בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

קנאביס בישראל: עבר, הווה ועתיד – הוועדה לקידום הסדרת טיפול הקנאביס הרפואי בארץ

קנאביס בישראל: עבר, הווה ועתיד - מתוך הוועדה לקידום הסדרת טיפול הקנאביס הרפואי בארץ

קנאביס בישראל: עבר, הווה ועתיד – מתוך הוועדה לקידום הסדרת טיפול הקנאביס הרפואי בארץ

מאמריםקנאביס 101

כפי שכבר סיפרנו לכם בשבוע שעבר, היק”ר של משרד הבריאות פרסם, ב-29.8.22 את מתווה רפורמת המעבר מרישיונות למרשמים לטיפול רפואי בקנאביס, זאת לאחר מסקנות הוועדה בראשותו של ד”ר בעז לב אשר בחנה את המסגרת המקצועית והרגולטורית שתאפשר מעבר ממשטר רישוי למשטר של מתן מרשמים לשימוש בקנאביס רפואי.

ב-28.10.21 מינה מנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ נחמן אש, את הוועדה בכדי לבדוק אם לאפשר לרופא לרשום מרשם לשימוש רפואי בקנאביס למטופל ובאמצעות המרשם לקבלו בבתי המרקחת, בדומה להנפקת תרופות אחרות. מסקנות הוועדה מיולי 22 כוללים כמעט עשרים עמודים בהם צוללים למעמקי הקנאביס הרפואי בישראל – העבר, ההווה והעתיד של הקנאביס בארץ.

רפורמת המעבר מרשיונות קנאביס למרשמים
רפורמת המעבר מרשיונות קנאביס למרשמים

אנחנו כאן כדי לסכם ולהביא לכם את הנושאים הכי חשובים וחמים על הפרק מתוך הוועדה. מתוך הנושאים שעלו בוועדה אפשר למצוא:

קנאביס רפואי בישראל – רקע ופעילות
נסיקה במספר רישיונות הקנאביס
רשיונות קנאביס בישראל לפי התוויה
רישיון קנאביס רפואי, מי מחליט?
הסדרת הקנאביס, ניתוח המצב הקיים
מסקנות הוועדה לקידום הסדרת הטיפול
הפתרון – מעבר מרשיונות מרשמים

מבין חברי הוועדה ד”ר בועז לב, נציב קבילות הציבור למקצועות רפואיים במשרד הבריאות, יובל לנדשפט, מנהל היק”ר של משרד הבריאות, פרופ’ שאולי לב רן מהמרכז הישראלי להתמכרויות ורופאים שונים מקופות החולים השונות. 

הרשימה המלאה של חברי הוועדה לקידום הסדרת הקנאביס הרפואי
הרשימה המלאה של חברי הוועדה לקידום הסדרת הקנאביס הרפואי

קנאביס רפואי בישראל – רקע ופעילות

לפי משרד הבריאות, קנאביס אינו תרופה, אינו רשום כתרופה, ויעילותו ובטיחותו בשימוש למטרות רפואיות עדיין נבחנות. יחד עם זאת, קיימות עדויות רבות לכך שקנביס עשוי לסייע לחולים הסובלים ממצבים רפואיים מסוימים, ולהקל על סבלם כאשר ככל הנראה במצבים אלה יתרונותיו ובטיחותו עולים על הסיכונים.

ניצני שימוש בקנאביס רפואי בישראל החלו בשנות ה-90. בתחילה, התיר משרד הבריאות את השימוש בקנביס לצרכים רפואיים בצורה פרטנית על ידי גידול עצמי ומבלי שנקבעו כללים מנחים לעניין זה. עם השנים, גדל מספר המטופלים בקנאביס רפואי בישראל באופן משמעותי ונאסר הגידול העצמי והחלה הסדרה ראשונית של התחום

קנאביס בישראל ההתחלה, מתוך סרטון מרתק של פעיל הקנאביס שלומי סנדק
קנאביס בישראל ההתחלה, מתוך סרטון מרתק של פעיל הקנאביס שלומי סנדק

נוכח זינוק עקבי במספר הבקשות לאישורי קנאביס רפואי שהוגשו ואושרו, הוחלט כי יש להסדיר באופן מקיף את נושאי הגידול, האספקה והשימוש בקנאביס רפואי

