בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

מטופלים מספרים – תפרחת קנאביס רפואי צ’רי קראשר בקטגוריה T20/C4 אינדיקה

מטופלים מספרים - תפרחת קנאביס רפואי צ'רי קראשר בקטגוריה T20/C4 אינדיקה

מטופלים מספרים – תפרחת קנאביס רפואי צ’רי קראשר בקטגוריה T20/C4 אינדיקה

מטופלים מספריםסקירת זן

ממשיכים עם הפינה החדשה שלנו בה מטופלים מספרים לנו קצת על החוויה האישית שלהם עם זני קנאביס רפואי שונים. והפעם הזן צ’רי קראשר Cherry Crasher, תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה במינון T20/C4 בגידול קראפט בוטיק קנדי של חברת אוואנט AVANT ויבוא של חברת IMC בבתי המרקחת ברחבי הארץ. 

תפרחת צ'רי קראשר
אריזה צ'רי קראשר
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – זן הקנאביס הרפואי צ’רי קראשר, קנאביס קראפט מסוג אינדיקה גידול בוטיק קנדי, אצווה 24.4%, מחיר מומלץ 349 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – גבר בן 45 מאזור השרון, מטופל בקנאביס רפואי כ-3 שנים שנים תחת ההתוויה הרפואית של מיגרנות, צורת הצריכה המועדפת עליו היא עישון עם קצת טבק.

דעתך על הנראות הכללית? אחד האתגרים שרוכשים זן יקר יחסית, היא הציפיה למשהו מעולה, איכותי, שונה. הפעם להפתעתי לא התאכזבתי בכלל, ההיפך הוא הנכון. הנראות של תפרחת הצ’רי קראשר היא יפיפיה. פרחים גדולים ובינוניים בצורת קונוסים שמנמנים, סה״כ 8-12 פרחים בשקית. התפרחות בעלות ארומה חזקה מתקתקה של וניל עם פירות יער וריח של עצי אורן, הטרימינג מעולה, (הפרח נראה כאילו היה אצל ספר צמרת). מבחינת ייבוש, אני אוהב שהפרח קשה יותר מבחוץ, מה שנקרא רוק (Rock) וקצת יותר לחות בתפרחת עצמה, אך באופן כללי הפרחים נראים כאילו יצאו מסרט קולנוע. מלאים טריכומות כתומות וסגולות שזורות על פרחי הקנאביס. ריח טוב, חזק, תפרחות דחוסות, בצבע ירוק סגלגל. מבחינת נראות הייתי נותן ציון של 9.5 מתוך 10. 

וימאו צ'רי קראשר 24.4%

דעתך על הארומה והטעם? אין ספק שיש פה שיפור מיבוא הקראפט הקודם של חברת IMC. כבר בפתיחת השקית מורגש ריח חזק של וניל מתקתק יחד עם ריח פירותי ועצי. הריח עצמו נעים לי מאוד, מזכיר את הקראפט הקודם אך הפעם בעוצמות חזקות יותר והריח והטעם מורגשים היטב. קצת מזכיר זנים עם גנטיקה של קוקיז או זני קנאביס מהסוג המתוק יותר. קנאביס מתקתק ונעים לעישון. אינדיקה מעולה עם ארומות חזקות מתקתקות. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? צרכתי את הג’וינט הראשון שלי לקראת הערב, מיד הרגשתי תחושת אופוריה קלה ורגיעה נעימה בכל הגוף. יש בצ’רי קראשר משהו מעניין, אין בו את הכבדות שבעישון אינדיקות חזקות. כשמעשנים אותו התחושה בראש או ה”היי” מרגיש קצת כאילו מעשנים סאטיבה, הכל מאוד קליל אך התחושה בגוף היא של אינדיקה חזקה ועוצמתית שעולה לאט לאט, בהתחלה הרגשתי רוגע ושלווה, לאחר עוד סיגריה התחלתי להרגיש עייפות חזקה ונרדמתי הרבה יותר מוקדם מהצפוי. בהחלט זן מרדים ומרגיע ועוזר לשינה רציפה. לסיכום מבחינתי יש בו את כל מה שאני צריך מאינדיקה חזקה, הוא קל וטעים לעישון, מבחינת תחושה הוא מרגיע ומרדים וגם מחזיק לאורך זמן.

צ'רי קראשר IMC
צ’רי קראשר IMC

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. עוזר לי לסגור את היום ללא כאבים מיותרים, מוריד לחץ ומרגיע, עוזר לי להיכנס לתוך שינה עמוקה ורציפה. מבחינתי זה בדיוק מה שחיפשתי, אינדיקה חזקה וטעימה שתעזור בשעות הערב והלילה.

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? רעב, יובש בפה 

שורה תחתונה – אני מרוצה, האמת שחששתי קצת לפני, בעיקר בגלל המחיר, אבל לא התאכזבתי ואני מרוצה מהרכישה ובטוח שאחזור לרכוש שוב את הצ’רי קראשר. אני לא צרכן כבד של אינדיקות, אני מעשן לרוב זני סאטיבה אבל הצ’רי קראשר נותן בדיוק את מה שאני צריך כדי לסגור את היום ולעבור למצב ערב, לרוגע ושלווה. ממליץ למי שמחפש אינדיקה איכותית וחזקה.

זני הקראפט של IMC
זני הקראפט של IMC

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

חוות דעת מאתר כאנביס

חוות דעת צ'רי קראשר מאתר כאנביס

היכן ניתן למצוא את צ’רי קראשר | תפרחת קנאביס רפואי 24.4%: 

כתבות קשורות נוספות

סקירת זן צ’רי קראשר – תפרחת קנאביס רפואי, גידול בוטיק קנדי של AVANT
סקירת זן צ'רי קראשר

מה זה קנאביס קראפט? הדור הבא של קנאביס איכותי מגיע לישראל
מה זה קנאביס קראפט 2

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

IMC

איי אם סי

חוות דעת

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

מטופלים מספרים

סקירת זן

קנאביס קראפט

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.