בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

קנאביס וסרטן: יום המודעות לסרטן הריאות, מטופלים אונקולוגיים, מחקרים וקנאביס רפואי

קנאביס וסרטן: יום המודעות לסרטן הריאות, מטופלים אונקולוגיים, מחקרים וקנאביס רפואי

קנאביס וסרטן: יום המודעות לסרטן הריאות, מטופלים אונקולוגיים, מחקרים וקנאביס רפואי

זניםקנאביס 101

שלשום ציינו ברחבי העולם את יום המודעות לסרטן הריאות – הסרטן השלישי בשכיחותו בעולם. בצעד לנצח מקרים של סרטן ריאות, אנשים ברחבי העולם מציינים את יום זה. המשימה ליום זה פשוטה, להעלות את המודעות לסרטן הריאות ככל שניתן, תוך עידוד אנשים ללכת לבדוק את עצמם.

על פי ארגון הבריאות העולמי, סרטן זה נפוץ כל כך בעולם, שמדי שנה, יותר אנשים מתים מסרטן ריאות מאשר מסרטן המעי הגס, השד והכבד ביחד. הטיפול בו אגרסיבי ומלווה בבחילות, הקאות וכאבים חזקים. 

יום המודעות העולמי לסרטן הריאות
יום המודעות העולמי לסרטן הריאות

בהזמנות זו רצינו להעמיק ולבדוק את הקשר בין קנאביס רפואי ומחלת הסרטן

סרטן, המכונה גם ממאירות, היא מחלה המאופיינת בחלוקת תאים לא תקינה שיכולה ליצר גידולים ולהשמיד רקמות גוף. קיימים למעלה מ-100 סוגי סרטן כולל שד, עור, ריאה, מעי גס, ערמונית ולימפומה ויכול לפגוע בכל באזור של הגוף. אחד מסימני ההיכר של תאים סרטניים הוא יכולתם להתפשט לאזורים אחרים בגוף באמצעות תהליך המכונה “גרורות”, כאשר תאי סרטן צומחים בקצב גבוה מידי ויוצאים מכלל שליטה ומצטופפים בתאים הנורמליים.

סוגים שונים של סרטן גדלים ומתפשטים בשיעורים משתנים וכתוצאה מכך, מגיבים בצורה שונה לטיפול. הכלים הנפוצים ביותר בהם משתמשים הרופאים למניעת סרטן הם כימותרפיה, הקרנות וניתוחים, כאשר המטופלים זקוקים לעתים קרובות לשניים או יותר מטיפולים אלה. ישנם סוגי סרטן המייצרים גידולים ממאירים בעוד שאחרים, כמו לוקמיה, משפיעים על תאי הדם ומח העצם. את התקדמות המחלה מדרגים בשלבים מ-1 ועד 4 המצביעים על כמה רחוק התאים הסרטניים התפשטו מאיבר המקור שלהם, כאשר שלב 4 הוא השלב המתקדם ביותר.

ברוב מקרי הסרטן, מדענים אינם יכולים לזהות גורם אחד ספציפי להופעת המחלה, רק 5-10% מהמקרים נובעים מגנטיקה תורשתית. ידוע כי שימוש מופרז בטבק ואלכוהול, חשיפה לקרינה מייננת או לקרני שמש, זיהומים מסוימים (כמו HPV, צהבת B ו-C), ומזהמים סביבתיים, מגדילים את הסיכוי לפתח את המחלה. בכדי להימנע ממחלת הסרטן, הרופאים ממליצים לשמור על משקל ותזונה בריאים, להתאמן באופן קבוע, לחסן נגד מחלות זיהומיות, להגביל צריכת בשרים אדומים ומעובדים ולהיזהר מחשיפה לשמש. 

ארז פקטביץ ז"ל, מטופל של תיקון עולם שהתמודד עם מחלת הסרטן
ארז פקטביץ ז”ל, מטופל של תיקון עולם שהתמודד עם מחלת הסרטן

תסמינים של סרטן שונים זה מזה מאד מכיוון שאין גרסה אחת של המחלה. רוב החולים, 70-90% עם סרטן בשלב מאוחר, מדווחים כי חוו כאבים. אלו המטופלים בכימותרפיה והקרנות, סובלים לעתים קרובות מבחילות והקאות ומסיבה זו, טיפול פליאטיבי שמטרתו להקל על הסימפטומים ותופעות הלוואי מהווה את הבסיס לרוב התחום האונקולוגי.

