בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

מטופלים מספרים – הזן ארז תפרחת קנאביס רפואי בקטגוריה T20/C4 אינדיקה

מטופלים מספרים - הזן ארז תפרחת קנאביס רפואי בקטגוריה T20/C4 אינדיקה

מטופלים מספרים – הזן ארז תפרחת קנאביס רפואי בקטגוריה T20/C4 אינדיקה

מטופלים מספריםסקירת זן

ממשיכים עם הפינה שלנו בה מטופלים מספרים לנו קצת על החוויה האישית שלהם מזנים שונים. והפעם הזן ארז. ארז היא תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עשיר ב-THC בקטגורייה T20/C4 של חברת תיקון עולם הישראלית. ארז הושק בשנת 2006 ונקרא על שם אחד המטופלים הראשונים של תיקון עולם, ארז פטקביץ ז”ל. תפרחת ארז קיימת גם בקטגוריית T15/C3 ובשמני קנאביס ארז קיים בקטגוריות T3/C3, T15/C3.

אריזה תיקון עולם

סקירת הזן הנבחר – ארז, תפרחת עתירת THC בקטגוריית T20/C4. ארז הוא זן מסוג אינדיקה הגודל ע”י חברת תיקון עולם. האצווה של זן ארז שנבחר למאמר זה הוא 23%. מחיר 259 ש”ח. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

קצת על המטופל/ת – גבר 48 מאיזור רמת הגולן, מטופל בקנאביס רפואי תחת ההתוויה הרפואית של פוסט טראומה, PTSD, מטופל בקנאביס ב-8 השנים האחרונות, צורת הצריכה המועדפת עליו היא עישון ללא טבק.

דעתך על הנראות הכללית? הפרחים של ארז דחוסים מאוד ונראים מעולה. לא יבשים מידי עם אחלה לחות. בשקית כמה פרחים גדולים דביקים מאוד ומלאים בטריכומות לבנות. טרימינג טוב, שיפור משמעותי מפעמים אחרות שיצא לי לקחת את הזן.

תפרחת ארז

דעתך על הארומה והטעם? חווית עישון מאוד נעימה וטעם חזק של אדמה ואורנים. יורד חלק בגרון, לא משעל. 

וימאו ארז

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? ההשפעה של הארז מגיעה מהר וחזק, במיוחד האצווה הזו של 23% THC. תחושה משמעותית של הורדת הילוך, נינוחות שלווה ורוגע כיפי. אין ספק שה”היי” של ארז הוא פיזי ומורגש מאוד בגוף, מרפה את כל השרירים ומדביק לספה. אם ממשיכים לעשן את ארז, באיזה שהוא שלב רק רוצים להתקלף מהספה ולהגיע למיטה לשינה עמוקה. 

צמח ארז

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן לגמרי עזר עם הסימפטומים הנוראיים של פוסט טראומה ויותר מדויק – עזר לי מאוד עם ההפרעות שינה שלי והחרדה שעומדת כמו גוש בגרון. אין ספק שארז עוזר להחליק את החרדה הזו. זה לא שזה קסם ונעלמות כל המחשבות הטורדניות, אבל ארז מרגיש כאילו הוא מכסה אותך בשמיכה כבדה ונעימה ומסיח את הדעת מהאימג’ים הרעים שעולים. וכמו שציינתי הוא האצווה הזו היא מעולה לי לשינה טובה. הרגשת אינדיקה פיזית חזקה שאחרי עישון ארז אני נרדם מהר ובקושי מתעורר בלילה. אפילו ניסיתי להפסיק את הכדורי שינה ובינתיים הולך מעולה. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? יובש די רציני בפה, ממליץ להחזיק בקבוק שתייה ליד. בנוסף לא הייתי ממליץ לעשן את ארז במהלך היום כי הוא גורם לישנוניות די כבדה. בנוסף לא בטוח שהייתי ממליץ למטופלים מתחילים כי האצווה הנוכחית לפחות מאוד עוצמתית.

ארז תיקון עולם

שורה תחתונה – בתור מטופל שזוכר את הגדולה של הזן ארז מהרפורמה הישנה של הקנאביס, אני חייב להגיד שאני מבסוט מאוד על האצווה הזו. ניסיתי את ארז של האסדרה החדשה פעמיים ואת האמת קצת התאכזבתי. אבל נראה שהארז שהכרתי, הכדור שינה הטבעי הזה, חזר ובגדול וכבר משכתי עוד שקית. מקווה שימשיך ככה.

חוות דעת על ארז מאתר כאנביס

חוות דעת ארז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

הזן ארז נקרא על שמו של ארז פטקביץ’ ז”ל, מראשוני מטופלי תיקון עולם

יוטוב ארז פטקביץ

על המגדל

תיקון עולם Tikun Olam

לוגו תיקון עולם

​​תיקון עולם קנביט פארמסוטיקלס בע”מ היא ספקית הקנאביס הראשונה בישראל, פורצת דרך במחקר קליני ומוכרת כחלוצת תחום הקנאביס הרפואי המודרני. מאז הקמתה ב-2006 ,החברה פועלת ומתפתחת בארץ וברחבי העולם. לחברה 15 שנות מחקר קליני ומעל ל-35 מחקרים קליניים ופרה-קליניים, רובם פורסמו בכתבי עת מדעיים מן השורה הראשונה בעולם. מאז הקמתה החברה עוסקת במו”פ גנטי וטכנולוגי במגוון תחומי חקר סגולות צמח הקנאביס והשפעתו הרפואית, לרבות פיתוח מוצרים, טכניקות גידול חדישות והשבחה גנטית מתקדמת של זני קנאביס רפואי מובילים, בעלי יעילות טיפולית גבוהה וייחודית. על פי החברה עד כה טופלו בתיקון עולם בישראל למעלה מ-30,000 מטופלים ועשרות אלפי מטופלים נוספים ברחבי העולם.

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

ארז

זנים

חוות דעת

חיפוש זנים

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

מטופלים מספרים

קנאביס רפואי

תיקון עולם


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.