בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

טבלת צריכה – מעקב צריכת קנאביס רפואי למטופלים בעלי רישיון

טבלת צריכה - מעקב צריכת קנאביס רפואי למטופלים בעלי רישיון

טבלת צריכה – מעקב צריכת קנאביס רפואי למטופלים בעלי רישיון

מאמריםקנאביס 101

הטיפול בקנאביס רפואי החל לצבור תאוצה בישראל בשנים האחרונות ומספר המטופלים בקנאביס רפואי ממשיך לטפס ולעלות כל חודש וחצה כבר את רף ה-108,000 מטופלים. טיפול בקנאביס ניתן בישראל למטופלים תחת התוויות רפואיות שונות על ידי היחידה לקנאביס רפואי (יק”ר) במשרד הבריאות, או רופאים מורשים למתן קנאביס על ידי משרד הבריאות. לאחר קבלת רישיון לקנאביס רפואי, הטיפול, קבלת האספקה החודשית והאחריות להצלחת הטיפול בקנאביס והפקת התוצאות האופטימליות מהטיפול והשימוש בקנאביס רפואי, עוברת לידי המטופלים עצמם. למעשה המטופלים מתבקשים לנהל תיעוד מדויק של מהלך הטיפול באמצעות טבלת צריכה. 

תמונה רישיון
דוגמת רישיון קנאביס רפואי בישראל

טבלת צריכה מתעדת את תהליך הטיפול בקנאביס רפואי, מרגע תחילתו בהתנסות עם מוצר בפעם הראשונה, ועד התנסות במוצרים במינונים שונים בהתאם לטיפול שרופא קנאביס המליץ. טבלת צריכה מיועדת לא רק עבור מטופלים ״חדשים״ או ״ותיקים״ דווקא, טבלת צריכה עשוייה לעזור לכל המטופלים ששואפים לשפר את הטיפול בקנאביס ולהפיק ממנו את האפקט הטיפולי המקסימלי, על ידי ניהול ומעקב של הטיפול בטבלת צריכה. תיעוד מדויק בטבלת הצריכה נועד בין היתר להבנה של המטופל מבחינת התאמת מינונים וכמובן בתחילת טיפול חשוב לעקוב אחר השפעת הקנאביס ולרשום אותה בטבלת צריכה. כמו כן רישום בטבלת צריכה עשוי לתת עדות רפואית למשך הטיפול ובמידת הצורך לאפשר חידוש מרשם או שינוי מינון בזמן קצר. טבלת צריכה שמולאה לא על פי הוראות משרד הבריאות לא תתקבל ותעכב טיפול בתיק הרפואי מול משרד הבריאות והיק״ר. טבלת צריכה שמולאה כהלכה תחסוך בעיות וזמן מטופלים ותסייע לרופא המנפק קנאביס ומשרד הבריאות לפקח על הטיפול בצורה מיטבית. 

תמונה מלאי 3

מדוע כדאי למלא טבלת צריכה?

אז נכון שזה נראה סיזיפי ולעיתים כלא מועיל אך תתפלאו לגלות ששימוש נכון בטבלת צריכה עשוי להגדיל את הסיכויים להצלחת הטיפול בקנאביס רפואי. ניהול נכון של צריכת הקנאביס במיוחד למטופלים מתחילים יכולה לסייע ללמד אותנו כיצד הקנאביס משפיע עלינו לאורך זמו. טבלת הצריכה מאפשרת תיעוד של כמות הצריכה, אופן הצריכה, זמן, השפעה ודירוג עצמי של המטופל בסולם של 1-10 של עד כמה סייע השימוש. התיעוד הנ״ל מייצר למטופל דו״ח טיפול ראשוני איתו ניתן לגשת לרופא המנפק או ללמוד באופן עצמאי כיצד ניתן לשפר את הטיפול. כמו כן אם תרגישו כי אתם צריכים או רוצים לבקש שינוי מינון או הגדלת המרשם הרפואי, בעזרת טבלת הצריכה יש לכם תיעוד מלא וגם מסמך אותו מבקש משרד הבריאות לשם הגדל או שינוי מינון. 