חולי סרטן רבים, מתקשים למצוא מזור לניהול הכאב והסבל שלהם. לכן, סרטן הוא כבר מזמן התוויה מאושרת על ידי משרד הבריאות הישראלי לקבלת טיפול בקנאביס רפואי מכיוון שהוא טומן בחובו מעט תופעות לוואי חמורות, אם בכלל, תוך מתן הקלה רבה בסימפטומים.

קנאביס וסרטן, מחקר של חברת תיקון עולם

בין השנים 2015-2017, ליהי בר-לב שליידר, ראש מערך המחקר של תיקון עולם, בשיתוף עם המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה ואוניברסיטת בן גוריון ערכו מחקר שעסק בהשפעות הקנאביס בקרב אוכלוסייה גדולה של חולי סרטן. מטרת המחקר הייתה לבדוק את המאפיינים האפידמיולוגים, הבטיחות ואת תופעות הלוואי של מוצרי קנאביס רפואי של תיקון עולם לטיפול תומך. המדענים ניתחו מאגר של 2,979 חולי סרטן בנוגע ליכולת הקנאביס לשפר את הסימפטומים ואת איכות החיים

בישו קומה, מטופל של תיקון עולם שהתמודד עם מחלת הסרטן
בישו קומה, מטופל של תיקון עולם שהתמודד עם מחלת הסרטן

על המחקר

מחלת הסרטן היא סיבת המוות המובילה בעולם בקרב נשים וגברים. אופיואידים הם כיום הטיפול המקובל לטפל בכאב שנגרם בעקבות הסרטן, עם אחוזי הצלחה של 80-90%. עם זאת, עבור חלק מהחולים הטיפול באופיואידים ובתרופות נוגדות כאב אחרות, לא יעיל לאורך זמן או גורם לתופעות לוואי חמורות. מטרתו של מחקר פרוספקטיבי זה, שנערך בשיתוף עם המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה ואוניברסיטת בן-גוריון, הייתה לבדוק את המאפיינים האפידמיולוגיים, את הבטיחות ואת תופעות הלוואי של מוצרי קנאביס של תיקון עולם לטיפול תומך בקרב 2,970 חולי סרטן. הטיפול בקנאביס כטיפול תומך לחולי סרטן נראה כאפשרות יעילה ובטוחה לעזור לחולים להתמודד עם הסימפטומים הנובעים ממחלת הסרטן.

אוכלוסיית המחקר

2970 חולי סרטן (1348 גברים, גיל ממוצע 59.5).

מוצר המחקר

זן הקנאביס הרפואי אלסקה עתיר ה-THC של חברת תיקון עולם

מוצרי קנאביס אלסקה של חברת תיקון עולם במלאיי בתי המרקחת
מוצרי קנאביס אלסקה של חברת תיקון עולם במלאיי בתי המרקחת