אסדרת שוק הקנאביס הרפואי נעשתה באמצעות מספר החלטות ממשלה שמכוחם הוקמה “הסוכנות הממשלתית” תחת משרד הבריאות. כיום האחריות מרוכזת על ידי יחידת הקנביס הרפואית – היק”ר, שהוקמה בשנת 2013. פעילות היק”ר והרפורמה כפי שהיא מוסדרת היום הנה בעיקר בהתאם להחלטת הממשלה 1587 במסגרתה נקבע מתווה ההסדרה – ה”מדיקליזציה” של מוצרי הקנאביס הרפואי. הרעיון של מתווה היה להבטיח התוויה נאותה למטופלים, נגישות לטיפול ואספקה של מוצרי קנאביס באיכות רפואית (Medical Grade) יחד עם פיקוח על המוצר המוגדר כ”סם מסוכן”.

1

נסיקה במספר רישיונות הקנאביס

כיום, מספר מטופלי הקנאביס הרפואי בישראל עומד על כ-114 אלף מטופלים (נכון ליוני 22). בהתחלה ועד שנת 2005 מספר הרישיונות בישראל היה קטן ביותר. בין השנים 2005 ו-2009 זינק מספר מטופלי הקנאביס:

  • בתחילת שנת 2005 היו בישראל כ-120 מטופלי קנאביס רפואי
  • בסוף שנת 2006 המספר עלה לכ-1000 מטופלים
  • עד סוף שנת 2009 התווספו אליהם כ-5200 מטופלים

בשנת 2010, השנה בה הותר למגדלי וחברות קנאביס לגבות תשלום מהמטופלים, חל זינוק נוסף במספר בעלי רישיונות הקנאביס הרפואי וגדל מכ-5200 מטופלים לכ-9300 מטופלים עד סוף שנת 2011. 

נסיקה במספר רישיונות הקנאביס, גרף מתוך הוועדה של משרד הבריאות
נסיקה במספר רישיונות הקנאביס, גרף מתוך הוועדה של משרד הבריאות

1

מספר רשיונות קנאביס בישראל לפי התוויה רפואית, נכון ליוני 22

  • התווית מחלות זיהומיות – 191 רשיונות קנאביס, 0.17% מכלל הרשיונות
  • התווית אפילפסיה קטינים – 271 רשיונות קנאביס, 0.24% מכלל הרשיונות
  • התווית אפילפסיה בגירים – 514 רשיונות קנאביס, 0.45% מכלל הרשיונות
  • התווית קוליטיס – 518 רשיונות קנאביס, 0.45% מכלל הרשיונות
  • התווית פליאטיבי – 376 רשיונות קנאביס, 0.33% מכלל הרשיונות
  • התווית טורט – 404 רשיונות קנאביס, 0.35% מכלל הרשיונות
  • התווית פרקינסון – 951 רשיונות קנאביס, 0.83% מכלל הרשיונות
  • התווית טרשת נפוצה – 762 רשיונות קנאביס, 0.67% מכלל הרשיונות
  • התווית קרוהן – 2112 רשיונות קנאביס, 1.85% מכלל הרשיונות
  • התווית אוטיזם – 577 רשיונות קנאביס, 0.5% מכלל הרשיונות
  • התווית דמנציה – 138 רשיונות קנאביס, 0.12% מכלל הרשיונות
  • התווית אונקולוגיה (כימותרפיה) – 4783 רשיונות קנאביס, 4.18% מכלל הרשיונות
  • התווית אונקולוגיה (סימפטום) – 8358 רשיונות קנאביס, 7.31% מכלל הרשיונות
  • התווית כאב – 63,515 רשיונות קנאביס, 55.54% מכלל הרשיונות
  • התווית PTSD (פוסט טראומה) – 14,352 רשיונות קנאביס, 12.55% מכלל הרשיונות
  • התווית אחר – 16,537 רשיונות קנאביס, 14.46% מכלל הרשיונות

סה”כ 114,359 מטופלי קנאביס רפואי, נכון לכרגע. 

1

רישיון קנאביס רפואי, מי מחליט?

נכון להיום, קנאביס מוגדר כ”סם מסוכן” תחת פקודת הסמים המסוכנים והשימוש וההחזקה בו אסורה אלא אם ניתן רישיון לקנאביס רפואי. הסמכות לתת רישיון לקנאביס היא של מנכ”ל משרד הבריאות או מי שהוסמך על ידו (היק”ר). 

