בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

סיפורי כאנביס: הסיפור מאחורי הזן – באבא קוש Bubba Kush

סיפורי כאנביס: הסיפור מאחורי הזן - באבא קוש Bubba Kush

סיפורי כאנביס: הסיפור מאחורי הזן – באבא קוש Bubba Kush

סיפורי כאנביססקירת זן

מדי פעם מתחילים מטופלי הקנאביס לתהות על מקורם וסיפורם של זנים מסוימים. הסקרנות הזו לגבי מקורה של גנטיקה מסויימת מגיעה בדרך כלל מכמה סיבות – זן הקנאביס הגיע לרמה גבוהה של פופולריות בקרב מטופלים, פעמים אחרות זה נובע מכך שפתאום אפשר למצוא את הזן בבתי המרקחת המורשים למכירת קנאביס רפואי ולפעמים פשוט בגלל שלזן יש סיפור מעניין. הזן המפורסם באבא קוש Bubba Kush מכיל את כל הסיבות הללו. 

באבא קוש Bubba Kush, הידוע גם בשם “BK”, “Bubba” ו-“Bubba OG Kush” הוא זן קנאביס קלאסי אמריקאי מסוג אינדיקה אשר ידוע ברחבי העולם בשל השפעותיו המרגיעות והכבדות. לבאבא קוש טעמי חשיש מתוקים עם ניחוחות עדינים של שוקולד וקפה המשמחים את החך כשההרפיה העוצמתית של הזן משתלטת.

באבא קוש

ההשפעה של הבאבא קוש מורגשת מכף רגל ועד ראש, השרירים נרגעים בכבדות ואופוריה חלומית מכסה את המוח, מוחקת את הלחץ ומרוממת את המצב רוח. ל-Bubba Kush מבנה פרחים ייחודי ומורכב עם גוונים הנעים בין ירוק עמוק לסגול. 

היסטוריית הזן באבא קוש

היוצר של הזן, מאט ‘באבא’ ברגר (Matt ‘Bubba’ Berger) ידוע כאחד מששת הסנדקים המקוריים של 92 OG Kush, יצר את הזן המקורי בשנת 1997 ובאבא קוש הפך במהרה לשם נרדף לתרבות ה-OG המחתרתית האמריקאית.

מאט 'באבא' ברגר
מאט ‘באבא’ ברגר

לפי הסיפור, ב-1997, בזמן שביקר את חבריו והסתובב בהופעות בניו אורלינס, רכש ברגר  זרעים של זן הקנאביס נורת’רן לייטס (Northern Lights) מחבר. ברגר לקח את הזרעים עמו לביתו בלוס אנג’לס, עשה הכלאה יחד עם פנוטיפ של או ג’י קוש (OG Kush) ושתל אותם. צמח קצר ושמנמן נבחר מהאצווה שגידל. ברגר קרא לו דה באבא (The Bubba), הזן האגדי נולד וכולם התחילו לקרוא למגדל מאט ברגר באותו שם. 

זני קנאביס רפואי המכילים את גנטיקת באבא קוש

הגנטיקה של הזן באבא קוש נוכח ודומיננטי מאוד בזני הקנאביס הרפואי בקטגוריית T20/C4 הולנדי ואוג ארסי של חברת שיח מדיקל גרופ

תפרחת הולנדי
אייקון אינדיקה הולנדי
21.1%-24.1%

289-189 ₪
לסקירה מלאה של הזן הולנדי
כפתור איתור בבתי מרקחת

תפרחת אוג ארסי
אייקון אינדיקה אוג ארסי
20%
299-149 ₪
לסקירה מלאה של הזן אוג ארסי
כפתור איתור בבתי מרקחת

ארומה, טעם ומראה של הזן באבא קוש

ל-Bubba Kush יש ארומה מתוקה, חריפה וחזקה, לעתים קרובות מזכירה לצרכניה בעדינות שוקולד וקפה. הטעם שלו הוא כמו חשיש, אדמתי ואגוזי בטעמו אך עם צד מתוק, וכולם מתחברים יחדיו כדי לפתוח את בלוטות הטעם ולהתענג. 

המראה של הזן באבא קוש מתרחק קצת מהמראה האופייני של פרחי קנאביס, עם ניצנים ירוקים וסגולים שביניהם מבצבצות שערות קטנות בצבע ענבר/כתום ומסיכת טריכומות מנצנצת. לבאבא קוש נוכחות חיה ומוארת, שצרכנים, מטופלים ומגדלים יחדיו בכל רחבי העולם אוהבים מאוד. 