תוצאות המחקר

  • במהלך תקופת המחקר, 3845 מטופלים קיבלו רישיון לקנאביס רפואי בתיקון עולם. מתוכם 79 מטופלים נפטרו לפני תחילת הטיפול בקנאביס ו-147 מטופלים שלא היו מעוניינים בטיפול בקנאביס. כל היתר, 3619 התחילו בטיפול פעיל ו-2970 מהם ענו על שאלון ההדרכה. אחרי חצי שנה, 902 (24.9%) נפטרו, 682 (18.8%) הפסיקו טיפול, 38 (1.0%) עברו לספק קנאביס אחר וכל היתר, 1997 מטופלים (55.1%) היו בטיפול פעיל. 1248 מהם ענו על שאלון המעקב.
  • שיפור כללי –  95.9% דיווחו על שיפור במצבם, 45 חולים (3.7%) דיווחו על חוסר שינוי וארבעה חולים (0.3%) דיווחו על הידרדרות במצבם הרפואי.
טיפול בזני תיקון עולם להפחתה משמעותית בתרופות
טיפול בזני תיקון עולם להפחתה משמעותית בתרופות
  • ירידה בבחילות והקאות –  91.0% דיווחו על הקלה משמעותית בבחילות והקאות.
  • ירידה בצריכת תרופות – לפני תחילת הטיפול מטופלים נטלו בממוצע 3.9 תרופות קבועות שונות למטופל. אחרי חצי שנה של טיפול בקנאביס 35.1% מהם דיווחו על הפחתה בצריכת התרופות. אופיאטים, למשל, הייתה המשפחה הכי שכיחה לטיפול לפני תחילת הטיפול, נצרכה ע”י 344 מטופלים (33.9%). כעבור חצי שנה 36.0% מהם הפסיקו לצרוך אופיאטים, 9.9% הפחיתו את המינון, 51.1% המשיכו באותו מינון, 1.1% העלו את המינון ו-32 מטופלים שלא נטלו אופיאטים לפני תחילת הטיפול, התחילו ליטול אופיאטים במהלך החצי שנה של המעקב.
  • ירידה מובהקת בעוצמת הכאב – לפני תחילת הטיפול 52.9% מהמטופלים דיווחו על כאבים בטווח של 8 עד 10 (סולם מ-1 עד 10), בעוד שרק 4.6% דיווחו על עוצמות אלו לאחר שישה חודשי טיפול.
מחקר אונקולוגי תיקון עולם, כמעט מחצית מהנחקרים דיווחו על הפסקת שימוש במשככי כאבים
מחקר אונקולוגי תיקון עולם, כמעט מחצית מהנחקרים דיווחו על הפסקת שימוש במשככי כאבים
  • שיפור מובהק באיכות החיים – לפני תחילת הטיפול 18.7% בלבד דיווחו על איכות חיים טובה ואילו אחרי חצי שנה 69.5% דיווחו על איכות חיים טובה.
  • 362 מטופלים (שהם 30.1% מהמשיבים) דיווחו על תופעות לוואי. תופעות הלוואי השכיחות ביותר היו סחרחורות, יובש בפה, תיאבון מוגבר, ישנוניות, השפעה פסיכו-אקטיבית, בחילות וחולשה.
  • הטיפול בקנאביס כטיפול תומך לחולי סרטן נראה כאפשרות יעילה ובטוחה לעזור לחולים להתמודד עם הסימפטומים הנובעים ממחלת הסרטן.

לחצו כאן למחקר המלא

זני קנאביס רפואי וסרטן

זן הקנאביס הרפואי אלסקה של חברת תיקון עולם הוכח כיעיל קלינית לטיפול בסימפטומים של מחלת הסרטן. במחקר הקליני מהמקיפים בתחום, למעלה מ-95% מהחולים האונקולוגים שטופלו בזן אלסקה דיווחו על שיפור כללי במצבם, ולמעלה מ-91% דיווחו על הקלה משמעותית בבחילות והקאות. 

סקירת זן קנאביס רפואי אלסקה

אלסקה זן קנאביס רפואי של חברת תיקון עולם מסוג סאטיבה עשיר THC זמין בבתי המרקחת ברחבי ישראל בתפרחות ובשמנים בקטגוריה T20/C4 ,T15/C3. על פי המגדל ״נחשב כזן הרפואי האהוב ביותר״. לתפרחת אלסקה מבנה אוורירי, מוארך וחרוטי המזכיר עצי ברוש קטנים עם גוון ירוק בהיר, גודל בינוני. השם אלסקה נבחר בשל הטעם הקריר והרעננות המתקבלת בעת השימוש במוצר. על פי המגדל מומלץ לשימוש להקלה בתסמינים: כאבים חזקים, בחילות והקאות, תאבון ירוד ותשישות