רופאים מוסמכים לאישור קנאביס רפואי
רופאים מוסמכים לאישור קנאביס רפואי

כיום, ההיתר למטופלים לשימוש רפואי בקנביס ניתן בפיקוח ואחריות היק”ר בלבד. הרישיון ניתן באחד משני מסלולים אפשריים – מטופלים העומדים בקריטריונים המפורטים בנוהל 106 יכולים לפעול בשתי דרכים לקבלת רישיון להחזקה ושימוש בקנביס רפואי:

  1. באמצעות רופא מומחה המוסמך על ידי היק”ר (רופא מנהל) אשר יכול לאשר ולהנפיק רישיון לקנאביס רפואי במעמד הביקור
  2. באמצעות רופא מומחה שאינו מוסמך על ידי היק”ר, אך יכול להמליץ ולהגיש בקשה מקוונת ליק”ר. 

איך להוציא רישיון? למדריך המלא לחצו כאן

הוועדה פרסמה את הנתונים הבאים: 

  • בתחילת שנת 2022, 80% מרשיונות הקנאביס הרפואי אושרו ונופקו על ידי רופא מומחה המוסמך על ידי היק”ר (רופא מנהל)
  • בתחילת שנת 2022, 20% מרשיונות הקנאביס הרפואי אושרו ונופקו על ידי היק”ר עצמו (באמצעות המלצה וטופס מקוון)

1

הסדרת הקנאביס הרפואי בישראל, ניתוח המצב הקיים

במצב הנוכחי הטיפול הרפואי בקנאביס נעשה דרך משטר רישיונות כשמשרד הבריאות הוא הגורם המבצע העיקרי ומתן הרישיונות ניתן תחת אחריותו הישירה. לפי הוועדה לקידום הסדרת טיפול הקנאביס הרפואי, תפקידו של משרד הבריאות הוא כרגולטור האחראי –  מצב בו משרד הבריאות אחראי למתן שירות, באופן ישיר או עקיף למספר גדול של מטופלים,  – מצב שהוא אינו רצוי או מומלץ.

רפורמת הקנאביס הרפואי
רפורמת הקנאביס הרפואי

בנוסף מוסיפים בוועדה כי המשרד פועל בהקשרים שונים ב”כובעים שונים”, למשל כמבטח בכל הנוגע למתן השירותים על פי התוספת השלישית לחוק ביטוח בריאות ממלכתי או כבעלים של בתי חולים, ויש לשאוף לצמצום ההקשרים בהם משרד הבריאות חורג מתפקיד הרגולטור.

1

מסקנות הוועדה לקידום הסדרת הטיפול בקנאביס רפואי

ממסקנות הוועדה לקידום הסדרת הטיפול בקנאביס רפואי עולים 3 נושאים עיקריים:

  1. המצב הקיים אינו נותן מענה רפואי מיטבי
  2. המצב הקיים כולל ביורוקרטיה יתר ונגישות מוגבלת
  3. פגיעה בשוויון בין מטופלים

1. המצב הקיים אינו נותן מענה רפואי מיטבי

הפיצול בין הגורם המטפל בקהילה לבין הגורם שמאשר ואחראי על הטיפול פוגע ברמת השירות ובטיפול הקליני שמקבל המטופל – משרד הבריאות כרגולטור הוא אינו מומחה במתן שירות רפואי ישיר למבוטחים, הוא אינו מספק את המענה הרציף למצבם הרפואי והתפקודי. בנוסף, ליק”ר אין גישה לתיק הקליני של הפונים הנמצא בקופות החולים והחלטתו עם לתת רישיון או לא מבוססת על המידע שבפניו בלבד. בשונה ממשרד הבריאות, קופות החולים, אשר הם לרוב הגורם המטפל העיקרי בקהילה, מכירים את המטופלים, חשופים להיסטוריה הרפואית שלהם ובעלי גישה לתיק הרפואי על כל היבטיו.

"ככה אי אפשר לעזור לאנשים", כתבה של כאן 11
“ככה אי אפשר לעזור לאנשים”, כתבה של כאן 11

במצב הקיים נפגעת איכות הטיפול הרפואי הכולל במטופל בכך שנוצרת הפרדה בין הטיפול הרפואי שמקבל המטופל בקהילה לבין הטיפול הרפואי בקנביס. בפועל, ברוב המקרים מתן הרישיון לא נעשה על ידי הרופא הקבוע של המטופל בקהילה, ולא פעם חסרה תקשורת מספקת בין הרופא הממליץ על טיפול בקנביס לבין הרופא המאשר את הטיפול, בין אם מדובר באישור שניתן על ידי היק”ר ובין על ידי רופא מומחה מוסמך.

