בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

קנאביס רפואי למטופל המתחיל – שאלות ותשובות

למטופל המתחיל, כל מה שצריך לדעת על קנאביס רפואי, זנים, מלאי, חנויות, בתי מרקחת, רופאים ומוצרי קנאביס

למטופל המתחיל, כל מה שצריך לדעת על קנאביס רפואי, זנים, מלאי, חנויות, בתי מרקחת, רופאים ומוצרי קנאביס

כאנביסקנאביס 101

במאמר זה תוכלו ללמוד על קנאביס רפואי, כיצד הוא משפיע על הגוף שלכם? איך מזמינים קנאביס באינטרנט? כיצד ניתן לקבל רישיון קנאביס? היכן מוצאים רופאים או בתי מרקחת לקנאביס? כיצד להזמין קנאביס רפואי, כולל השוואת מחיר ואיתור זנים ומלאים של בתי מרקחת,  וכמובן כיצד למצוא מבצעים ומחירים נוחים לקנאביס רפואי.  

קנאביס רפואי, צמח הקנאביס או חומרים טבעיים אחרים שבודדו מצמח הקנאביס כמו שמן קנאביס, תפרחת קנאביס וגליליות קנאביס. קנאביס רפואי ניתן במסגרת טיפול במחלות או התוויות רפואיות שונות הכוללות כאב כרוני, מחלות סופניות, פוסט טראומה ועוד. רישיון קנאביס ניתן ע״י רופא מוסמך, רכישת קנאביס רפואי מתבצעת בישראל בבית מרקחת מורשה לניפוק קנאביס רפואי על פי משרד הבריאות.

תפרחות קנאביס רפואי: זן אלסקה, זן תכלת, זן פרויד, זן רפאל, זן פי קיי
שמן קנאביס: שמן אבידקל, שמן רומא, שמן גורילה גלו

החומרים הפעילים המפורסמים ביותר בצמח הקנאביס הם ה-THC וה-CBD, אך בצמח הקנאביס ישנם עשרות מרכיבים שונים כמו: קנבינואידים טרפנים. ישנם למעלה מ- 473  קנבינואידים שונים בצמח הקנאביס. קנבינואידים הם מולקולות כימיות דומות מאד לכימיקלים הנקראים קולטנים שהם חלק מהמערכת האנדוקנבינואידית שהגוף מייצר באופן טבעי, לכן  לצמחי הקנאביס יש תכונות מרפאות. שיתוף פעולה פורה בין המערכת האנדוקנבינואידית והקולטנים אשר מתווכים בין פעילויות שונות בגוף האדם, מחילוף חומרים, להגנה על הגוף ומגוון רחב של מפגעים ומחלות.

קנבינואידים נוספים: CBG, CBDA, THCA, CBC, CBN, THCV, CBDV

משרד הבריאות קבע מספר התוויות רפואיות אשר אלו שסובלים מהם רשאים לקבל רישיון קנאביס רפואי בישראל. בין ההתוויות הרפואיות לקבלת רישיון קנאביס רפואי ניתן למצוא: אונקולוגיה, גסטרואנטרולוגיה, כאב, מחלות זיהומיות, נוירולוגיה, טרשת נפוצה, פרקינסון, תסמונת טורט, אפילפסיה, אפילפסיה ילדים, פסיכיאטריה, הספקטרום האוטיסטי, טיפול פליאטיבי ואישורים חריגים.

קנאביס רפואי ניתן ברישיון בלבד, קנאביס אינו חוק בישראל לצריכה עצמית, ועל כן אסור על פי חוק. יחד עם זאת ועדת החוקה חוק ומשפט אישרה את התקנות אשר מבטלות את הפללת צרכני הקנאביס. החזקת קנאביס בכמות לשימוש עצמי עד 15 גרם, תוביל לקנס של 500 ש”ח. שימוש בקנאביס במקום פומבי יוביל לקנס בסך 1,000 ש”ח – כל זאת ללא תנאים. סחר בקנאביס, בין אם במכירה בעבור תמורה או ללא תמורה, ישאר עבירה פלילית של סחר בסמים. 

ההבדלים בין קנאביס רפואי לקנאביס ״רגיל (המוגדר כסם קל) הוא בתהליכי הגידול, הייבוש, טרימינג, איכות ומחיר כמובן. מטופלים הזקוקים לקנאביס רפואי עבור טיפולם הרפואי יכולים כעת לרכוש קאנביס רפואי באחד מ-200 בתי מרקחת המורשים למכירת קנאביס בישראל. קנאביס רגיל אינו חוקי ומחירו עשוי להיות כפול ואפילו פי 3 ממחירו של קנאביס רפואי בבתי המרקחת.