Screen Shot 2022 02 04 at 9.40.09 PM 2
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
אלסקהAlaska
אייקונים סקירה סאטיבה סוגסאטיבה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
גידול גידולגידול ישראלי, תיקון עולם
מחיר מחיר מומלץ269 ש”ח
תיאור תיאוראלסקה זן קנאביס רפואי של חברת תיקון עולם מסוג סאטיבה עשיר THC זמין בבתי המרקחת ברחבי ישראל בתפרחות ובשמנים בקטגוריה T20/C4 ,T15/C3. על פי המגדל ״נחשב כזן הרפואי האהוב ביותר״. לתפרחת אלסקה מבנה אוורירי, מוארך וחרוטי המזכיר עצי ברוש קטנים עם גוון ירוק בהיר, גודל בינוני. השם אלסקה נבחר בשל הטעם הקריר והרעננות המתקבלת בעת השימוש במוצר. על פי המגדל מומלץ לשימוש להקלה בתסמינים: כאבים חזקים, בחילות והקאות, תאבון ירוד ותשישות.
תחושות תחושות פוטנציאליותמרומם את מצב הרוח ומגביר את התיאבון לאורך זמן ומאפשר תפקוד במהלך היום.
עשו עשוי לסייע עםהתמודדות של טיפולים אונקולוגיים, כאב, בחילות
טרפנים דומיננטיים
אייקונים סקירה פינןפינן Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
אייקונים סקירה מירסןמירסין Myrcene פירותית, אדמתית. מסייע בשיכוך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
בטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
אייקונים סקירה לינלול לינלול Linalool ארומה של פרחים ולוונדר. מרומם מצב רוח, מסייע בחרדה, דיכאון, נדודי שינה, כאבים ודלקות
אייקונים סקירה אוסימןאוסימן Ocimene ארומה מתוקה עם עץ וצמחי מרפא. מעורר ומרומם מצב רוח, אנטי בקטריאלי, מחטא ונוגד דלקות

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

וימאו אלסקה
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת שמן קנאביס רפואי אלסקה

שמן אלסקה שמן קנאביס רפואי עשיר ב-THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, שמן במיצוי הזן אלסקה הידוע והנחשב לזן קנאביס רפואי אהוב של חברת תיקון עולם הישראלית, במלאי בתי המרקחת ברחבי הארץ.

שמן אלסקה T20
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

מיתרונותיו של השמן הוא משך ההשפעה הארוך שלו. שמן אלסקה מקל על הכאב, מרומם את מצב הרוח ומגביר את התיאבון לאורך זמן ומאפשר תפקוד במהלך היום. מתוך המחקרים הקליניים של תיקון עולם, דיווחו מטופלים כי איכות החיים שלהם השתפרה מאוד הודות לטיפול בשמן אלסקה, עוצמת הכאב פחתה משמעותית, בעיקר במטופלי פיברומיאלגיה ומצבים רפואיים נוספים המתאפיינים בכאב.

אלסקה שמן קנאביס רפואי פול ספקטרום
אלסקה שמן קנאביס רפואי פול ספקטרום

שמן אלסקה הוא תוצר של Deep Work: עבודה מפוקסת ונטולת הסחות דעת לפרק זמן מוגדר כדי למצות את הTHC באופן מלא ובמינימום התערבות. 

שמן אלסקה, תוצר Deep Work
שמן אלסקה, תוצר Deep Work

שמן אלסקה עשוי לשפר את מצב הרוח, להחדיר יצירתיות מתפרצת ולהפוך את המטופל לתקשורתי יותר. ההשפעה של הטיפול בשמני אלסקה אורכת בין 6 ל-8 שעות, בהתאם למינון ומאפשרת לשמור על שגרת החיים. כמו לטייל על חמאת עננים עם הרגליים על הקרקע כל הזמן.