באבא קוש Bubba Kush
באבא קוש Bubba Kush

השפעות הזן באבא קוש

ההשפעות של ה-Bubba Kush ייחודיות לזני אינדיקה וצרכניה בדר”כ מרגישים אופוריה והתרוממות המצב רוח ומצד שני הירגעות והרפייה מוחלטת ו”הידבקות לספה”. זן עשיר ועוצמתי זה הפך למועמד אידיאלי פופולרי ומפורסם עבור אלה הסובלים מנדודי שינה

יש לקחת בחשבון שזמן קצר לאחר צריכתו, מתעורר תיאבון גדול ויצר נשנוש חזק. הזן BK הוא בהחלט לא זן מעורר מחשבה, ובדרך כלל לא הופך את הצרכן שלו ליותר יצירתי. במקום זאת, הוא פוגע חזק יותר בגוף וברגשות, אז לאנשים הנושאים הרבה מתח פיזי או אנשים הזקוקים להסטה חיובית ממחשבות רעים או עזים, באבא קוש היא אופציה מבריקה.

היתרונות הרפואיים של הזן באבא קוש

הפרעות נפשיות, כמו חרדה ודיכאון, יכולות לזכות בהקלה רבה מהזן באבא קוש, שכן נראה שהזן המרגיע הזה מסוגל להשכיך כל מתח, חרדה, דיכאון או פרנויה שאדם עלול לחוות. חשוב מאוד לציין שכאשר שמתמודדים עם הפרעה נפשית, צריכת כמות מאוזנת ולא מוגזמת של הזן היא אידיאלית, שכן הגזמה יכולה להוביל להחמרה בסימפטומים (כמו בכל זן קנאביס).

באבא קוש Bubba Kush
באבא קוש Bubba Kush

הזן BK נבחר על ידי מטופלי קנאביס שונים עבור אלה הזקוקים לתמיכה בניהול תופעות הלוואי מטיפולים במחלות קשות כמו סרטן ואיידס, לא בגלל תכולת CBD גבוהה, אלא משום שהאינדיקה הזו מדהימה בסיוע בהקלה בכאב, בחילות או תסמינים אחרים הקשורים לעתים קרובות למחלות קשות אלו. באבא קוש אמנם לא ירפא מחלה, אבל הוא בהחלט מקל על התמודדות עם האתגרים והכאבים היומיומיים הקשורים למצב רפואי חמור. 

יותר מכל, הזן Bubba Kush ידוע ביכולת הנפשית שלו לעזור למי שמתקשה לישון וסובל מנדודי שינה, ולאלו הנאבקים בחוסר תיאבון. 

זן הקנאביס הרפואי הולנדי המכיל גנטיקת באבא קוש

הולנדי De Dutch תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתיר THC במינון T20/C4, גידול ישראלי של חברת שיח. המקור הגנטי של ההולנדי מגיע מהזנים קנדי קוש (Kandy Kush) ובאבא קוש (Bubba Kush). להולנדי פרחים בגוון ירוק בהיר המכוסים טריכומות נוצצות עם ארומה פירותית וטעמי תבלינים מעושנים. ע”פ חוות דעת מטופלים הזן מעניק תחושה של “עישון כמו באמסטרדם של פעם”, מביא את המטופל לרמה אופורית שמרחיקה את תחושות הכאב ומשרה שלווה ברמה הגופנית, הזן מורגש מאוד חזק בגוף, ומצטיין בהשפעה ארוכת טווח ועוצמתית.

אריזה הולנדי
תפרחת הולנדי
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
הולנדי De Dutch
הולנדי De Dutch
הולנדיDe Dutch
אייקון אינדיקהאינדיקה
קטגוריהT20/C4
אצווה23.1%, 21.1%
גידולגידול ישראלי
מחיר מומלץ289 ש”ח
גנטיקהKandy Kush X Bubba Kush
תיאורתפרחת הולנדי De Dutch קנאביס רפואי עשיר ב-THC בקטגוריית T20/C4 מסוג אינדיקה, גידול ישראלי של חברת שיח. המקור הגנטי של ההולנדי מגיע מהזנים קנדי קוש (Kandy Kush) ובאבא קוש (Bubba Kush). להולנדי פרחים בגוון ירוק בהיר המכוסים טריכומות נוצצות עם ארומה פירותית וטעמי תבלינים מעושנים. ע”פ חוות דעת מטופלים הזן מעניק תחושה של “עישון כמו באמסטרדם של פעם”, מביא את המטופל לרמה אופורית שמרחיקה את תחושות הכאב ומשרה שלווה ברמה הגופנית, הזן מורגש מאוד חזק בגוף, ומצטיין בהשפעה ארוכת טווח ועוצמתית.
ארומהארומה פירותית עם טעמי תבלינים מעושנים
טרפנים דומיננטיים

אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
אייקון טרפינולןטרפינולן Terpinolene ארומה של עשבי מרפא, עץ אורן, פרחים. נוגד חמצון, אנטי בקטריאלי, אנטי פטרייתי
תחושות פוטנציאליותאופוריה, רוגע, מורגש מאוד בגוף, מאזור הכתפיים ומטה, מעודד תיאבון
עשוי לסייע עםמתח נפשי, כאבים, דיכאון ומצבי רוח, נדודי שינה, PTSD
גרף אינדיקה
תפרחת הולנדי שיח
תפרחת הולנדי שיח

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
הולנדי שיח
הולנדי שיח

1

זן הקנאביס הרפואי אוג ארסי המכיל גנטיקת באבא קוש

אוג ארסי Og Arsi תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה דומיננטית בקטגוריית T20/C4. אוג ארסי גדל בתנאי אינדור מבוקרים במתקני הגידול המתקדמים של חברת הקנאביס זנאביס (Zenabis) הקנדית השייכת לענקית הקנאביס הקנדית הקסו (HEXO). הזן משווק משנת 2021 ונחשב לאחד הזנים המבוקשים בקנדה והוא הגיע לישראל על ידי חברת שיח מדיקל גרופ.

אריזה אוג ארסי
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

המקור הגנטי של הזן אוג ארסי הוא בזנים העוצמתיים באבא קוש (Bubba Kush) ודת’ סטאר (Death Star) הידועים שניהם בהשפעות אינדיקה כבדות, מרגיעות, מדביקות לספה ומשככות כאבים.

תפרחת אוג ארסי

לזן אוג ארסי פרחים עשירים בטריכומות וארומה אדמתית בשילוב טעם מתקתק ומעט חריף. אוג ארסי משרה רוגע ואופוריה, מעורר תיאבון ומרפה את הגוף ועשוי לסייע עם חרדות, דיכאון, נדודי שינה ושיכוך כאבים.

אוג ארסיOg Arsi
אייקון אינדיקהאינדיקה
קטגוריהT20/C4
אצווה20%
גידולגידול קנדי, יבוא חברת שיח מדיקל גרופ
מחיר מומלץ299-149 ש”ח
גנטיקהDeath Star X Bubba Kush
תיאוראוג ארסי Og Arsi תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה דומיננטית בקטגוריית T20/C4. אוג ארסי גדל בתנאי אינדור מבוקרים במתקני הגידול המתקדמים של חברת הקנאביס זנאביס (Zenabis) הקנדית השייכת לענקית הקנאביס הקנדית הקסו (HEXO). הזן משווק משנת 2021 ונחשב לאחד הזנים המבוקשים בקנדה והוא הגיע לישראל על ידי חברת שיח מדיקל גרופ. המקור הגנטי של הזן אוג ארסי הוא בזנים העוצמתיים באבא קוש (Bubba Kush) ודת’ סטאר (Death Star) הידועים שניהם בהשפעות אינדיקה כבדות, מרגיעות, מדביקות לספה ומשככות כאבים. לזן אוג ארסי פרחים עשירים בטריכומות וארומה אדמתית בשילוב טעם מתקתק ומעט חריף.
ארומהארומה אדמתית בשילוב טעם מתקתק ומעט חריף
טרפנים דומיננטיים

אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון

אייקון הומולןהומולן Humulene ארומה של חיטה, עץ, אדמה. ידוע כמדכא תיאבון, נוגד דלקות, אנטי בקטריאלי, עשוי לסייע עם כאבים
אייקון מירסיןמירסין Myrcene ארומה של הל, ציפורן ואדמה. משכך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
תחושות פוטנציאליותרוגע ואופוריה, מעורר תיאבון ומרפה את הגוף
עשוי לסייע עםחרדות, דיכאון, נדודי שינה ושיכוך כאבים
גרף אינדיקה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

אוג ארסי
אוג ארסי
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

כתבות קשורות נוספות

היסטוריית קנאביס: שושלת זן הקנאביס הרפואי הולנדי
שושלת הזן 1

זנים חזקים – זני קנאביס רפואי עם אחוזי THC גבוהים במלאיי בתי המרקחת
זנים חזקים

האם קנאביס רפואי יכול לסייע עם נדודי שינה? מחקרים וזני קוש הגורמים לנמנום
נדודי שינה

מה זה רצף טיפולי? חברת שיח מסבירה כיצד היא מקיימת את המושג החשוב
רצף טיפולי שיח

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

אוג ארסי

באבא קוש

הולנדי

כאנביס

מאמרי כאנביס

מאמרי קנאביס

מטופלי קנאביס רפואי

סיפורי כאנביס

סקירת זן

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.