בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

היסטוריית קנאביס: שושלת זן הקנאביס הרפואי מרמלדה של שיח מדיקל גרופ

היסטוריית קנאביס: שושלת זן הקנאביס הרפואי מרמלדה

היסטוריית קנאביס: שושלת זן הקנאביס הרפואי מרמלדה

סקירת זןקנאביס 101

לכל זני הקנאביס, למעט זני מקור, יש מקור גנטי, או “אבא ואמא” אם תרצו. זני מקור הם אותם זני קנאביס ראשוניים והיסטוריים ובדרך כלל נושאים את שם המקום בו פותחו. זנים כגון:

שושלת זני קנאביס
שושלת זני קנאביס

בסוף שנות ה-70 אנשים החליטו לגדל ולהרבות זני קנאביס שונים. בסופו של דבר, מגדלי הקנאביס ומפתחי זנים הצליחו לייצר צאצאים הנושאים בעקביות את המאפיינים הרצויים מגנטיקות הקנאביס בהן השתמשו, מה שהוביל להרבה גנטיקות חדשות. ההכלאות של זנים היברידיים הרבים השתלטו על שוק הקנאביס העולמי ולמעשה רוב זני הקנאביס כיום הינם היברידיים, אם נטייה לסאטיבה או אינדיקה.

הפעם נבחן את שושלת הגנטיקות של זן הקנאביס הרפואי מרמלדה

שושלת הזן מרמלדה

מרמלדה תפרחת קנאביס רפואי מסוג סאטיבה עתיר THC במינון T20/C4 גידול קנדי של חברת זנאביס הקנדית, אשר שייכת לחברת הקסו, קנדית גם כן. ייבוא של חברת שיח מדיקל גרופ בבתי המרקחת ברחבי הארץ.

תפרחת מרמלדה
אריזה מרמלדה
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
תפרחות מרמלדה
תפרחות מרמלדה
מרמלדהMarmalade
סאטיבה
קטגוריהT20/C4
אצווה22.7%-24.4%
גידולגידול קנדי של חברת זנאביס, ייבוא של חברת שיח
מחיר מומלץ299 ש”ח
גנטיקהMK Ultra X East Coast Diesel
תיאורמרמלדה, זן ​​קנאביס מסוג סאטיבה, עשיר ב- THC בקטגוריה T20/C4, יבוא מקנדה של חברת שיח. הזן גדל בחממות האינדור של חברת זנאביס הקנדית. לזן מרמלדה גנטיקה מרשימה של אם קי אולטרה עם איסט קוסט דיזל (MK ULTRA, EAST COAST DIESEL). לזן המרמלדה תפרחות גדולות מאוד, בצבע ירוק בהיר עם שערות כתומות שזורות על פרח הקנאביס. לזן המרמלדה ארומה חמוצה, עם טעם דיזלי חזק וחריפות קלה. למרמלדה פרופיל טרפנים עשיר של אלפא פינן α-Pinene, בטא-קריופילן β-Caryophyllene, לימונן Limonene וטרפינולן Terpinolene.על פי חברת שיח עשוי לסייע בתחושות אופוריה, משפר מצב רוח, מעורר יצירתיות ונמרצות ובטיפול עם פיברומיאלגיה, דיכאון, כאבים, לחץ נפשי ועייפות. מיועד לשימוש יום.
ארומהארומה הדרית, של דיזל
טרפנים דומיננטיים
אייקון טרפינולןטרפינולן Terpinolene ארומה של עשבי מרפא, עץ אורן, פרחים. נוגד חמצון, אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי
אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון פינןאלפא פינן α-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
תחושות פוטנציאליותמרומם מצב רוח, אופורי, מעורר יצירתיות
עשוי לסייע עםעשוי לסייע עם דיכאון, כאבים, לחץ נפשי ועייפות
גרף סאטיבה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

סרטון פתיחת שקית מרמלדה 24.4%
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
מרמלדה שיח
מרמלדה שיח

המקור הגנטי של הזן מרמלדה

המקור הגנטי של זן הקנאביס הרפואי מרמלדה של חברת שיח הינו בזן הקנאביס האולטרה מפורסם – זן הקנאביס אולטרה סאוור (Ultra Sour), זן קנאביס קלאסי סאטיבה דומיננטי אשר הגיע מבנק הזרעים THSeeds באמסטרדם ולו השפעות מרוממות ואופוריה חזקה, מצויין להתנערות ממתח ושיפור היצירתיות. 