שמן אלסקה, אתר כאנביס
שמן אלסקה, אתר כאנביס
שמן אלסקהAlaska Oil
אייקונים סקירה סאטיבה סוגסאטיבה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
גידול גידולגידול ישראלי, תיקון עולם
מחיר מחיר מומלץ269 ש”ח
תיאור תיאורשמן אלסקה שמן קנאביס רפואי עשיר ב-THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, שמן במיצוי הזן אלסקה הידוע והנחשב לזן קנאביס רפואי אהוב של חברת תיקון עולם הישראלית, במלאי בתי המרקחת ברחבי הארץ. מיתרונותיו של השמן הוא משך ההשפעה הארוך שלו. שמן אלסקה מקל על הכאב, מרומם את מצב הרוח ומגביר את התיאבון לאורך זמן ומאפשר תפקוד במהלך היום. מתוך המחקרים הקליניים של תיקון עולם, דיווחו מטופלים כי איכות החיים שלהם השתפרה מאוד הודות לטיפול בשמן אלסקה, עוצמת הכאב פחתה משמעותית, בעיקר במטופלי פיברומיאלגיה ומצבים רפואיים נוספים המתאפיינים בכאב.
תחושות תחושות פוטנציאליותמרומם את מצב הרוח ומגביר את התיאבון לאורך זמן ומאפשר תפקוד במהלך היום.
עשו עשוי לסייע עםהתמודדות של טיפולים אונקולוגיים, כאב, בחילות
טרפנים דומיננטיים
אייקונים סקירה פינןפינן Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
אייקונים סקירה מירסןמירסין Myrcene פירותית, אדמתית. מסייע בשיכוך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
בטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
אייקונים סקירה לינלול לינלול Linalool ארומה של פרחים ולוונדר. מרומם מצב רוח, מסייע בחרדה, דיכאון, נדודי שינה, כאבים ודלקות
אייקונים סקירה אוסימןאוסימן Ocimene ארומה מתוקה עם עץ וצמחי מרפא. מעורר ומרומם מצב רוח, אנטי בקטריאלי, מחטא ונוגד דלקות
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
שמן אלסקה להמשך שגרת היום
שמן אלסקה להמשך שגרת היום

ניתן למצוא את שמן אלסקה גם בקטגוריית T15/C3

שמן אלסקה T15
אייקון סאטיבה שמן אלסקה
T15/C3
15%, 269 ₪
חברת תיקון עולם

כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן אלסקה, חוות דעת מאתר כאנביס
שמן אלסקה, חוות דעת מאתר כאנביס

מחקרי קנאביס נוספים של תיקון עולם

קנאביס רפואי ופיברומיאלגיה: שאלות נפוצות, מחקרים וזני קנאביס של תיקון עולם
פיברומיאלגיה

מחקר קנאביס: הבטיחות היעילות של הטיפול בקנאביס רפואי בקרב מטופלי תיקון עולם
מחקר המאפיינים האפידמיולוגיים 2

קנאביס רפואי והפרעת הרצף האוטיסטי ASD: מחקרים ושמני קנאביס רפואי
מחקר רצף אוטיסטי תיקון עולם 2

קנאביס רפואי ואפילפסיה בילדים: מחקרים וטיפול בשמן קנאביס CBD
קנאביס רפואי ואפילפסיה בילדים 2

מטופלי קנאביס רפואי בגיל השלישי, נתונים ומחקרים גריאטריים
הגיל השלישי 1

לכל המחקרים של תיקון עולם

תיקון עולם Tikun Olam

לוגו תיקון עולם

​​תיקון עולם קנביט פארמסוטיקלס בע”מ היא ספקית הקנאביס הראשונה בישראל, פורצת דרך במחקר קליני ומוכרת כחלוצת תחום הקנאביס הרפואי המודרני. מאז הקמתה ב-2006 ,החברה פועלת ומתפתחת בארץ וברחבי העולם. לחברה 15 שנות מחקר קליני ומעל ל-35 מחקרים קליניים ופרה-קליניים, רובם פורסמו בכתבי עת מדעיים מן השורה הראשונה בעולם. מאז הקמתה החברה עוסקת במו”פ גנטי וטכנולוגי במגוון תחומי חקר סגולות צמח הקנאביס והשפעתו הרפואית, לרבות פיתוח מוצרים, טכניקות גידול חדישות והשבחה גנטית מתקדמת של זני קנאביס רפואי מובילים, בעלי יעילות טיפולית גבוהה וייחודית. על פי החברה עד כה טופלו בתיקון עולם בישראל למעלה מ-30,000 מטופלים ועשרות אלפי מטופלים נוספים ברחבי העולם.

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

אונקולוגיה

אלסקה

התוויות

זני קנאביס

זנים

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

קנאביס 101

קנאביס וסרטן

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.