בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

מה זה קנאביס קראפט Craft Cannabis? הדור הבא של קנאביס איכותי מגיע לישראל

מה זה קנאביס קראפט Craft Cannabis? הדור הבא של קנאביס איכותי

מה זה קנאביס קראפט Craft Cannabis? הדור הבא של קנאביס איכותי

חיפוש זניםקנאביס 101

המונח ‘קנאביס קראפט’ (Craft Cannabis) נשמע לא מעט בימינו על ידי מטופלי קנאביס ברחבי העולם. יש החושבים שמדובר בגידול כמויות קטנות, בעוד שאחרים מאמינים שקנאביס קראפט הוא קנאביס עם אחוזי THC גבוהים. אבל מה זה באמת אומר ואיך אפשר לעשות את ההבחנה הזו?

ההגדרה הלא רשמית של קנאביס קראפט היא קנאביס איכותי יותר הגדל בתנאי בוטיק, יחד עם המון תשומת לב ובאהבה רבה. זהו קנאביס עם גנטיקה מעולה וההקפדה יומיומית בגידול ובתהליכי הדישון, ייבוש, טרימינג ועד האריזה, ועל כן לא פלא שהתוצאה היא קנאביס איכותי ביותר, ארומתי ועוצמתי.  

אך מה זה בדיוק קנאביס קראפט? ומה ההבדל בין קנאביס קראפט לקנאביס רפואי ״רגיל״? 

מה זה קנאביס קראפט? 

קנאביס קראפט זהו קנאביס אשר גדל בתנאים אופטימליים, הן מבחינת בקרת אקלים והן מבחינת טיפול ודישון צמח הקנאביס. לכן אין זו הפתעה שקנאביס קראפט נחשב לקנאביס באיכות מעולה. קנאביס קראפט גדל באצוות (כמויות) קטנות, בטכניקות גידול קפדניות הכוללות ניצול מינימלי של משאבי הטבע וגם ידידותית יותר לסביבה, טרימיניג ידני, קציר ידני, ולמעשה הטיפול, הטיפוח, הבקרה והמשאבים שהמגדל משקיע בזן קנאביס קראפט היא עצומה. אך מתקבל קנאביס פרימיום לאניני טעם ולרוב גם יקר יותר מקנאביס ״רגיל״.

מה זה קנאביס קראפט?
מה זה קנאביס קראפט?

כדי לקבל עוד מידע בנושא פגשנו את שקד שוסטר, מנהל השיווק והמוצר של חברת IMC הישראלית אשר מביאה לארץ משלוח של יבוא קנאביס קנדי חדש, סדרת הקראפט של מותג האולטרה פרימיום הקנדי BLKMKT, עם זני קנאביס מובחרים כמו צ’רי קראשר (Cherry Crasher) ואליאן סינמינט קוקיז (Alien SinMint Cookies), שניהם מגיעים עם נתוני אצווה מרשימים של 24.4% THC, החל מהסופ״ש הקרוב בבתי המרקחת המורשים לניפוק קנאביס ברחבי ישראל. 

BLKMKT
BLKMKT

ספר לנו קצת על סדרת ״הקראפט״ החדשה של חברת IMC

״סדרת הקראפט שלנו היא סדרה עם פרחים באיכות וברמת הגימור הכי גבוהה שניתן לשים עליהם יד. זני הקראפט שלנו עומדים בהגדרת גידול הקראפט הקנדית: 

  • זני הקנאביס גדלו במתקן אינדור קטן, באצוות קטנות – כך ניתנה תשומת לב מירבית לכל צמח ופרח. 
  • כל תהליך העיבוד של תפרחת הקנאביס נעשה בצורה ידנית. 
  • צמחי הקנאביס עוברים תהליך ייבוש ארוך בתליה, כך שכמעט ואין מגע מיותר בפרחים. 
  • כל פרח קנאביס עובר טרימינג ידני עדין ומוקפד על הגבעול, ואחריו קיורינג (תהליך יישון) ארוך במיכלי נירוסטה.״

היבוא הקודם של חברת אי אם סי מחברת אוונט (Avant) הקנדית לזנים כמו וודינג קראשר, אליאן סינמינט קוקיז וצ’רי פאנץ, התקבל בהצלחה רבה בקרב קהל המטופלים בישראל. האם סדרת הקראפט החדשה תהיה דומה? האם מדובר על אותם זנים?

