בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

מה זה רצף טיפולי בקנאביס רפואי? חברת שיח מסבירה כיצד היא מקיימת את המושג החשוב

מה זה רצף טיפולי בקנאביס רפואי? חברת שיח מסבירה כיצד היא מקיימת את המושג החשוב

מה זה רצף טיפולי בקנאביס רפואי? חברת שיח מסבירה כיצד היא מקיימת את המושג החשוב

מאמריםקנאביס 101

המושג ‘רצף טיפולי’, על פי יחידת הקנאביס הרפואי של משרד הבריאות (היק”ר), משמעותו שמירה על רצף בשירות הקנאביס הרפואי הניתן למטופל, בעיקר בעת חילופי מטפלים או מסגרות טיפול. רצף הטיפול חשוב למטפלים ולמטופלים כאחד, והוא מוביל להגברת שביעות הרצון, להפחתת עלויות ולבריאות טובה יותר. 

שמירת הרצף הטיפולי מהותית במיוחד עבור קבוצת מטופלי הקנאביס הרפואי הנזקקת יותר לשירותי בריאות, מטופלים קשישים, חולים הסובלים מבעיות בריאות מורכבות, חולים פגיעים מבחינה נפשית וחולים הסובלים ממחלות כרוניות. 

קנאביס ורצף טיפולי
קנאביס ורצף טיפולי

אך מהי המשמעות של רצף טיפולי עם מוצרי קנאביס רפואי? מדוע זה כל כך חשוב עבור מטופלים רבים? האם חברות הקנאביס הרפואי שומרות על רצף טיפולי וכיצד מגיעים לרצף טיפולי איכותי ויציב בשוק הקאנביס הישראלי?

כאנביס פותחת פינה חדשה העוסקת בנושא הרצף הטיפולי, והחברה הראשונה אשר נפגשנו ושוחחנו עמה הייתה חברת שיח מדיקל גרופ, מחלוצות הקנאביס הרפואי בישראל ובעולם ומובילה עולמית בחדשנות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008. החברה הוקמה על ידי משפחת שריד, דור שלישי של חקלאים, אשר נחשפו דרך מחלת אביהם להשפעות החיוביות של צמח הקנאביס על מגוון מחלות. 

שוחחנו עם מר שי אברהם שריד, מנהל מחקר ופיתוח בחברת שיח מדיקל גרופ וממייסדי החברה, אשר מצליחה לקיים רצף טיפולי ״כחול-לבן״ עם זנים מובילים כמו זן הקנאביס הרפואי בלאק וזן הקנאביס הרפואי תכלת

אריזה בלאק
לסקירה של זן הקנאביס הרפואי בלאק

אריזה תכלת
לסקירה של זן הקנאביס הרפואי תכלת

מהו רצף טיפולי בקנאביס רפואי? 

“רצף טיפולי הוא הזכות שיש לכל מטופל בקנאביס רפואי להמשיך ולקבל את אותה תרופה מדי חודש בחודשו, מאותו הזן ולחוות את אותן השפעות המיוחסות לזן שהוא צורך בצורה סדירה.”

כיצד חברת שיח מתייחסת לרצף טיפולי ואיך זה בא לידי ביטוי?

חברת שיח מתייחסת במלוא כובד הראש לעניין הרצף הטיפולי. חברת שיח מודעת למצב הדינמי בשוק ולקושי להחזיק מלאי סדיר של מוצר איכותי ומבוקש בבתי המרקחת, ולכן קיבלה החלטה כי במספר זנים באופן קבוע תהיה הדירות (היכולת לקבל שוב ושוב את אותן תוצאות בדיוק) המבוססת על  תחזיות עתידיות שהיא מבצעת מדי רבעון, לצד גידול בחווה הראשית ובחוות משנה (אחת בצפון ואחת בדרום) וכך מתאפשר מלאי זמין למטופלים ורצף טיפולי.”