ל-Ultra Sour ארומות של אורן ודיזל והפרחים שלו ירוקים עמוקים עם שערות כתומות. ההשפעות המנטליות החזקות של האולטרה סאוור עשויות להפחיד מעט צרכנים חסרי ניסיון, אז שימו לב למינון שלכם. 

אולטרה סאוור

הזן אולטרה סאוור הוא הכלאה של שתי גנטיקות חזקות ועוצמתיות, הן בטעם ובארומה והן בהשפעות והפוטנציאל הרפואי – הזנים אם קיי אולטרה (MK Ultra) ואיסט קואסט סאוור דיזל (East Coast Sour Diesel)

אם קיי אולטרה MK Ultra

אם קיי אולטרה MK Ultra, הידוע גם בשמות MKU ו-MK Ultra OG, הוא זן פופולרי ומפורסם הידוע בהשפעותיו המנטליות והשכליות החזקות. המקור הגנטי שלו נוצר מהזנים המיתולוגיים או ג’י קוש (OG Kush) וג’י 13 (G-13), כך שלא פלא שזהו זן כה עוצמתי. 

Mk ultra

הזן נקרא על שם תוכנית מניפולציית המוחות הידועה לשמצה, פרוייקט אם קיי אולטה Project MK Ultra, אשר בוצעה על ידי ה-CIA, סוכנות הביון האמריקאית, בין השנים 1950 עד 1973. אין ספק שמדובר בזן מועדף מובהק בקרב צרכני קנאביס, ואיכותו גרמה לו לקטוף כמה פרסים בולטים בעבר. זן זה הגיע למקום הראשון בקטגוריית האינדיקה הטובה ביותר בגביע הקנאביס של היי טיימס לשנת 2003. הוא הגיע גם למקום השני באותה קטגוריה בשנה שלאחר מכן. לתפרחת של MK Ultra יש ארומה ייחודית. מגדלי קנאביס אומרים שמדובר בתערובת יוצאת דופן של פלסטיק שרוף, לימון ודיזל. יש לו גם שילוב חריף וחזק של ניחוחות אדמתיים, מתוקים שממלא את כל החדר בריח שלו. 

איסט קואסט סאוור דיזל East Coast Sour Diesel

הזן East Coast Sour Diesel או ECSD הוא זן עם השפעות מהירות וחזקות שמטופלי קנאביס רפואי אוהבים. לזן ארומת לימון חמצמץ ומרענן. איסט קואסט סאוור דיזל הוא זן עוצמתי ולכן מטופלים חדשים צריכים להיות זהירים איתו. אלו המחפשים להקל על החרדה או לישון קצת, עשויים לרצות לדלג על התרופה עתירת האנרגיה הזו.

איסט קואסט סאוור דיזל

זן זה מגיע מהגנטיקה שכולנו מכירים בזכות הארומה המיוחדת שלו – זן הקנאביס סאוור דיזל. זן סאטיבה זה ידוע ביכולתו להעלות את מצב הרוח במהירות ולהעלות חיוך על השפתיים.

מרמלדה אולטרה סאוור
מרמלדה אולטרה סאוור

על המגדל

שיח Seach

לוגו שיח

שיח מדיקל גרופ, מחלוצות הקנאביס הרפואי בישראל ובעולם ומובילה עולמית בחדשנות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008. החברה הוקמה על ידי משפחת שריד, דור שלישי של חקלאים, אשר נחשפו דרך מחלת אביהם להשפעות החיובית של צמח הקנאביס על מגוון מחלות. 

כתבות קשורות נוספות

סקירת זן מרמלדה – תפרחת קנאביס רפואי T20/C4 סאטיבה
סקירת זן מרמלדה

מטופלים מספרים – הזן מרמלדה תפרחת קנאביס רפואי
מטופלים מספרים מרמלדה

זנים חזקים – זני קנאביס רפואי עם אחוזי THC גבוהים במלאיי בתי המרקחת
זנים חזקים 1

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

גידול קנדי

גנטיקת קנאביס

זן מקור

זנאביס

זנים

חיפוש זנים

חיפוש מתקדם

יבוא

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.