״הזן אליאן סינמינט קוקיז חוזר לביקור נוסף בישראל לאחר ההצלחה בפעם הקודמת, אבל הזן שהכי מרגש אותנו כרגע הוא הצ’רי קראשר אשר מגיע לראשונה לישראל. הזן צ’רי קראשר הוא למעשה היורש של קווי הצ’רי והקראשר והוא הראשון מ”הדור החדש” של זנים חדשים ומעניינים המיועדים לקנדה ולישראל. אני מתרגש שאנחנו זוכים להביא את הדבר המדהים הזה למטופלים בישראל, בייחוד אחרי ההצלחה של הזנים וודינג קראשר וצ’רי פאנץ’ בפעם הקודמת.״

AVANT
AVANT

חברת IMC מצליחה לייבא לארץ מותגי בוטיק איכותיים ביותר, כיצד מצליחים לשמור על איכות ורמה גבוהה של מוצרים?

“אחד הדברים אשר מבדלים אותנו מבין החברות האחרות הוא שאנחנו לא רק חברה ישראלית, אנחנו גם חברה קנדית. יש לנו 3 מתקני גידול אינדור פרימיום בקנדה שמוכרים בשוק הפנאי המקומי, וצוות קנדי מאוד מיומן בגידול וברכש. הצוות הקנדי שלנו מאפשר לנו להבין ‘איך הדברים עובדים מבפנים’ – מי הם המגדלים הטובים באמת, עם מי כדאי לנו לעבוד, למי יש פוטנציאל – והם גם יודעים להגיב מהר בשטח ולהגיע לאצוות הטובות והמיוחדות לפני כולם.”

מה למדתם מהעבר בהקשר של יבוא זני קנאביס ויישמתם בסדרת הקראפט? האם ביקרתם בחוות המקור?

“אנחנו כל הזמן לומדים ומשתפרים בכל יבוא ובכל גידול שאנחנו מביאים. הפעם באמת קיצרנו משמעותית את משך הזמן מרגע הקציר עד ההשקה לצרכנים ואני מאמין שזה יהיה ניכר במוצר הסופי ויתבטא בטעם וריח חזקים יותר, ובפרחים מאוד מושכים ומרשימים. תהליך הייבוא שלנו הוא מעט שונה משאר החברות והוא מאוד מורכב – אנחנו נוסעים לכל מתקן גידול בקנדה באופן שוטף ושומרים על קשר הדוק עם המגדלים, אנחנו בודקים באופן פרטני כל אצווה ואצווה לפני רכישה, ובודקים אותן שוב לפני ההגעה לארץ.”

הקראפט הקנדי של IMC
הקראפט הקנדי של IMC

מה ההבדל בין איכות המתקנים והחוות בקנדה, ובפרט חברת אוונט, מהמתקנים של המגדלים והחוות בישראל?  

“אני חושב שאחד ההבדלים המשמעותיים הוא ניסיון בגידול. בקנדה יש הרבה מאוד ניסיון בגידול קנאביס איכותי שנצבר לאורך שנים, בשוק “שחור-אפור” מאוד מפותח. עד לא מזמן הפרחים בשוק השחור בקנדה היו באיכות גבוהה יותר מאשר בשוק החוקי! (ובחלק מן המקומות שם זה עדיין כך). בקנדה יש להם גם גישה לגנטיקה מובחרת ולידע רחב שמגיעים מהשכנה- ארה”ב, שהיא הכי מתקדמת בתחום כבר שנים. ועוד משהו מאוד משמעותי: בקנדה הם חייבים להשקיע באמצעים טכנולוגים מתקדמים בחממות או בגידול אינדור מבוקר, פשוט אין להם ברירה בגלל מזג האוויר.”

מה מיוחד דווקא בחברת אוונט שבחרתם לייבא מותגים שלהם?

“קודם כל האנשים. הצוות שלהם מורכב ממקצוענים אמיתיים עם תשוקה מטורפת לקנאביס ועם דרייב אדיר לדחוף את השוק הזה קדימה, וזו אחת הסיבות שבזכותה הצלחנו לרקום מערכת יחסים עמוקה איתם. חברת אוונט הקנדית הם מהמקימים של שוק הקנאביס האולטרה-פרימיום בקנדה ואחד השחקנים המובילים בתחום כבר מספר שנים, והם עזרו לנו להקים את את זה גם בישראל. אה כן.. וגם יש להם ארבעה מתקני גידול מאוד מרשימים ומפותחים וכל הזמן מוציאים גנטיקות חדשות ופשוט מ.ט.ו.ר.פ.ו.ת.”