שיח מדיקל גרופ ורצף טיפולי
שיח מדיקל גרופ ורצף טיפולי

כיצד חברת שיח מצליחה לקיים רצף טיפולי עבור מטופלים?

“בחיזוי נכון של גודל השוק הרלוונטי לכל זן (כולל כמובן תחזיות גידול שוק חודשיות) החברה מחשבת מראש את המלאי שיידרש (כולל טווחי ביטחון) לכל אחד מהזנים שהיא הגדירה כזנים המאפשרים רצף טיפולי. החברה דואגת לשמור את זני המקור הן בתרביות רקמה והן בגיבוי של צמחים.”

מה נדרש על מנת להצליח לקיים רצף טיפולי עבור מטופלים למשך זמן כל כך ממושך?

“ראשית צריך שזן הקנאביס יהיה מספיק איכותי ומוכוון מטרה כך שחולים ירצו להמשיך רצף טיפולי איתו. מלבד זה כמובן הרבה ניסיון בשטח, ראיה נכונה של השוק והגידול שלו, בניית תחזית גידול מתאימה שנה קדימה וביזור סיכונים נכון מבחינת שטחי גידול. זה צריך להיות זן יציב והדיר, כזה שיש לו את היכולות לעבור דורות רבים מבלי שה-DNA שלו יפגע או ישתנה, כמו גם אחוזי החומרים הפעילים בו.”

שיח מדיקל גרופ ורצף טיפולי
שיח מדיקל גרופ ורצף טיפולי

האם ניתן לישם רצף טיפולי עם זני קנאביס בייבוא?

“לדעתנו לא, כל עוד הגידול בחו”ל לא בידיים של המגדל הישראלי, אין ערובה לקבלה רציפה של סחורה באיכות זהה או אפילו לזמינות תמידית של זן מסויים. תנועות השוק במדינת המקור יכולות לגרום לספק למכור את כל המלאי שלו לצרכיו ולא לאפשר רצף טיפולי על הזן שלו בישראל. ישנה אופציה לחתום על עסקה עם ספק בחו”ל של אספקה סדירה של זן מסוים, אבל גם במקרה כזה, מכיוון שאין לנו מגדלים באתר עצמו, היכולת של מגדל ישראלי לבקר את הסיכונים והתקלות (אחרי הכל מדובר בגידול חקלאי ולא בפיתוח תוכנה) בשלט רחוק היא הרבה יותר נחותה מגידול בארץ.”

האם יש תוכניות להמשיך לייבא זנים כמו מרמלדה ובראוניזז?

“כל עוד השוק דורש זני יבוא, ויש אפשרות רגולטורית לעניין, חברת שיח תמשיך לייבא זני עילית כדוגמת זן הקנאביס הרפואי מרמלדה וזן הקנאביס הרפואי בראוניזז (ועוד כמה זנים מיוחדים שנמצאים בדרך) אשר נבחרו בקפידה כדי לתת מענה למטופל הקנאביס הישראלי.”

אריזה מרמלדה
לסקירה של זן הקנאביס הרפואי מרמלדה

אריזה בראוניזז
לסקירה של זן הקנאביס הרפואי בראוניזז

רואים כי נושא הרצף הטיפולי חשוב במיוחד לחברת שיח, מדוע? 

חברת שיח הינה מחלוצות תחום הקנאביס הרפואי בישראל, רישיון ראשון לגדל התקבל עוד ב-2008, עוד מראשית ההסדרה הישנה שיח חרטה על דיגלה את הדאגה למטופל, לאורך השנים טיפחנו זנים שיתאימו יותר ויותר להתוויות ספציפיות וקיבלנו את הניסיון בניהול מלאי התרופה כך שכל המטופלים שהם לקוחותינו יקבלו את התרופה שלהם, יהיו מרוצים ויזכו לאיכות החיים שהם ראויים לה.”

איך מתקן הגידול וניסיון הגידול של שיח באים לידי ביטוי בגידול המשכי ואיכותי לרצף טיפולי?

