בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

🍀 סקירת זן מיסיס תכלת – תפרחת קנאביס רפואי T20/C4 סאטיבה, בזלת

סקירת זן מיסיס תכלת – תפרחת קנאביס רפואי T20/C4 סאטיבה, בזלת

סקירת זן מיסיס תכלת – תפרחת קנאביס רפואי T20/C4 סאטיבה, בזלת

סקירת זןתפרחות

מיסיס תכלת Mrs Thelet תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה במינון T20/C4, גידול ישראלי בסדרת המוצרים סלקטד Selected של של חברת בזלת במלאי בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. מהדורה מיוחדת של הסאטיבה הוותיקה והאהובה, המבוססת על הכלאה של הזנים הידועים סקאנק (Skunk) ושרקס ברת’ (Sharks Breath).

מיסיס תכלת
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

לזן מיסיס תכלת תפרחות דחוסות למחצה בגודל בינוני עם עמודי עלי בשלים (שיערות) בגוון חום-אדמדם. לזן ארומה עמוקה, המשלבת גוונים של אדמה וצמחי תבלין עם תווים של אורן ולימון.

תפרחת מיסיס תכלת
תפרחת מיסיס תכלת

תפרחות הזן ידועות בהשפעת סאטיבה חזקה ומרוממת מצב רוח, משכך כאב, מפיג מתחים ומשרה עוררות קוגניטיבית הכוללת ריכוז ויצירתיות. גם פרופיל הטרפנים העשיר של מיסיס תכלת עשוי לסייע בשיפור מצב הרוח, שיכוך כאבים והרגעה.

תפרחות הזן מיסיס תכלת
תפרחות הזן מיסיס תכלת
מיסיס תכלתMrs Tchelet
אייקונים סקירה סאטיבה סוגסאטיבה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
אצווהאצווה19.1%
גידול גידולגידול ישראלי, בזלת
מחיר מחיר מומלץ199 ₪, עכשיו במבצע 2 ב-299
גנטיקה גנטיקהSkunk #1 X Sharks Breath
תיאור תיאורמיסיס תכלת Mrs Tchelet תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4 בסדרת המוצרים Selected של חברת בזלת הישראלית במהדורה מוגבלת. לזן מיסיס תכלת תפרחות דחוסות בגודל בינוני והינו גרסה של הזן הוותיק תכלת של חברת שיח מדיקל. תכלת היא סאטיבה מוכרת ואהובה שנוצרה מהכלאה של הזנים סקאנק 1 Skunk #1 ושארקס ברת’ Sharks Breath עם ארומה אדמתית, עשבונית, חריפה. מטופלים מדווחים כי הזן עוזר להם בשיכוך כאבים ובבעיות עיכול, משפר את מצב הרוח ואת התפיסה הקוגנטיבית, מגביר יצירתיות ומעורר
תחושות תחושות פוטנציאליותהשפעת סאטיבה חזקה ומרוממת מצב רוח, משכך כאב, מפיג מתחים ומשרה עוררות קוגניטיבית הכוללת ריכוז ויצירתיות
טרפנים דומיננטיים

בטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקונים סקירה הומולןהומולן Humulene ארומה של חיטה, עץ, אדמה. ידוע כמדכא תיאבון, נוגד דלקות, אנטי בקטריאלי, עשוי לסייע עם כאבים
אייקונים סקירה לינלוללינלול Linalool ארומה של פרחים ולוונדר. מרומם מצב רוח, מסייע בחרדה, דיכאון, נדודי שינה, כאבים ודלקות
סאטיבה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

מיסיס תכלת, חוות דעת
מיסיס תכלת, חוות דעת

מיסיס תכלת, גנטיקת הזן

הזן מיסיס תכלת מכיל בתוכו כמות מכובדת של גנטיקת הסקאנק. המקור הגנטי של זן קנאביס רפואי תכלת מגיע מהזנים סקאנק #1 (Skunk #1) ושארקס ברת’ (Sharksbreath), שהוא עצמו מכיל את גנטיקת הסקאנק. 