זני הקראפט של IMC
זני הקראפט של IMC

הצ’רי קראשר הוא אינדיקה, האליאן סינמינט קוקיז הוא זן היברידי, האם יש תוכניות גם לייבא זני סאטיבה מאותו בית גידול?

“הלוואי שנמצא את הסאטיבה שמתאימה לסדרת הקראפט. לצערי עדיין לא מצאנו אחת כזו.”

מה טווח המחירים של זני הקראפט?

“זני הקראפט מתחילים ב-349 ₪.”

מטופלים אשר ירכשו את אחד הזנים מסדרת הקראפט החדשה של איי אם סי, האם הם יכולים לצפות להמשכיות ורצף טיפולי עם אותם זנים?

“מדובר פה בגידולי בוטיק, זנים מיוחדים ובכמויות קטנות. אנחנו לא יכולים להבטיח רצף בסדרת הקראפט. חלק מן הזנים יחזרו (לעיתים) וחלק לא. אבל דווקא במקרה של סדרת הקראפט אני יכול להבטיח את ההפך – תמיד נמשיך להביא זנים מיוחדים, חדשים ומעניינים.”

קנאביס קראפט צ'רי קראשר
קנאביס קראפט צ’רי קראשר
קנאביס קראפט אליאן סינמינט קוקיז
קנאביס קראפט אליאן סינמינט קוקיז

ולסיום, אתה יכול לשתף אותנו בדברים נוספים שאי אם סי מתכננת בקרוב?

“אנחנו הולכים להמשיך כל הזמן להרים את הרף – גם בגזרת ה’אולטרה-פרימיום’ עם זני קראפט שהולכים להפיל לסתות, וגם עם זנים חדשים מהמתקנים הקנדיים שלנו. יש הרבה מאוד בקנה, וזה עוד לפני שהתחלנו לדבר על הזן הבא מסדרת הקראפט שבדיוק נחת בארץ…”

קנאביס קראפט צ’רי קראשר

צ’רי קראשר Cherry Crasher תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתיר THC במינון T20/C4 בגידול קראפט קנדי בקרוב בבתי המרקחת ברחבי הארץ.

תפרחת צ'רי קראשר
אריזה צ'רי קראשר

זן אינדיקה אשר מושק לראשונה בישראל ופותח כיורש של קווי הצ’רי והקראשר, נוצר מהכלאה של הזנים וודינג קראשר (Wedding Crasher) וצ’רי פאנץ’ (Cherry Punch), והוא הראשון מ”הדור החדש” של הכלאות חדשות ואקזוטיות שמיועדות לקנדה ולישראל על ידי ייבוא של חברת IMC.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

הזן צ’רי קראשר גודל במתקן הבוטיק של חברת אוואנט הקנדית, חברת האולטרה-פרמיום המובילה בקנדה עם רקע של עשרות שנים בגידול קנאביס “קראפט”. הזן הוא חלק מסדרת ה”קראפט” של IMC, בה כל צמח עובר תהליך ייבוש ארוך בתליה, וכל פרח עובר טרימינג ידני עדין ומוקפד על הגבעול, עם קיורינג ארוך ומבוקר כדי להבטיח איכות ללא פשרות.

לוגו אוואנט
  • גידול אינדור באצוות קטנות
  • ייבוש צמח מלא בתליה
  • טרימינג (גיזום) ידני על הגבעול
  • קיורינג (יישון) של 14+ ימים

לצ’רי קראשר פרחים גדולים, דחוסים, וכהים, עם ארומה מתוקה ופירותית שמזכירה קינוח פירות יער ונגיעות של וניל, עם עומק שמגיע מתהליך הקיורינג (Curing) הארוך. לפרחים מבנה מיוחד שמזכיר את קווי הצ’רי, שנשמר בזכות הטיפול הידני העדין, עם גווני שחור-סגול מהסבא המוכר פרפל פאנץ’ (Purple Punch) המשותף לקווי הצ’רי והקראשר.

צ'רי קראשר Cherry Crasher
צ’רי קראשר Cherry Crasher

צ’רי קראשר הוא זן עם השפעה חזקה עם וריכוז THC בין 24% ל29%. האצווה הקרובה תעמוד על 24.4% THC. הוא עשיר בטרפן לימונן (Limonene) הידוע ביכולתו לרומם מצב רוח, להפיג מתחים ולטפל בחרדה ודיכאון, ובטרפנים אלפא ובטא פינן (Pinene) הידועים בהשפעתם על כאב ודלקות.