“הרעיון זה לשמור אחידות. צוות החווה שומר על פרוטוקלי גידול מדוייקים ועושה התאמות  נדרשות בהתאם לתקופות השנה ואתרי הגידול בכדי לשמור על הזנים באיכות המעולה שקהל המטופלים שלנו רגיל אליה.”

צוות שיח מדיקל גרופ
צוות שיח מדיקל גרופ

הצוות של חברת שיח הוא צוות מאוד מנוסה, חלקם עובדים מעל 10 שנים בחווה, הצוות מכיר היטב את הזנים ואת דרישות הגידול שלהם בפרוטרוט. במתקן הגידול מותקנות מיטב הטכנולוגיות החקלאיות שכל מטרתן היא שיפור איכות חיי הצמח והענקת תנאים אופטימליים ליצור של התרופה הטובה ביותר תחת תקני האיכות המחמירים ביותר.”

מה סוד ההצלחה של חברת שיח מבחינת גידול, ניהול, חווה בהקשר של רצף טיפולי?

סוד ההצלחה של שיח הינו ראשית כל, ההון האנושי של עובדיה, כאשר העובדים מבצעים את עבודתם עם אהבה, הם מעבירים את האהבה גם לגידולים וכמובן היכולת להביא רצף טיפולי בחלק ממוצריה לקהל המטופלים תוך ההקפדה על כל פרט ופרט קטן, דבר שמאפשר מינימום תקלות- החל משרשרת הייצור והבקרות הפנימיות שנבנו כדי לעמוד בתחזיות הגידול והאספקה וכלה בתחזיות השוק, ההדרכה שאנו מספקים לצוותים רפואיים ולרוקחים, צוות המכירות והמענה שאנו מקפידים לתת לכל פניה ופניה. מהגידול ועד לצרכן.”

כל מוצרי שיח באתר כאנביס
כל מוצרי שיח באתר כאנביס

סקירת זן קנאביס רפואי בלאק

בלאק Black תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתירת THC בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח הישראלית. בלאק הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים. הזן מסייע לאלפי מטופלים בארץ מאז 2011.

תפרחת בלאק
אריזה בלאק

לחצו כאן לסרטון פתיחת שקית של בלאק

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
תפרחות בלאק
תפרחות בלאק
בלאקBlack
Pngאינדיקה
קטגוריהT20/C4
אצווה18%-19.1%
גידולישראלי, שיח
מחיר מומלץ249 ש”ח **כעת במבצע 199 ש”ח**
גנטיקה OG Kush X Landrace Kush
תיאורבלאק Black תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתירת THC בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח הישראלית. בלאק הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים. הזן מסייע לאלפי מטופלים בארץ מאז 2011. התפרחת של הבלאק הם פרחים פרימיום קשים ודחוסים בעלי ארומה לימונית עם נגיעות אורן ומנטה.
ארומהארומה לימונית עם נגיעות אורן ומנטה
טרפנים דומיננטיים
פינן אלפא פינן α-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
מירסין Myrcene ארומה של הל, ציפורן ואדמה. משכך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
.pngאלפא טרפינאול α-Terpineol ארומה אדמתית, של עץ אורן, לילך. מרגיע ומפיג מתחים, מטפל בדלקות, נוגד חמצון
תחושות פוטנציאליותמרגיע ומרומם את מצב הרוח
עשוי לסייע עםעשוי לסייע עם כאבים, מיגרנות, שינה רציפה ובחילות
אינדיקה

לבלאק מקור גנטי מלא בזן הקוש הידוע בהשפעותיו המרגיעות וגם מרדימות המגיע מזן המקור קוש Kush והזן הקלאסי או ג’י קוש OG Kush.

בלאק
תפרחות בלאק
תפרחות בלאק

הזן Black נמצא כמסייע להתמודדות עם מיגרנות וכאב ראש מצררי, בסקר רפואי שבוצע ע”י הטכניון. בנוסף הזן בלאק מביא רגיעה גופנית משמעותית והתרוממות רוח, ועשוי לסייע עם מצבים כגון בעיות שינה, פוסט טראומה, בעיות אורטופדיות, מיגרנות וגסטרו.

