, ליזמות וליצירה. זה ממשיך ברמה הטכנולוגית של המתקן כמובן הניסיון של האנשים, יצירת תהליכי גידול חדשניים, קבלת פידבק מהשוק שכל כך חשוב לנו ולבסוף יצירת תהליך חזרתי וקבוע מתוך הבנה כי מוצר טוב צריך להיות זמין באופן סדור ובאיכות גבוהה ולא מתפשרת. אחד היתרונות הגדולים של קנערבה מול מגדלים אחרים בשוק היא העובדה שבכל חודש נכנסת אצווה חדשה וטרייה של ספאייר או ג’י לשיווק. מבחינת המטופלים, המשמעות היא שבכל שקית של ספאייר או ג’י שיחליטו לרכוש הם יקבלו פרחים טריים שנקצרו בחודשיים-שלושה האחרונים. הנושא משמעותי במיוחד אל מול היבוא המסיבי שמגיע לישראל באצוות גדולות. גם בסוגיית המחיר אנחנו מנסים לטפל, ספאייר מיניז לדוגמא הוא מוצר אינדור הנמכר במחיר נמוך מ-200 ש״ח, כדי שגם למטופלים עם תקציב חודשי ״קשיח״ יותר, תהיה גישה לקנביס איכותי, על כל צורתיו, באופן סדיר 365 ימים בשנה. 

מתקן האינדור של קנערבה
מתקן האינדור של קנערבה

מה זה רצף טיפולי עבור חברת קנערבה? וכיצד אתם מאפשרים אותו?

משפחת פוליקר, אשר באו מרקע חקלאי אל שוק הקנביס שאז היה עוד בתחילת דרכו, הבינו מהניסיון הרב שלהם שהזמינות לצרכן היא אחד הגורמים שהופכים מוצר לטוב למצוין. אין לנו ספק שרק כך נוכל לייצר אמון בין המטופלים לבין קנערבה. אני חייב להגיד שלאורך השנתיים האחרונות המשמעות של המונח הזה הובנה לנו הרבה יותר מאשר בתחילת הדרך. אם בעבר רצף טיפולי מבחינתנו הסתכם בלא להחליף זן כל יומיים, היום אנחנו מבינים שחלק לא פחות חשוב הוא עבודה נכונה מול שאר שרשרת האספקה (מפעל אריזה, מפיץ ובית מרקחת) כדי לדאוג שהמוצרים שלנו יהיו זמינים למטופלים בכמה שיותר בתי מרקחת לאורך כמה שיותר ימים בכל חודש. בתחילת הדרך קיבלנו הרבה תלונות על כך שקשה להשיג את הספאייר. עבדנו מאוד קשה בתחום הגידולי כמו גם בתחום ההפצה כדי לתת מענה לאותם תלונות והיום אפשר להגיד שהמצב טוב בהרבה, אבל כמובן שעוד יש איפה להשתפר. בנוסף בנינו תהליך בחירה של גנטיקה משובחת ושל למידה והתאמה של חדרי האינדור שלנו לזנים השונים. עם הזמן ועם הרבה מחשבה ושיחות עם המטופלים המקומיים, הצלחנו לייצר תהליך חזרתי ומדויק של גידול, יבוש, טרימינג ואריזה, והכל באיכות הגבוהה ביותר. כך למעשה דאגנו שמטופלים יוכלו לקבל בכל חודש את אותו המוצר, עם אותו מראה באותו ריח ובאותה רמת איכות. או בקיצור- רצף טיפולי.

ממתקן האינדור של קנערבה
ממתקן האינדור של קנערבה

מה ההבדל בין גידול אינדור לגידול חממות ״רגיל״? 

בגידול חממה אתה תמיד תלוי בשמש. בעונות שונות יש הבדלים בעוצמת ההארה, בצבע האור ובאין ספור פרמטרים נוספים. ברמה הכי בסיסית לא ניתן לייצר את אותו מוצר באופן עקבי לאורך השנה לא משנה כמה תתאמץ ותשקיע בתור מגדל, בחודש ינואר ובחודש יולי הפרחים יראו ויריחו אחרת וכנראה גם ריכוז החומרים הפעילים ישתנה בהתאם. בגידול אינדור אתה שולט בכל התנאים הסביבתיים, תפרחות קנערבה, לא פוגשות קרן שמש טבעית אחת, הן מגודלות בחלל סגור תחת מנורות ייחודיות שבנינו יחד עם יצרן המנורות לפי מפרט שהגדרנו. יש לנו שליטה בכל הפרמטרים שהצמח חווה. הרעיון הוא לתת לצמח תחושה כאילו כל יום הוא היום הכי טוב שהוא יכול לקבל מבחינת מזג האוויר. כמובן שכל זן אוהב תנאים קצת שונים, זנים מסויימים הגיעו מפסגות ההימלאיה וזנים אחרים הגיעו מהמישורים של סוואזילנד שבאפריקה. נדרשת הרבה עבודה בהתאמת התנאים לכל זן. אך לאחר שמצאת את הנוסחה המנצחת אצלך בחדר הגידול, אתה יכול לשכפל אותה וכך לייצר מוצר זהה, איכותי ורציף כל ימות השנה.