בנוסף מציינת הוועדה, גם לאחר קבלת הרישיון, הטיפול בקאנביס הרפואי לא נהיה חלק מהתיק הרפואי ולא מתועד בקופת החולים ועצם הטיפול לא חשוף ליתר הרופאים בקהילה המעניקים שירות למטופל. במקרים רבים הטיפול נעשה בצורה של “שגר ושכח” בו רופא מסוים ממליץ על התחלת טיפול בקנביס הרפואי ומרגע ההמלצה למטופל לא ניתנים שירותי מעקב או ליווי להמשך הטיפול. במקרים אלו המטופל נעדר סיוע בהתאמת המינון או סוג הקנאביס בתקופה הראשונית המיועדת להתאמת הטיפול באופן היכול לפגוע ביעילות הטיפול עבורו. 

עוד דבר שפוגע במטופלים – חרף קיומן של הנחיות מפורטות לגבי דרך הטיפול במצב הנוכחי, מטופלים רבים לא מקבלים הדרכה ראשונית לשימוש נכון עם התחלת הטיפול הרפואי בקנאביס. מצב זה פוגע במטופלים שכן קיימת חשיבות רבה להדרכה ראשונית לשימוש נכון מכיוון שמטופלים רבים לא התנסו בקנאביס ולא מכירים את התגובה שלהם להשפעות השונות. 

המצב הקיים גם מקשה על פיתוח של מחקר רפואי או ביכולת לבצע מעקב לצורכי למידה. היעדר מחקר ומעקב לצורכי למידה מרחיק רופאים ללמוד ולהכיר את התחום ומשפיע על היצע הרופאים המומחים העוסקים ומתמצאים בשימוש רפואי בקנאביס.

זעקת מטופלי הקנאביס הרפואי בישראל
זעקת מטופלי הקנאביס הרפואי בישראל

2. המצב הקיים כולל בירוקרטיית יתר ונגישות מוגבלת

בהתאם לפקודת הסמים ולאמנת היחידה לסמים נרקוטיים, קיימת כיום חובת רישוי שיוצרת ביורוקרטיה, ריכוזיות יתר ונגישות מוגבלת. רופא הרוצה להפנות מטופל לטיפול רפואי בקנאביס נדרש להגיש בקשה. פעמים רבות בירוקרטיה זו דורשת זמן עבודה רב מהרופא ובפועל רופאים מומחים רבים מדווחים כי הם נמנעים מלעסוק במתן רישיונות לטיפול רפואי בקנאביס לאור סיבה זו בלבד. 

כמו שהסברנו קודם, בכדי לקבל רישיון אפשר לפנות ב-2 דרכים, דרך רופא מומחה מוסמך או דרך רופא ממליץ ברפואה הציבורית בלבד. לפי הנתונים של הוועדה, קיימים כיום:

  • 110 רופאים מומחים מוסמכים בלבד
  • 400 רופאים ממליצים ברפואה הציבורית
  • מספר רופאים בודדים נוספים שעובדים ישירות תחת היק”ר

לפי הוועדה, לאור מספר המטופלים הנוכחי המצוי במגמת עלייה עקבית קיים חשש ממשי מחוסר בהיצע הרופאים המאשרים ותיתכן פגיעה בנגישות של ציבור המטופלים לקבלת רישיון. הוועדה מודה כי עקב מגבלות תפעוליות הקיימות לפרקים במדינה אכן נפגע בעבר השירות למטופלים ולמבקשי הרישיונות והיו עיכובים בזמני מתן האישורים לרישיונות בתקווה שמצב זה ישתנה. 

איך מוציאים רישיון לקנאביס רפואי?
איך מוציאים רישיון לקנאביס רפואי?