בלאק Black
בלאק Black

התפרחת של בלאק הם פרחים פרימיום קשים ודחוסים בעלי ארומה לימונית עם נגיעות אורן ומנטה. הטרפן המרכזי בבלאק הוא אלפא טרפינאול α-Terpineol הידוע כבעל תכונות להפגת מתח וחרדה, הפגת כאבי שרירים, הפחתת לחץ דם ויכולת מופלאה לסייע באופן טבעי לסובלים מסיוטים ובעיות שינה.

צפו בסרטון פתיחת שקית של בלאק

וימאו בלאק

חוות דעת על הזן בלאק מאתר כאנביס

חוות דעת על בלאק באתר כאנביס
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

סקירת זן קנאביס רפואי תכלת

תכלת תפרחת קנאביס רפואי מסוג סאטיבה היברידית עתירת THC בקטגוריית T20/C4, של חברת שיח הישראלית בבתי המרקחת ברחבי הארץ. הזן תכלת קיים גם בקטגוריית T15/C3. הזן תכלת מסייע לאלפי מטופלי קנאביס רפואי בארץ החל משנת 2010 ועדויות מטופלים רבות לאורך השנים מספרות על יעילות גבוהה של הזן לאינדיקציות רפואיות שונות.

תפרחת תכלת
אריזה תכלת

לחצו כאן לסרטון פתיחת שקית של תכלת

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
תכלת שיח
תכלתThelet
אייקון סאטיבהסאטיבה
קטגוריהT20/C4
אצווה24%
גידולגידול ישראלי של חברת שיח
מחיר מומלץ279 ש”ח
גנטיקהSkunk #1 X Sharks Breath
תיאורתכלת תפרחת קנאביס רפואי מסוג סאטיבה היברידית עתירת THC בקטגוריית T20/C4, של חברת שיח הישראלית. קיים גם בקטגוריית T15/C3. הזן נוצר מהכלאה של שני זנים ידועים וותיקים בשוק Skunk #1 ו-Sharks Breath שניהם ותיקים וידועים בעוצמתם. 40% אינדיקה ו-60% סאטיבה. תכלת מסייע לאלפי מטופלי קנאביס רפואי בארץ החל משנת 2010. עדויות מטופלים רבות לאורך השנים מספרות על יעילות גבוהה של הזן לאינדיקציות רפואיות שונות. מיועד לשימוש יום.
ארומהריח עמוק ועוצמתי, ארומה של אדמה טרייה ותבלינים משובחים, עם נגיעות של אגוז מוסקט וארל גריי.
טרפנים דומיננטיים

אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון לינלוללינלול Linalool ארומה של פרחים ולוונדר. מרומם מצב רוח, מסייע בחרדה, דיכאון, נדודי שינה, כאבים ודלקות
אייקון הומולןהומולן Humulene ארומה של חיטה, עץ, אדמה. ידוע כמדכא תיאבון, נוגד דלקות, אנטי בקטריאלי, עשוי לסייע עם כאבים
תחושות פוטנציאליותמשרה שלווה ורוגע, מרומם את מצב הרוח, מעורר ומגביר יצירתיות
עשוי לסייע עםשיפור בתפיסה קוגניטיבית, הקלה משמעותית בכאבים, מסייע נגד חרדו, PTSD, אונקולוגיה, בעיות עיכול
גרף סאטיבה
תכלת שיח

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

וימאו תכלת 24 חדש
תכלת שיח
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

סקירת זן קנאביס רפואי מרמלדה

מרמלדה תפרחת קנאביס רפואי מסוג סאטיבה עתיר THC במינון T20/C4 גידול קנדי של חברת זנאביס הקנדית, אשר שייכת לחברת הקסו, קנדית גם כן. ייבוא של חברת שיח בבתי המרקחת ברחבי הארץ.