הפעלה של מערך כזה היא דבר מורכב ויש שכר לימוד. בשנה הראשונה, כשלמדנו איך להפעיל את המקום בצורה אפקטיבית, גידלנו עבור חברות אחרות כחוות ״לווין״. בנוסף, במהלך אותה שנה, התחלנו במחקר ובדיקות כדי למצוא זן שיוכל להביא איזושהי בשורה לשוק. לא הרגשנו בנוח לצאת עם מותג משלנו כל עוד אין לנו פרח שנדע להתגאות בו. אני מרגיש שהספאייר או ג׳י הוא פרח ראשון מהסוג הזה. מאז אנחנו מתעסקים בלמידה, בשיפור תהליכי הגידול והעיבוד ובביצוע אפטימיזציה לכלל המערכות ביחס לשיטות הגידול הספציפיות שהספאייר אוהב. אני יכול לומר בגאווה שאחרי למעלה מ-10 אצוות שונות (מחזורי גידול) של הזן ספאייר או ג׳י, יש לנו פס יצור איכותי עם פידבק מהשטח שעוזר לנו כל הזמן לדייק ולשפר את התוצרת. 

גל פוליקר במתקן קנערבה
גל פוליקר במתקן קנערבה

מה למדתם במהלך השנתיים האחרונות בהם אתם מגדלים קנאביס? 

ֿלמדנו ושיפרנו הרבה מבחינת הגידול בחווה, אך בנוסף למדנו גם את כל שרשרת האספקה שבאה אחרינו. אתן לך כמה דוגמאות: למדנו כיצד נארזת התוצרת ומה הוא גודל הפרחים הרצוי למטופלים בכל שקית ושקית, עבדנו יחד עם מפעל האריזה על שיפור שיטת האריזה כדי להגיע למצב בו שבכל שקית קנאביס יש תמהיל גדלים אחיד ונכון של תפרחות כמו גם מיון ובחירה של פרחים שנכנסים לשקית, ופרחים שלא נכנסים לשקית. כמובן הריח והארומה, הכל בדיוק על פי ההבנה שלנו של ״מה המטופלים רוצים״. כיום הרגולציה הישראלית מחייבת אותנו לבצע את האריזה הסופית במפעל חיצוני. למרות זאת וכדי לוודא שהמוצר שמגיע לצרכן הוא באותה רמה של המוצר שעזב את החווה שלנו, אנו דואגים להיות נוכחים במפעל בזמן אריזה של כל אצווה ואצווה כדי להיות בטוחים שהשקיות יגיעו לבתי המרקחת ומשם למטופלים הן באותה רמה שאנחנו היינו רוצים לקבל אם היינו במקומם.

תפרחות ספאייר או ג'י
תפרחות ספאייר או ג’י

ספר לנו קצת על ההחלטות שקיבלתם בעקבות פידבקים של מטופלים

אחד הדברים היפים בחברת קנערבה היא היכולת שלנו ללמוד ולשנות מהר בהתאם. חלק מהעובדים בחווה, מטופלים בעצמם וזה מאפשר לנו עוד ערוץ תקשורת וקבלת פידבק מהצרכן. אני חושב שלמדנו כמה שיעורים חשובים בשנתיים האחרונות. לדוגמא, למדנו מה המטופלים מצפים מאיתנו כחברה ישראלית ומה הם מצפים מאיתנו ברמת המוצר וההנגשה של המוצר לשוק הישראלי. וכן אני מתכוון למחיר הקנאביס. זה לא סוד שגידול אינדור יקר בהרבה מגידול קנאביס בחממה. מספיק להסתכל על חשבון החשמל של מגדל חממות לעומת מגדל אינדור בכדי להבין את המשמעות. למרות כל זאת קיבלנו החלטה אמיצה ללכת על גידול אינדור כחול לבן איכותי ככל האפשר, נגיש מבחינת מחיר, והדיר מבחינת רצף טיפולי.