מיסיס תכלת של חברת בזלת
מיסיס תכלת של חברת בזלת

Skunk, או Skunk #1, הוא זן קנאביס היברידי שהשפיע על שוק הקנאביס בקנה מידה עולמי כאשר הפך להיות “הורה” להמון זנים היברידיים מאז שפרח לראשונה בסוף שנות ה-70. סקאנק הוא שילוב של הזנים אקפולקו גולד (Acapulco Gold), אפגאני (Afghani) וקולומביאן גולד (Colombian Gold) וכך נולדה אבן הפינה הגנטית הזו.

ללא ספק ההיבט האטרקטיבי ביותר של זן הסקאנק הוא הארומה החריפה שלו. כל מי שהיה לו העונג לצרוך את הזן, יודע שאפילו שקית קטנטנה של החומר הזה יכולה למלא חדר שלם בניחוח “סקאנקי” שאין לטעות בו.

כפי ששמו מרמז, פרחי ה-Skunk #1 מריחים כמו תערובת ארומטית של סקאנק חמצמץ וניחוחות אדמתיים עדינים. תפרחת היברידית זו מציעה יצירתיות מוגברת דרך ה”היי” המנטלי והאנרגטי שלו, בעוד שמתח, לחץ ואובדן תיאבון מתמוססים ונעלמים. 

Skunk #1 הוא זן מאוזן היטב ואינו חזק או “ממסטל” מדי, מה שהופך אותו לאידיאלי לשימוש יומיומי. זן זה ידוע כמספק השפעה כבדה אך משאיר את הצרכן ממוקד ופונקציונלי. הוא מומלץ לכאבים ודלקות, אם כי הוא מצטיין בטיפול במתח, נדודי שינה, עידוד התיאבון, דיכאון והפרעות מצב רוח אחרות.

מיסיס תכלת, חוות דעת מאתר כאנביס

מיסיס תכלת, חוות דעת באתר כאנביס
מיסיס תכלת, חוות דעת באתר כאנביס

זני קנאביס נוספים מסדרת סלקטד

הזן מיסיס תכלת לקוח חלק בסדרת המוצרים סלקטד Selected של חברת בזלת. מוצרים נוספים בסדרה:

תפרחת מיסטר בלאק
אייקון אינדיקה מיסטר בלאק
T20/C4

18.6%, 199 ₪
חברת בזלת

כפתור איתור בבתי מרקחת

תפרחת רומאו
אייקון אינדיקה רומאו
T20/C4
19.5%, 199 ₪
גידול ישראלי, בזלת

כפתור איתור בבתי מרקחת

תפרחת יוליה
אייקון סאטיבה יוליה
T20/C4
18.8%, 199 ₪
גידול ישראלי, בזלת

כפתור איתור בבתי מרקחת

חברת בזלת השיקה מבצע מיוחד על כל מוצרי סדרת סלקטד – 2 יחידות מהזנים בסדרה ב-299 ₪.

מבצע מיוחד על סדרת זני סלקטד של חברת בזלת
מבצע מיוחד על סדרת זני סלקטד של חברת בזלת

מלאי קנאביס של מיסיס תכלת בבתי המרקחת

בזלת פארמה Bazelet Pharma

לוגו בזלת

בזלת גרופ (בזלת) היא יצרנית מוצרי הקנאביס הגדולה ביותר בישראל. בזלת מפעילה מוקד ייעוץ וההדרכה למטופלים ואנשי מקצוע ובית מסחר המפיץ מוצרי קנאביס לבתי המרקחת. מפעלה, מייצר תחת תקן האיכות IMC-GMP, מוצרי תפרחת ושמן של מותגים ישראליים ובינלאומיים – בראשם מותגיה של בזלת עצמה, ובהם BCANN, FEMMICAN, SELECTED ו-TROPICALS. בזלת שמה דגש רב על איכות ודיוק של מוצרי הקנאביס, ומייצרת תחת בקשות פטנט של 80 שמני קנאביס – רובם מועשרים בפורמולות טרפנים – להעצמה והתאמה של השפעת המוצרים לצרכים ספציפיים.

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

בזלת

זני קנאביס רפואי

זנים

חיפוש זנים

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

מיסיס תכלת

סדרת סלקטד

סקירת זן

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.