בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

מטופלים מספרים – תפרחת קנאביס רפואי ספאייר או ג’י מיניז T20/C4 היברידי

מטופלים מספרים - תפרחת קנאביס רפואי ספאייר או ג'י מיניז T20/C4 היברידי

מטופלים מספרים – תפרחת קנאביס רפואי ספאייר או ג’י מיניז T20/C4 היברידי

מטופלים מספריםסקירת זן

ממשיכים עם הפינה החדשה שלנו בה מטופלים מספרים לנו קצת על החוויה האישית שלהם עם זני קנאביס רפואי שונים. והפעם זן הקאנביס הרפואי ספאייר או ג’י מיניז Sapphire OG Minis תפרחת קנאביס רפואי אינדור עתירת THC מסוג היברידי סאטיבה דומיננטי בקטגוריית T20/C4, גרסת התפרחות הקטנות במחיר מוזל של הזן ספאייר או ג’י של חברת קנערבה. גידול אינדור ישראלי המבטיח איכות גבוהה ורצף טיפולי במשך כל ימות השנה במתקן הייחודי והייעודי שנבנה בצופר אשר בערבה. 

תפרחת ספאייר או ג'י מיניז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – ספאייר או ג’י מיניז, תפרחת קנאביס רפואי בקטגוריה T20/C4 מסוג היברידי. אחוזי ה-THC באצווה של הזן הנסקר הינו THC 18.6%, מחיר מומלץ 195 ש”ח. הגרסה של התפרחות הקטנות של הזן ספאייר או ג’י.

ספאייר או ג'י וספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י מיניז

קצת על המטופל/ת – אישה בת 42 מאזור גוש דן, סובלת ממחלת הקרוהן ומטופלת תחת ההתוויה הרפואית של מחלות מעי דלקתיות (IBD) הכוללות מחלות כרוניות אוטואימוניות כמו קרוהן (Crohn’s disease) וקוליטיס (Ulcerative Colitis). צורכת קנאביס רפואי ב-4 שנים האחרונות, בעיקר באידוי, לפעמים בסיגריה. 

דעתך על הנראות הכללית? פרחים דחוסים קטנים, שזה הסוג האהוב עלי, להבדיל ממטופלים אחרים, אני אוהבת פרחים קטנים ונקיים מאשר פרחים גדולים שאולי נראים יותר “מגניב” באינסטגרם אך לאחר פירוקם מגלים גזעים וגבעולים מיותרים. התפרחות של הספאייר או ג’י מיניז בצבעי ירוק עם גוונים אדמדמים וכתמתמים עם מעטפת טריכומות צפופה, פרחים יפים שנראים כמו סוכריות קטנות מצופות סוכר. 

ספאייר או ג'י צילום מאקרו טריכומות
ספאייר או ג’י צילום מאקרו טריכומות

דעתך על הארומה והטעם? כאשר שפותחים את השקית, החדר מתמלא מיד בריחות עזים, שילובים של ניחוחות של פרחים, פירות הדר ואורנים, וגם מן עקיצות כאלה של שוקולד ודיזל, הארומה האהובה עלי. טעם מעולה, קצת מתקתק, נעים ועובר חלק בגרון, במיוחד במאייד מן הסתם. מה שאהבתי במיוחד הוא שכל פעם שאני לוקחת את הספאייר או ג’י אני מקבלת בדיוק בדיוק את אותו ריח וטעם ואני מרגישה שאני כבר יכולה לזהות את הזן הזה במבחן הטעם כמו שעשו פעם לפפסי וקוקה-קולה

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? ההשפעות הראשוניות שקיבלתי מהספאייר היו בעיקר בראש, אופוריה נעימה ומלטפת שמעלה אפילו צחקוק קל, בעלי צוחק עלי כשהוא רואה אותי ככה. אחרי כמה זמן מגיעה ההרגעה של הגוף, הרפייה כיפית שממש מקלה על התסמינים שיש לי ממחלת הקרוהן. חייבת לציין שהזן מאוד מרגיע, אך ממש לא כמו זני אינדיקה כאלה שמדביקים אותך לספה לשעות. אני צורכת את הספאייר בעיקר במהלך היום, הוא מרגיש לי די סאטיבה אבל גם לא יותר מדי כמו הסאטיבות שמעלות לי קצת חרדה ודופק לב. בשבילי הספאייר ממש מאוזן בהשפעה שלו שזה מעולה, מה עוד אני יכולה לבקש.

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? לגמרי, לא יודעת איך התמודדתי עם המחלה המעצבנת הזאת לפני שהתחלתי עם הקנאביס, ולא כל הזנים עובדים עלי מן הסתם, יש לי איזה רשימת זנים כוכבים כזאת שאני מצליחה לקבל מהם רצף טיפולי, ובמהלך החודשים האחרונים גם הספאייר או ג’י נכנס לרשימה הזאת והחל מהחודש, במיוחד הספאייר או ג’י מיניז שהוא הרבה יותר זול ואני ממש מבסוטה על הפרחים שלו. למי שלא מכיר, התסמינים של מחלת הקרוהן ממש משבשים את היום, במיוחד אם מסתובבים בחוץ. חלק מהסתמינים הם שלשולים פתאומיים וכאבי בטן קשים, וזה ממש קשה להסתובב ככה בפומבי. זן הספאייר עושה עבודה מצוינת נגד התסמינים. ממש לא תרופת קסם, אבל ההקלה היא עצומה. בעבודה, ברגע שאני מרגישה שהבטן שלי מתחילה לדבר, אני לוקחת כמה שאיפות של הספאייר בוופורייזר שלי והכל מתחיל להירגע ואני מצליחה לעבור את היום בלי פדיחות מיותרות. הזן גם ממש עוזר עם תיאבון, מרגיש כאילו הוא מאט את מערכת העיכול שלי וגורם שהאוכל ישאר מספיק זמן בגוף. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? תיאבון מוגבר ממש. אני לא מחשיבה את זה כתופעת לוואי אלא כעזר מעולה, אבל יש כאלה שאינם מעוניינים בעידוד התיאבון. 

ספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י מיניז

שורה תחתונה – אני לא מאלה שממליצים, אני חושבת שהכי טוב זה לנסות לבד ולראות מה עובד על הגוף בצורה הטובה ביותר, אבל אולי כן הייתי ממליצה על הזן הזה למטופלים עם מחלות IBS שונות ובכלל לכאבי בטן הספאייר, לפחות לי, עושה פלאים. וכנראה מעכשיו אני אקח יותר את הספאייר או ג’י מיניז שמחירו הרבה יותר זול ואני מקבלת בדיוק מה שאני צריכה מהספאייר או ג’י הרגיל. רק שישמר הרצף הטיפולי, שלפי קנערבה, אכן כך יהיה. 

צפו בסרטון של הזן ספאייר או ג’י, גרסת התפרחות הגדולות של הזן ספאייר או ג’י מיניז:

וימאו ספאייר או ג'י 23.4%

על המגדל

קנערבה Cannarava

לוגו קנערבה

לקנערבה מתקן אינדור ייחודי וייעודי שנבנה במושב צופר שבערבה. קנערבה מתמקדת בגידול פנים, ובבעלותה מתקן האינדור (מתקן סגור לגידול קנאביס) הגדול ביותר בישראל ואחד הגדולים והמתקדמים ביותר באירופה.

קנערבה שיטות הדברה
קנערבה שיטות הדברה

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

זנים

זנים כחול לבן

חיפוש זנים

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

מטופלים מספרים

ספאייר או ג'י

ספאייר או ג'י מיניז

סקירת זן

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.