Sapphire OG Cannarava
Sapphire OG Cannarava

אחד הדברים המוקדמים שעשינו זה להפריד ולייצר 2 מוצרים זהים אבל קצת שונים – ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י גרסת המיניז. לשם כך יצרנו נהלי מיון אריזה, עם מפרטי גדלים קבועים לכל מוצר. כל זאת על מנת להוציא מוצר אחיד, איכותי במחיר מונגש לכל מטופל באופן רציף עם הפצה לכל בתי המרקחת בארץ כולל רשת סופר פארם. זה מאפשר לנו לתת 2 מוצרים טובים יותר, אחידים יותר ובנוסף הצלחנו במהלך הזה לייצר קנאביס אינדור במחיר נגיש יותר. כדאי לציין כי התפרחות הקטנות יותר, ״המיניז״, הן בדיוק אותו מוצר רק קצת קטן יותר, מה שמאפשר למטופל שחושש ממחיר התפרחות הגדולות להתנסות עם המיניז ולקבל החלטה מושכלת לגבי השימוש בזן.

פרחי ספאייר או ג'י מיניז
פרחי ספאייר או ג’י מיניז

מהלך נוסף שביצענו הוא שינוי ההגדרת סוג הזן של הספאייר. בתחילת הדרך הגדרנו אותו כסאטיבה, לאחר כמה אצוות ופידבק מהשטח שינינו את סוג הזן להיברידי. הפידבקים הרבים שקיבלנו מממטופלים לגבי השפעות שהם חווים גרמו לנו להבין שזוהי הגדרה מדויקת יותר ביחס לספאייר שלנו. עכשיו, כשאנחנו מכירים את הצמח באופן מעמיק יותר, אנחנו יודעים שהוא לא עובד בדיוק אותו דבר עבור כל אחד ואחד, אבל בכל זאת, לא יכולנו להתעלם מהפניות ובאמת שהיו המון, אז החלטנו להיות אמיצים ולבצע את השינוי להיברידי מתוך הבנה ששקיפות ופתיחות אל מול המטופלים היא הדרך הנכונה.

ספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י מיניז

האם למדתם על הקשר בין הזנים שלכם להתוויות רפואיות? 

קיבלנו המון פידבקים חיוביים ממטופלים אשר סיפרו לנו כיצד זן הספאייר או ג’י עזר להם בטיפול הרפואי שלהם, אך האמתי שאני מרגיש פחות נוח לדבר על זה מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא רופאים. המטרה של קנערבה היא לגדל ולייצר תפרחות קנאביס איכותיות ובצורה הדירה בכדי שהגורמים המקצועים והשותפים שלנו לאורך הדרך כמו רופאים, מרפאות, חוקרים, סטטיסטיקאים או אתרים כמו כאנביס יוכלו לתת את האינפורמציה הזו לשוק וכך המטופלים יקבלו את כל המידע שהם זקוקים לו על מנת לבחור מה נכון עבורם.

מוצרי קנערבה במחיר מונגש
מוצרי קנערבה במחיר מונגש

ומה צפוי בעתיד לחברת קנערבה? 

העבודה האהובה עלי בקנערבה היא מציאה של זנים חדשים (״צייד גנטי״) ובזה אני משקיע את זמני הפנוי. אנחנו לאחר שנה של בחינה של זנים חדשים ובימים אלה אנחנו נסגרים על המוצרים החדשים שנגדל ונפיץ במהלך שנה הקרובה. אנחנו כבר לאחר כמה גידולים פנימיים לצורך למידה ושיפור של אותם זנים חדשים, ובקרוב מאוד נתחיל לראות אותם בבתי המרקחת. כל מה שאני יודע להגיד על העתיד הוא שנמשיך להשתפר לתת לכל מטופל שיבחר בנו את החוויה הכי טובה שאנחנו יודעים לתת.

מוצרי קנערבה באתר כאנביס
מוצרי קנערבה באתר כאנביס

סקירת זן קנאביס רפואי ספאייר או ג’י

ספאייר או ג’י Sapphire OG תפרחת קנאביס רפואי אינדור עתירת THC מסוג היברידי סאטיבה דומיננטי בקטגוריית T20/C4 של חברת קנערבה. גידול אינדור ישראלי המבטיח איכות גבוהה ורצף טיפולי במשך כל ימות השנה במתקן הייחודי והייעודי שנבנה בצופר אשר בערבה. הרכב THC גבוה וטרפנים בולטים מייחדים את הזן ומאפשרים שימוש יום ולילה. זמין גם בגרסת תפרחות קטנות במחיר מוזל – ספאייר או ג’י מיניז.

