בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

האם קנאביס רפואי יכול להוות אלטרנטיבה בטוחה לאופיואידים בהקלה על כאבים?

האם קנאביס רפואי יכול להוות אלטרנטיבה בטוחה לאופיואידים בהקלה על כאבים?

האם קנאביס רפואי יכול להוות אלטרנטיבה בטוחה לאופיואידים בהקלה על כאבים?

התוויותקנאביס 101

ההשפעה של השימוש המופרז באופיואידים משתרעת על פני כל החברה והפכה למגפה של ממש ברחבי העולם. סוג זה של תרופות כמו סמים לא חוקיים כגון הרואין, אופיואידים סינתטיים כגון פנטניל ומשככי כאבים זמינים באופן חוקי כתרופות מרשם כמו מורפין, קודאין, ויקודין, אוקסיקוטון ורבים אחרים.

אופיואידים מתקשרים עם קולטנים הנמצאים על תאי עצב בגוף ובמוח. הם משמשים לרוב לשיכוך כאבים לטווח קצר לפני ואחרי ניתוח וטיפול בכאב כרוני לטווח ארוך. מדי יום, יותר ויותר אנשים באים במגע עם אופיואידים בהמלצת הרופא שלהם במצב לגיטימי של כאב. בימינו יותר ויותר רופאים רואים כיצד סוג זה של תרופות שהתקבלו במרשם חוקי לטיפול בעצם הורס את חייהם של רבים.

במחקר שפורסם במאי 2018 בכתב העת Health Care Policy and Law, חוקרים מצאו כי מדינות עם גישה חוקית לקנאביס רפואי רואות ירידה ממוצעת של יותר מ-3.7 מיליון מינונים יומיים של אופיואידים בשנה.

הלגליזציה שקוראת במספר מקומות בעולם הוכיחה גם היא על השפעה חיובית על מגיפת האופיואידים. מחקר אחר במאי 2018, שהתפרסם באותו כתב עת, גילה כי במדינות בהן קנאביס רפואי חוקי היה שיעור המרשמים לאופיואידים נמוך יותר ב-6.38%.

כמובן יש עוד דרך לעבור עד שאולי יום אחד קנאביס רפואי תהיה האופציה הטובה ביותר לטיפול בכאב, אך המודעות כבר קיימת בקרב מטופלים, קהילת הרפואה וממשלות ברחבי העולם שיש צורך במחקרים נוספים כדי לקבוע איזה תפקיד קנאביס יכול למלא במגיפה הקשה הזו.

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

אופיואידים

התוויות

כאנביס

מאמרי כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

קנאביס 101

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.