צ’רי קראשרCherry Crasher
אייקון אינדיקהאינדיקה
קטגוריהT20/C4
אצווה24.4%
גידולגידול קראפט קנדי, ייבוא של חברת IMC
מחיר מומלץ349 ש”ח
גנטיקהWedding Crasher X Cherry Punch
תיאורצ’רי קראשר Cherry Crasher תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתיר THC במינון T20/C4 בגידול קראפט קנדי בקרוב בבתי המרקחת ברחבי הארץ. זן אינדיקה אשר מושק לראשונה בישראל ופותח כיורש של קווי הצ’רי והקראשר, נוצר מהכלאה של הזנים וודינג קראשר (Wedding Crasher) וצ’רי פאנץ’ (Cherry Punch), והוא הראשון מ”הדור החדש” של הכלאות חדשות ואקזוטיות שמיועדות לקנדה ולישראל על ידי ייבוא של חברת IMC. הזן צ’רי קראשר גודל במתקן הבוטיק של חברת אוואנט הקנדית, חברת האולטרה-פרמיום המובילה בקנדה עם רקע של עשרות שנים בגידול קנאביס “קראפט”. הזן הוא חלק מסדרת ה”קראפט” של IMC, בה כל צמח עובר תהליך ייבוש ארוך בתליה, וכל פרח עובר טרימינג ידני עדין ומוקפד על הגבעול, עם קיורינג ארוך ומבוקר כדי להבטיח איכות ללא פשרות. לצ’רי קראשר פרחים גדולים, דחוסים, וכהים, עם ארומה מתוקה ופירותית שמזכירה קינוח פירות יער ונגיעות של וניל, עם עומק שמגיע מתהליך הקיורינג (Curing) הארוך. לפרחים מבנה מיוחד שמזכיר את קווי הצ’רי, שנשמר בזכות הטיפול הידני העדין, עם גווני שחור-סגול מהסבא המוכר פרפל פאנץ’ (Purple Punch) המשותף לקווי הצ’רי והקראשר. צ’רי קראשר הוא זן עם השפעה חזקה עם וריכוז THC בין 24% ל29%. האצווה הקרובה תעמוד על 24.4% THC. הוא עשיר בטרפן לימונן (Limonene) הידוע ביכולתו לרומם מצב רוח, להפיג מתחים ולטפל בחרדה ודיכאון, ובטרפנים אלפא ובטא פינן (Pinene) הידועים בהשפעתם על כאב ודלקות.
ארומהארומה מתוקה ופירותית שמזכירה קינוח פירות יער ונגיעות של וניל
טרפנים דומיננטיים
אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון פינןאלפא ובטא פינן Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסתמה, כאב, דלקות, אולקוס וחרדה
אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
תחושות פוטנציאליותרוגע ונינוחות, מצב רוח מרומם, יצירתיות, מפיג מתחים
עשוי לסייע עםחרדה ודיכאון, כאבים ודלקות, הרפיית שרירים
אינדיקה
גידול קראפט קנדי צ'רי קראשר
גידול קראפט קנדי צ’רי קראשר

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

וימאו צ'רי קראשר 24.4%
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

קנאביס קראפט אליאן סינמינט קוקיז

אליאן סינמינט קוקיז Alien SinMint Cookies תפרחת קנאביס רפואי מסוג היברידי עתיר THC במינון T20/C4 בגידול קראפט קנדי בקרוב בבתי המרקחת ברחבי הארץ.

סינמינט קוקיז 1
סינמינט קוקיז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

הזן אליאן סינמינט קוקיז מבית BLKMKT הוא זן היברידי ונדיר ממשפחת הקוקיז, גידול בוטיק אינדור קנדי החוזר לביקור שני בישראל על ידי יבוא של חברת IMC. הזן הוא חלק מסדרת ה”קראפט” של IMC, בה כל צמח עובר תהליך ייבוש ארוך בתליה, וכל פרח עובר טרימינג ידני עדין ומוקפד על הגבעול, עם קיורינג ארוך ומבוקר כדי להבטיח איכות ללא פשרות.

BLKMKT
  • גידול אינדור באצוות קטנות
  • ייבוש צמח מלא בתליה
  • טרימינג (גיזום) ידני על הגבעול
  • קיורינג (יישון) של 14+ ימים
גידול קראפט קנדי אליאן סינמינט קוקיז
גידול קראפט קנדי אליאן סינמינט קוקיז

לזן השפעה היברידית לכיוון האינדיקה והוא נוצר כהכלאה של הזנים Alien OG ו-SinMint Cookies. לאליאן סינמינט קוקיז פרחים גדולים ויפים, ירוקים ועטופים היטב בטריכומות. צורתם המיוחדת נשמרת בעקבות טיפול ידני עדין לכל אורך המסע. הארומה המיוחדת מזכירה עוגיות מתוקות המלוות בניחוחות מנטה מרעננים.