ספאייר או ג'י וספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י מיניז
תפרחות ספאייר או ג'י וספאייר או ג'י מיניז
תפרחות ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י מיניז

בפתיחת השקית של ספאייר או ג’י, התפרחות הססגוניות פורצות החוצה בניחוחות יער, לימון ורמזים של דיזל. התפרחות הדחוסות, רובן בגודל בינוני, בעלות כיסוי טריכומות צפוף ומרהיב, עברו טרים ידני יסודי, ותהליך יישון מוקפד להשבחתן.

תפרחת ספאייר או ג'י
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
תפרחות ספאייר או ג'י
תפרחות ספאייר או ג’י

המקור הגנטי של ספאייר או ג’י הוא ב-2 זנים ממשפחת הקוש הידועה ואהובה בעולם הקנאביס – אפגן קוש (Afghan Kush) ופלורידה או ג’י (Florida OG). לפי המגדל, המשתמשים בזן מעידים על שיפור מצב הרוח, תחושת רוגע נעימה ומרוממת, הקלה בכאבים והשפעה חיובית על מערכת העיכול, ועשוי לסייע עם כאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיכאון וסחרחורות.

Sapphire OG
Sapphire OG
ספאייר או ג’יSapphire OG
אייקון היברידיהיברידי
קטגוריהT20/C4
אצווה23.4%, 21%, 20.2%, 19.8%
גידולישראלי, חברת קנערבה
מחיר מומלץ295 ש”ח
גנטיקהAfghan Kush X Florida OG
תיאורספאייר או ג’י Sapphire OG תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג היברידי סאטיבה דומיננטי בקטגוריית T20/C4 של חברת קנערבה מתוך מתקן אינדור ייחודי וייעודי שנבנה בצופר אשר בערבה. המקור הגנטי של ספאייר או ג’י הוא ב-2 זנים ממשפחת הקוש הידועה ואהובה בעולם הקנאביס – אפגן קוש (Afghan Kush) ופלורידה או ג’י (Florida OG). הרכב THC גבוה וטרפנים בולטים מייחדים את הזן ומאפשרים שימוש יום ולילה. בפתיחת שקית ספאייר או ג’י התפרחות הססגוניות פורצות החוצה בניחוחות יער, לימון ורמזים של דיזל. התפרחות הדחוסות, רובן בגודל בינוני, בעלות כיסוי טריכומות צפוף ומרהיב, עברו טרים ידני יסודי, ותהליך יישון מוקפד להשבחתן. לפי המגדל, המשתמשים בזן מעידים על שיפור מצב הרוח, תחושת רוגע נעימה ומרוממת, הקלה בכאבים והשפעה חיובית על מערכת העיכול, ועשוי לסייע עם כאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיכאון וסחרחורות. זמין גם בגרסת מיניז של תפרחות קטנות במחיר מוזל.
ארומהניחוחות יער, לימון ורמזים של דיזל
טרפנים דומיננטיים
לימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
לינלול Linalool ארומה של פרחים ולוונדר. מרומם מצב רוח, מסייע בחרדה, דיכאון, נדודי שינה, כאבים ודלקות
בטא קאריופילן β-Caryophyllene ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
תחושות פוטנציאליותשיפור מצב הרוח, תחושת רוגע נעימה ומרוממת, הקלה בכאבים והשפעה חיובית על מערכת העיכול
עשוי לסייע עםכאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיכאון וסחרחורות
סאטיבה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

וימאו ספאייר או ג'י 23.4%
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ספאייר או ג'י באצווה חדשה
ספאייר או ג’י באצווה חדשה

1

סקירת זן קנאביס רפואי ספאייר או ג’י מיניז

ספאייר או ג’י מיניז Sapphire OG Minis תפרחת קנאביס רפואי אינדור עתירת THC מסוג היברידי סאטיבה דומיננטי בקטגוריית T20/C4, גרסת התפרחות הקטנות במחיר מוזל של הזן ספאייר או ג’י של חברת קנערבה. גידול אינדור ישראלי המבטיח איכות גבוהה ורצף טיפולי במשך כל ימות השנה במתקן הייחודי והייעודי שנבנה בצופר אשר בערבה. הרכב THC גבוה וטרפנים בולטים מייחדים את הזן ומאפשרים שימוש יום ולילה.