אריזה מרמלדה
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
מרמלדהMarmalade
סאטיבה
קטגוריהT20/C4
אצווה22.7%-24.4%
גידולגידול קנדי של חברת זנאביס, ייבוא של חברת שיח
מחיר מומלץ299 ש”ח
גנטיקהMK Ultra X East Coast Diesel
תיאורמרמלדה, זן ​​קנאביס מסוג סאטיבה, עשיר ב- THC בקטגוריה T20/C4, יבוא מקנדה של חברת שיח. הזן גדל בחממות האינדור של חברת זנאביס הקנדית. לזן מרמלדה גנטיקה מרשימה של אם קי אולטרה עם איסט קוסט דיזל (MK ULTRA, EAST COAST DIESEL). לזן המרמלדה תפרחות גדולות מאוד, בצבע ירוק בהיר עם שערות כתומות שזורות על פרח הקנאביס. לזן המרמלדה ארומה חמוצה, עם טעם דיזלי חזק וחריפות קלה. למרמלדה פרופיל טרפנים עשיר של אלפא פינן α-Pinene, בטא-קריופילן β-Caryophyllene, לימונן Limonene וטרפינולן Terpinolene.על פי חברת שיח עשוי לסייע בתחושות אופוריה, משפר מצב רוח, מעורר יצירתיות ונמרצות ובטיפול עם פיברומיאלגיה, דיכאון, כאבים, לחץ נפשי ועייפות. מיועד לשימוש יום.
ארומהארומה הדרית, של דיזל
טרפנים דומיננטיים
אייקון טרפינולןטרפינולן Terpinolene ארומה של עשבי מרפא, עץ אורן, פרחים. נוגד חמצון, אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי
אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון פינןאלפא פינן α-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
תחושות פוטנציאליותמרומם מצב רוח, אופורי, מעורר יצירתיות
עשוי לסייע עםעשוי לסייע עם דיכאון, כאבים, לחץ נפשי ועייפות
גרף סאטיבה
תפרחת מרמלדה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

סרטון פתיחת שקית מרמלדה 24.4%

קצת על הגנטיקה של מרמלדה

MK Ultra

MK Ultra זן קנאביס הידוע גם בשם “MKU” ו-“MK Ultra OG”, הוא זן קנאביס מסוג אינדיקה עשיר ב-THC עם גנטיקה של או ג’י קוש OG Kush עם הכלאה של הגנטיקה G13. זן ה- MK Ultra מייצר השפעות אופוריות שפועלות במהירות ובעלות עוצמה. MK Ultra גדל על ידי T.H. Seeds וזכתה במקום הראשון לאינדיקה הטובה ביותר ובגביע הקנאביס של מגזין הקנאביס  היי טיימס ב-2003 ובמקום השני ב-2004 על ידי אותו מגזין קנאביס. זן ה-MK ULTRA קיבל את שמו על שם פרוייקט ה- MKUltra של ה-CIA שהפעיל שיטות מניפולציה מנטלית. גידול זן קנאביס זה מייצר תפרחות נמוכות יחסית של הצמח עם יבול גבוה מהממוצע אשר מספק פרחי קנאביס  דביקים, צפופים וחריפים במיוחד.

East Coast Sour Diesel

 East Coast Sour Diesel זן קנאביס מסוג סאטיבה עשיר ב-THC. מדבור בקנאביס חזק ועוצמתי. מטופלים מדווחים על העלאת מצב רוח ופרודוקטיביות לאחר עישון קנאביס East Coast Sour Diesel לכן זן זה צבר פופולריות בקרב מטופלי קנאביס רפואי. מבחינת ארומות לזן הזה יש ריח לימון חמצמץ וטעם חמוץ דיזלי מרומם. East Coast Sour Diesel הוא זן קנאביס רב עוצמה ולכן מטופלים חדשים צריכים להיות זהירים איתו. מטופלי קנאביס המחפשים להקל על החרדה או מחפשים זן שיעזור להם לישון עשויים לרצות לדלג על זן קנאביס זה המשאיר את המטופלים מלאי אנרגיה.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

סקירת זן קנאביס רפואי בראוניזז

זן החודש

בראוניזז Brownizz תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4, גידול קנדי וייבוא של חברת שיח. בראוניזז היא אינדיקה דומיננטית המורגשת בראש ובגוף אשר גדלה בקנדה, בחממה היברידית מהמתקדמות בעולם.