מטופלים העומדים בקריטריונים המפורטים בנוהל 106 יכולים לפעול בשתי דרכים לקבלת רישיון להחזקה ושימוש בקנביס רפואי:

  1. באמצעות רופא מומחה המוסמך על ידי היק”ר אשר יכול לאשר ולהנפיק רישיון לקנאביס רפואי במעמד הביקור
  2. באמצעות רופא מומחה שאינו מוסמך על ידי היק”ר, אך יכול להמליץ ולהגיש בקשה מקוונת ליק”ר. 

*** למטופלים אונקולוגים קיימת האפשרות לקבל את השירות במחלקות האונקולוגיות שבבתי חולים המאפשרים זאת.

  • כדי לקצר זמן המתנה מיותר בחיפוש אחר רופאים מורשים לניפוק רישיון קנאביס, להלן כל הרופאים המורשים להנפיק אישור קנאביס רפואי על פי היק״ר משרד הבריאות. יש לקבוע תור אצל אחד הרופאים המתמחים בהתוויה הרפואית שלכם ולהגיע עם כמה שיותר סימוכין ומסמכים.
  • מתן רישיון החזקה ושימוש בקנביס רפואי לרופא היא במסגרת רפואה ציבורית בלבד על פי משרד הבריאות אין סמכות לרופאים לתת רישיונות במסגרת פרטית, אך יוכלו לפי שיקול דעתם להגיש בקשה ליק”ר לקבלת רישיון למטופל.

צמח הקנאביס, תפרחות קנאביס ושמנים מתחלקים ל-3 סוגים עיקריים:

שמן קנאביס רפואי הוא מוצר המורכב ממיצוי קנאביס בתוספת שמן נשא. מיצוי הקנאביס שבשמן מכיל מרכיבים פעילים רבים כדוגמת: קנבינואידים, טרפנים, פלבנואידים וחומרים נוספים המעניקים לשמן את יכולת הריפוי שלו. בדומה למוצרי קנאביס אחרים המרכיבים העיקריים בשמן קנאביס הם הקנבינואידים THC ו-CBD אך, רבים מייחסים גם למרכיבים הנוספים אפקט המכונה “אפקט הפמליה” בו יחסי הגומלין בין כל המרכיבים השונים, מסייע להשפעה הסופית המתקבלת בצריכת השמן.

מיצוי הקנאביס מהול בשמן נשא ובדרך כלל משתמשים בשמני נשא כמו: שמן זית, שמן קוקוס ושמנים נוספים. שמן הנשא משמש למהילת המיצוי באופן שיקל על מדידת הכמות הרצויה של המרכיבים הפעילים שבשמן הקנאביס. שמן קנאביס נצרך בדרך של ספיגה תת לשונית.

בספיגה תת לשונית, מטפטפים את כמות השמן הרצויה באזור שמתחת ללשון מחכים כ-60 שניות עד לספיגה מלאה של המרכיבים הפעילים בזרם הדם. היתרון בדרך צריכה זו הוא בכך שהמרכיבים הפעילים לא עוברים תהליכי הרס ופירוק במערכת העיכול ומגיעים ישירות לזרם הדם.

התשובה לשאלה באדיבות יועצי חברת קנבידי ישראל (canabd.co.il), מרקטפלייס בינלאומי למוצרי קנאביס אשר מכילים CBD. בקנבידי משווקים אך ורק מוצרי CBD איכותיים מיצרנים מהימנים תוך דגש על מוצרים ממקור טבעי, אורגני אשר עברו בדיקות מעבדה צד שלישי.

מחיר קנאביס רפואי הינו נושא ״רגיש״ עבור מטופלי קנאביס רפואי, להלן מדריך קצר ויעיל כיצד לעשות השוואת מחירים עבור קנאביס רפואי בבתי המרקחת בישראל: 

קנאביס רפואי נמכר בישראל בבתי המרקחת המורשים למכירה של קנאביס על פי משרד הבריאות. להלן כל האפשרויות, כיצד ניתן לרכוש בקלות ובזול קנאביס רפואי בישראל

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

בית מרקחת

דירוג זנים

זנים

זנים חדשים

זנים כחול לבן

חיפוש זנים

חנויות

כאנביס

מחירי זנים

מטופלי קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.