תפרחת ספאייר או ג'י מיניז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ספאייר או ג'י וספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י מיניז
תפרחות ספאייר או ג'י וספאייר או ג'י מיניז
תפרחות ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י מיניז

המקור הגנטי של ספאייר או ג’י מיניז הוא ב-2 זנים ממשפחת הקוש הידועה ואהובה בעולם הקנאביס – אפגן קוש (Afghan Kush) ופלורידה או ג’י (Florida OG). לפי המגדל, המשתמשים בזן מעידים על שיפור מצב הרוח, תחושת רוגע נעימה ומרוממת, הקלה בכאבים והשפעה חיובית על מערכת העיכול, ועשוי לסייע עם כאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיכאון וסחרחורות.

ספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י מיניז
ספאייר או ג’י מיניזSapphire OG Minis
אייקון היברידיהיברידי
קטגוריהT20/C4
אצווה20.6%, 18.6%, 17.7%
גידולישראלי, חברת קנערבה
מחיר מומלץ195 ש”ח
גנטיקהAfghan Kush X Florida OG
תיאורספאייר או ג’י מיניז Sapphire OG Minis תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג היברידי סאטיבה דומיננטי בקטגוריית T20/C4 של חברת קנערבה מתוך מתקן אינדור ייחודי וייעודי שנבנה בצופר אשר בערבה. גרסת המיניז של תפרחות קטנות במחיר מוזל של הזן ספאייר או ג’י. המקור הגנטי של ספאייר או ג’י הוא ב-2 זנים ממשפחת הקוש הידועה ואהובה בעולם הקנאביס – אפגן קוש (Afghan Kush) ופלורידה או ג’י (Florida OG). הרכב THC גבוה וטרפנים בולטים מייחדים את הזן ומאפשרים שימוש יום ולילה. בפתיחת שקית ספאייר או ג’י התפרחות הססגוניות פורצות החוצה בניחוחות יער, לימון ורמזים של דיזל. התפרחות הדחוסות, רובן בגודל בינוני, בעלות כיסוי טריכומות צפוף ומרהיב, עברו טרים ידני יסודי, ותהליך יישון מוקפד להשבחתן. לפי המגדל, המשתמשים בזן מעידים על שיפור מצב הרוח, תחושת רוגע נעימה ומרוממת, הקלה בכאבים והשפעה חיובית על מערכת העיכול, ועשוי לסייע עם כאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיכאון וסחרחורות.
ארומהניחוחות יער, לימון ורמזים של דיזל
טרפנים דומיננטיים
לימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
לינלול Linalool ארומה של פרחים ולוונדר. מרומם מצב רוח, מסייע בחרדה, דיכאון, נדודי שינה, כאבים ודלקות
בטא קאריופילן β-Caryophyllene ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
תחושות פוטנציאליותשיפור מצב הרוח, תחושת רוגע נעימה ומרוממת, הקלה בכאבים והשפעה חיובית על מערכת העיכול
עשוי לסייע עםכאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיכאון וסחרחורות
סאטיבה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ספאייר או ג'י צילום מאקרו טריכומות
ספאייר או ג’י צילום מאקרו טריכומות

1

סקירת זן קנאביס רפואי סנסי סטאר

סנסי סטאר Sensi Star תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 של חברת קנערבה. גידול אינדור ישראלי המבטיח איכות גבוהה ורצף טיפולי במשך כל ימות השנה במתקן הייחודי והייעודי שנבנה בצופר אשר בערבה.

סטאר קנערבה
אריזה סנסי סטאר
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

פתיחת שקית של Sensi Star הינה חוויה ארומטית של ניחוחות אורנים וחמצמצות לימונית מעוררת. התפרחות הדחוסות, רובן בגודל בינוני, בעלות כיסוי טריכומות צפוף ומרהיב, עברו טרים ידני קפדני ותהליך יישון מלא להשבחתן.

זן Sensi Star אשר מקורו בהולנד בשנות ה-90, הושבח ופותח בקנדה ובקליפורניה, זכה לאורך השנים בשורה של פרסים יוקרתיים וממשיך לזכות באמון הצרכנים והתעשייה כזן אינדיקה משובח בערכי THC גבוהים והשפעה שימושית ניכרת בעיקר לשעות אחר הצהרים והלילה.