בראוניזז שיח

המקור הגנטי של הבראוניזז הוא בזנים ג’י אם או קוקיז (GMO Cookies) ואוז קוש (OZ Kush) ובעל פרחים בצבע ירוק בהיר, דביקים ודחוסים, עשירים בטרפנים וטריכומות לבנות.

אריזה בראוניזז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

Brownizz מפיק ארומה חזקה עם טעמים חריפים ואדמתיים עם נגיעות של פירות הדר וריח מאסק מרענן. לבראוניזז השפעה מנטלית מרוממת ואופורית, מעניק רוגע ושלווה, מעורר תיאבון ועשוי לסייע עם כאב, דיכאון, מתח וחרדה.

תפרחת בראוניזז
בראוניזזBrownizz
אייקון אינדיקהאינדיקה
קטגוריהT20/C4
אצווה24%
גידולגידול קנדי, יבוא חברת שיח
מחיר מומלץ299 ש”ח
גנטיקהGMO Cookies X OZ Kush
תיאורבראוניזז Brownizz תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4, גידול קנדי וייבוא של חברת שיח. בראוניזז היא אינדיקה דומיננטית המורגשת בראש ובגוף אשר גדלה בקנדה, בחממה היברידית מהמתקדמות בעולם. המקור הגנטי של הבראוניזז הוא בזנים ג’י אם או קוקיז (GMO Cookies) ואוז קוש (OZ Kush) ובעל פרחים בצבע ירוק בהיר, דביקים ודחוסים, עשירים בטרפנים וטריכומות לבנות. Brownizz מפיק ארומה חזקה עם טעמים חריפים ואדמתיים עם נגיעות של פירות הדר וריח מאסק מרענן. לבראוניזז השפעה מנטלית מרוממת ואופורית, מעניק רוגע ושלווה, מעורר תיאבון ועשוי לסייע עם כאב, דיכאון, מתח וחרדה.
ארומהארומה חריפה-אדמתית, פירות הדר, מאסק
טרפנים דומיננטיים

אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון

אייקון הומולןהומולן Humulene ארומה של חיטה, עץ, אדמה. ידוע כמדכא תיאבון, נוגד דלקות, אנטי בקטריאלי, עשוי לסייע עם כאבים
אייקון לינלוללינלול Linalool ארומה של פרחים ולוונדר. מרומם מצב רוח, מסייע בחרדה, דיכאון, נדודי שינה, כאבים ודלקות

פינן בטא פינן β-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
מירסין Myrcene ארומה של הל, ציפורן ואדמה. משכך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
תחושות פוטנציאליותהשפעה מנטלית מרוממת ואופורית, מעניק רוגע ושלווה, מעורר תיאבון
עשוי לסייע עםכאב, דיכאון, מתח וחרדה
אינדיקה היברידי

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

בראוניזז Brownizz
בראוניזז Brownizz
וימאו בראוניזז

סרטון שושלת הזן בראוניזז:

וימאו שושלת הזן בראוניזז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

כתבות קשורות נוספות

סדרת האלמנטים של שיח: זני קנאביס רפואי בקטגוריות T20 ו-T15
סדרת האלמנטים

הסדרה התנ”כית: הכירו את סדרת זני הקנאביס הרפואי של שיח
הסדרה התנכית של שיח

לראשונה בשוק הקנאביס: כשרות שמיטה מהדרין למוצרי חברת שיח
כשרות שמיטה

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

כאנביס

מאמרי כאנביס

מאמרי קנאביס

מטופלי קנאביס רפואי

קנאביס 101

קנאביס רפואי

רצף טיפולי

שיח


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.