3. פגיעה בשוויון בין מטופלים

הוועדה מציינת את הפגיעה בשוויון בין המטופלים, כאשר כיום רופאים מומחים רבים העובדים תחת הרפואה הציבורית נמנעים מלבחון התאמה לטיפול רפואי בקנאביס, חלקם בשל עמדותיהם המקצועיות ביחס לטיפול בקנביס וחלקם לאור העומס הבירוקרטי הכלול במילוי הבקשה. היעדר היצע רופאים מומחים ממליצים ברפואה הציבורית מסיט את הפעילות לרפואה הפרטית בה ההמלצה ממומנת על ידי המטופל ואין בה פיקוח או הגבלה על המחיר. הסטת הפעילות לרפואה הפרטית מחזקת אי-שוויוניות בין מטופל המסוגל לממן את השירות לבין מטופל שלא מסוגל.

1

הפתרון המוצע על ידי הוועדה – מעבר מרשיונות מרשמים

ראשית כל, חשוב היה לוועדה בראשותו של ד”ר בעז לב לציין כי הוועדה לא עסקה בנושא הלגליזציה של קנאביס ובכלל בקנאביס למטרות שימוש פנאי. הוועדה בחנה את המצב הקיים, שמעה את העמדות של שלל גורמי המקצוע הרלוונטיים, הן ממשרדי הממשלה והן מארגונים ואיגודים מקצועיים, וקיימה שיח נרחב ומקיף מול קופות החולים ולאחר כל זאת גיבשה הוועדה את מסקנותיה.

התקנות החדשות של מתווה המעבר, מתוך הטוויטר של ניצן הורוביץ
התקנות החדשות של מתווה המעבר, מתוך הטוויטר של ניצן הורוביץ

בהמשך בהתאם לניתוח המצב הקיים ושמיעת העמדות השונות, הוועדה ממליצה על מעבר ממשטר רישיונות למרשמים בטיפול ברפואי בקנאביס תחת הרפואה הציבורית. עיקרי הפיתרון המוצע:

  • מתן מרשמים ברפואה הציבורית – מעבר למרשמים תחת הרפואה הציבורית כשהמרשם יינתן על ידי רופא מומחה בתחום מומחיותו בלבד. מתן מרשמים ברפואה הציבורית ישמור על אחידות ומקצועיות של הטיפול הרפואי כך שהקאנביס יהפוך לחלק אינטגרלי מהתיק הרפואי של המטופל בקופת החולים ויתקיים תיעוד, מעקב ובקרה. המעבר למרשמים עתיד להפחית את העומס הבירוקרטי. הוועדה סבורה כי בעת הנוכחית יכולת הפיקוח והמעקב הנדרשים, תוך שמירה על רצף טיפולי וראייה כוללת של המטופל בהתייחס לתיק הרפואי שלו, מתאפשרים באופן הנדרש רק במסגרת הרפואה הציבורית.
  • פיקוח ליווי והדרכה – כיום, בהיעדרה של הדרכה ראשונית מוסדרת ואחידה לשימוש רפואי בקנביס, ובמיוחד לאור העובדה שמטופלים רבים אינם מנוסים בסוג טיפול זה, ישנה חשיבות רבה כי מטופל חדש יעבור הדרכה לשימוש נכון המתייחסת לצורות המתן ולהשפעות החומר. שיקולים אלו מחזקים את הצורך במתן הדרכה ראשונית לשימוש נכון בטיפול רפואי בקנביס. כמו כן, הוועדה סבורה שהנהלים המפורטים הקיימים היום יעברו שיפור וטיוב, לאור הניסיון שיירכש, שילווה בפיתוח נהלים וכללים שייבחנו מעת לעת בכל הנוגע להתחלה ולסיום טיפול.

1

יש משהו שלא כיסינו? יש לכם שאלות נוספות? יש לכם מידע שהייתם רוצים להשלים? מוזמנים לפנות אלינו בכאנביס דרך האתר. 

כאנביס, צרו קשר
כאנביס, צרו קשר

כתבות קשורות נוספות

עוברים למרשמים: המתווה החדש של משרד הבריאות
רפורמת המעבר

איך מקבלים רישיון לקנאביס? תהליך אישור לקנאביס רפואי לפי הנחיות היק”ר
איך מקבלים רישיון 3

רופאים מוסמכים לאישור רישיון קנאביס רפואי בישראל לפי תחום טיפול וקופת חולים
רופאים 2

החזקה ושימוש בקנאביס רפואי בציבור – עדכון חדש של משרד הבריאות
לעשן 1

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

התוויות

יקר

כאנביס

מאמרי כאנביס

מאמרי קנאביס

מטופלי קנאביס רפואי

משה"ב

קנאביס 101

קנאביס רפואי

רישיון


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.