תפרחות סנסי סטאר
תפרחות סנסי סטאר

החברה אומרת כי בחרה לגדל את הזן Sensi Star בשל היותו אינדיקה דומיננטי עם עקבות ברורים של סאטיבה המשלימים את סגולותיו הטבעיות בריכוז THC גבוה, CBD נמוך ועם ארומה משובחת וטעם לימוני וחרפרף.

על פי המגדל השימושים העיקריים של הזן סנסי סטאר הם כאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיפרסיה וסחרחורות והמשתמשים בו מעידים על תחושות רוגע ונינוחות, הגברת תיאבון, שינה איכותית והקלה בכאבים.

סנסי סטארSensi Star
אייקון אינדיקהאינדיקה
קטגוריהT20/C4
אצווה16.9%, 18.5%
גידולגידול אינדור ישראלי של קנערבה
מחיר מומלץ275-150 ש”ח
גנטיקהSensi Star
תיאורסנסי סטאר Sensi Star תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה בגידול אינדור ישראלי כחול לבן של חברת קנערבה. מתאפיין בתפרחות דחוסות בצבע ירוק בהיר, עשיר בטריכומות. החברה אומרת כי בחרה לגדל את הזן Sensi Star בשל היותו אינדיקה דומיננטי עם עקבות ברורים של סאטיבה המשלימים את סגולותיו הטבעיות בריכוז THC גבוה, CBD נמוך ועם ארומה משובחת וטעם לימוני וחרפרף. על פי המגדל השימושים העיקריים של הזן סנסי סטאר הם כאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיפרסיה וסחרחורות והמשתמשים בו מעידים על תחושות רוגע ונינוחות, הגברת תיאבון, שינה איכותית והקלה בכאבים. פתיחת שקית Sensi Star הינה חוויה ארומטית של ניחוחות אורנים וחמצמצות לימונית מעוררת. התפרחות הדחוסות, רובן בגודל בינוני, בעלות כיסוי טריכומות צפוף ומרהיב, עברו טרים ידני קפדני ותהליך יישון מלא להשבחתן. זן Sensi Star אשר מקורו בהולנד בשנות ה-90, הושבח ופותח בקנדה ובקליפורניה, זכה לאורך השנים בשורה של פרסים יוקרתיים וממשיך לזכות באמון הצרכנים והתעשייה כזן אינדיקה משובח בערכי THC גבוהים והשפעה שימושית ניכרת בעיקר לשעות אחר הצהרים והלילה
ארומהארומה משובחת וטעם לימוני וחרפרף
טרפנים דומיננטיים
אייקון פינןאלפא פינן α-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסתמה, כאב, דלקות, אולקוס וחרדה
אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
אייקון מירסיןמירסין Myrcene ארומה של הל, ציפורן ואדמה. משכך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
תחושות פוטנציאליותתחושות רוגע ונינוחות, הגברת תיאבון, שינה איכותית והקלה בכאבים
עשוי לסייע עםכאבים כרוניים, חרדה, חוסר תיאבון, דיפרסיה וסחרחורות
גרף אינדיקה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
סנסי סטאר של קנערבה
סנסי סטאר של קנערבה

1

על המגדל

קנערבה Cannarava

לוגו קנערבה

לקנערבה מתקן אינדור ייחודי וייעודי שנבנה במושב צופר שבערבה. קנערבה מתמקדת בגידול פנים, ובבעלותה מתקן האינדור (מתקן סגור לגידול קנאביס) הגדול ביותר בישראל ואחד הגדולים והמתקדמים ביותר באירופה.

קנערבה שיטות הדברה
קנערבה שיטות הדברה

כתבות קשורות נוספות

היסטוריית קנאביס: שושלת זן הקנאביס ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י מיניז
שושלת הזן ספאייר או ג'י וספאייר או ג'י מיניז

מטופלים מספרים – תפרחת קנאביס רפואי ספאייר או ג’י מיניז T20/C4 היברידי
מטופלים מספרים ספאייר או ג'י מיניז

סיפורי כאנביס: הסיפור מאחורי הזן – פלורידה או ג’י Florida OG
סיפורי כאנביס פלורידה או ג'י

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

גידול אינדור

גידול ישראלי

זנים

זנים כחול לבן

כאנביס

מאמרי כאנביס

מאמרי קנאביס

מטופלי קנאביס רפואי

סנסי סטאר

ספאייר או ג'י


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.