לאליאן סינמינט קוקיז השפעה חזקה ומעודדת יצירתיות, עם ריכוז THC בין 21% ל24%. האצווה הקרובה תעמוד 24.4% THC. עשיר בטרפן לימונן (Limonene) הידוע ביכולתו לרומם מצב רוח, להפיג מתחים ולטפל בחרדה ודיכאון, ובטרפנים אלפא ובטא פינן (Pinene) הידועים בהשפעתם על כאב ודלקות, ובטרפן בטא קאריופילן (β-Caryophyllene) הידוע ביכולתו להיקשר לקולטני CB2 והרפיית השרירים.

אליאן סינמינט קוקיזAlien Sinmint Cookies
אייקון היברידיהיברידי
קטגוריהT20/C4
אצווה24.4%
גידולגידול קראפט קנדי, ייבוא של חברת IMC
מחיר מומלץ349 ש”ח
גנטיקהAlien OG X SinMint Cookies
תיאוראליאן סינמינט קוקיז Alien SinMint Cookies תפרחת קנאביס רפואי מסוג היברידי עתיר THC במינון T20/C4 בגידול קראפט קנדי בקרוב בבתי המרקחת ברחבי הארץ. הזן אליאן סינמינט קוקיז מבית BLKMKT הוא זן היברידי ונדיר ממשפחת הקוקיז, גידול בוטיק אינדור קנדי החוזר לביקור שני בישראל על ידי יבוא של חברת IMC. לזן השפעה היברידית לכיוון האינדיקה והוא נוצר כהכלאה של הזנים Alien OG ו-SinMint Cookies. לאליאן סינמינט קוקיז פרחים גדולים ויפים, ירוקים ועטופים היטב בטריכומות. צורתם המיוחדת נשמרת בעקבות טיפול ידני עדין לכל אורך המסע. הארומה המיוחדת מזכירה עוגיות מתוקות המלוות בניחוחות מנטה מרעננים. לאליאן סינמינט קוקיז השפעה חזקה ומעודדת יצירתיות, עם ריכוז THC בין 21% ל24%. האצווה הקרובה תעמוד 24.4% THC. עשיר בטרפן לימונן (Limonene) הידוע ביכולתו לרומם מצב רוח, להפיג מתחים ולטפל בחרדה ודיכאון, ובטרפנים אלפא ובטא פינן (Pinene) הידועים בהשפעתם על כאב ודלקות, ובטרפן בטא קאריופילן (β-Caryophyllene) הידוע ביכולתו להיקשר לקולטני CB2 והרפיית השרירים.
ארומהארומה מיוחדת מתוקה אדמתית המזכירה עוגיות מתוקות המלוות בניחוחות מנטה מרעננים
טרפנים דומיננטיים
אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון פינןבטא פינן β-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסתמה, כאב, דלקות, אולקוס וחרדה
אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
תחושות פוטנציאליותהשפעה חזקה ומעודדת יצירתיות, מרומם את מצב הרוח ומפיג מתחים
עשוי לסייע עםחרדה ודיכאון, כאבים ודלקות, הרפיית שרירים
גרף היברידי

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

צפו בסרטון של האצווה קודמת של הזן אליאן סינמינט קוקיז:

וימאו אליאן סינמינט קוקיז
אליאן סינמינט קוקיז Alien Sinmint Cookies
אליאן סינמינט קוקיז Alien Sinmint Cookies
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

על המגדל

איי אם סי IMC

לוגו איי אם סי

חברת IMC מהחברות החלוצות בענף הקנאביס הרפואי בישראל. חברה מובילה המאושרת ע”י משרד הבריאות לגידול קנאביס רפואי מזה כעשור, פועלים ללא הפסקה למען פיתוח הידע,המחקר והטכנולוגיה בתחום. לאורך השנים IMC ביצעה מהלכים רבים, חלקם ייחודיים ופורצי דרך, לשיפור איכותם והרכבם של הזנים והרכיבים הפעילים שבהם.

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

IMC

איי אם סי

איכות הקנאביס

אליאן סינמינט קוקיז

גידול קנדי

יבוא

כאנביס

מאמרי כאנביס

מאמרי קנאביס

מטופלי קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.