צור קשר יק"ר
צרו קשר היק”ר

איך למלא טבלת צריכה?

כדי למלא טבלת צריכה בהצלחה תחילה נתבקש להזין פרטים מזהים כמו שם, ת.ז, מינון ברישיון הרפואי ודרכי צריכה: עישון, אידוי או שמן. למעשה טבלת צריכה באה לתת מענה קודם כל לנושא תיעוד הטיפול הרפואי ועל כן יש לרשום אחרי כל פעם שצרכתם קנאביס רפואי בטבלת הצריכה את הפרטים הבאים: תאריך, שעה, מספר שאיפות או טיפות, הקלות בכאב או הטבות כפי שהמסמך מגדיר זאת בנוסף תופעות לוואי וכמות. בנוסף, מטופלים המגישים את טבלת הצריכה לצרוך שינוי מינון צריכים לציין זאת בתחתית העמוד יחד עם הפירוט המלא של הצריכה החודשית שלכם, וכמן כן ציינו את מספר הימים בהם חסר לכם קנאביס ואת תופעות הלוואי והתחושות השליליות שעוברות עליכם בימים בהם אתם ללא טיפול ובמחסור של קנאביס רפואי. חשוב מאד לציין כמה קנאביס אתם צורכים בכל מקרה, גם אם רכשתם אותו ללא קשר לכמות שיש לכם ברישיון הרפואי ואפילו אם רכשתם אותו לא בבית מרקחת, הטבלת צריכה מיועדת בכדי שתציינו זאת וכדי להראות שאתם זקוקים למינון אותו אתם מבקשים, וזיכרו שלא צריכה להיות בעיה לשנות מינון  מעבר למה שניתן לכם מכיוון שזהו ייעודה של השיטה למעשה.

רופא מנפק

איך להשתמש בטבלת צריכה?

טבלת צריכה יש יש להגיש ליק”ר יחד עם הבקשה להגדלת הרישיון הרפואי ובצירוף מכתב המלצה מרופא מומחה, כמו כן יש להגיש אישור מרופא המשפחה הממליץ על המשך טיפול בקנאביס רפואי. לסיום,שימו לב טבלת צריכה שלא יופיעו בה כל הפרטים, או תמולא לא נכון ולא על פי ההוראות המדויקות, לא תתקבל במשרדי היק”ר תחשב כאילו לא הוגשה. במקרה כזה, בקשת הגדלה תידחה בוודאות בגלל חוסר במסמכים.

דוגמא לנוסחא כיצד למלא טבלת צריכה: 

נניח שמדובר במטופל אשר מבקש לשנות מינון מ-20 גרם ל-30 גרם, אשר צורך את הקנאביס הרפואי שלו באמצעות “ג’וינט” או סיגריה מגולגלת, כמו כן נניח שכל סיגריה שהוא מעשן היא 1 גרם. בנוסף המטופל שבדוגמא טוען כי 20 גרם מספיק לו רק ל- 20 יום כלומר 10 ימים הוא ללא תרופה (חשוב לכתוב בטבלת הצריכה את מספר הימים בהם אתם נשארים ללא תרופה בגלל שהכמות אינה מספקת עבורכם ולכן אתם למעשה מבקשים שינוי מינון.)  עכשיו נתחיל בחישוב עבור טבלת הצריכה. אם 20 גרם מספקים ל-20 יום אז המטופל למעשה צורך גרם קנאביס ליום. על כן נכתוב בטבלת הצריכה בכל שימוש בחודש האחרון כך שכל יום צרכנו 1 גרם למשל 3 פעמים של 3 שאיפות בבוקר בצהריים ובערב תקבלו בערך צריכה של סיגריה אחת במשקל של 1 גרם ליום. 

לאחר מכן השאירו 10 ימים ריקים וכתבו כי בימים אלו אתם ללא קנאביס רפואי וכיתבו את ההשכלות הרפואית בהתאם. 

קישור לטבלת צריכה של היק”ר

טבלת צריכה כאנביס

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

טבלת צריכה

כאנביס

למטופל המתחיל

מאמרי כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

קנאביס 101

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.