בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

טיפול בשמן או תפרחת? ריאיון עם חברת שיח לכבוד יציאת שמן בלאק החדש

טיפול בשמן או תפרחת? ריאיון עם חברת שיח לכבוד יציאת שמן בלאק החדש

טיפול בשמן או תפרחת? ריאיון עם חברת שיח לכבוד יציאת שמן בלאק החדש

זניםשמני קנאביס

לכבוד היציאה לשוק של שמן בלאק החדש, שמן קנאביס רפואי עתיר THC אשר הופק ממיצוי תפרחות הזן בלאק המסייע לאלפי מטופלים בקנאביס רפואי מאז 2011, פנינו לחברת שיח מדיקל גרופ כדי להבין איזה סוג טיפול עדיף ומתי – טיפול בשמני קנאביס או טיפול בתפרחות קנאביס

שמן בלאק
אייקון אינדיקה שמן בלאק
T20/C4

22.1%, 227 ₪
לסקירה מלאה של שמן בלאק
כפתור איתור בבתי מרקחת

מדוע החלטתם לייצר את שמן הבלאק?

ההחלטה לייצר שמנים זניים (שמנים המופקים מתפרחות שלמות של זן קנאביס מסויים) כבר קיימת בחברת שיח זמן רב. לאור ההבנה שלנו על היתרונות הספציפיים שיש לכל זן וזן באינדיקציות ספציפיות החלטנו לקחת את הזנים המובילים שלנו ולהוציאם בגרסת שמן. שמן קנאביס נוסף עתיד לצאת בקרוב, שמן תכלת המופק מתפרחות הזן תכלת האהוב. 

שמן הקנאביס הרפואי בלאק
שמן הקנאביס הרפואי בלאק

מה ההבדל בין התחושות המתקבלות בעישון / אידוי תפרחת בלאק לבין נטילת שמן בלאק?

השמן עובד יותר בצורה סיסטמית בגוף, אידוי או עישון של תפרחת לרוב יתבטא בתחושה מורגשת בגוף ובראש בצורה מהירה (כ-30 שניות אחרי השאיפה). בנטילת שמן קנאביס לעומת זאת, התחושות בגוף יופיעו אחרי כחצי שעה, וזה כמובן בגלל מנגנון ההעברה השונה של שמן לעומת תפרחת. בעוד אדי הקנבינואידים של התפרחת בשאיפה מגיעים לנאדיות הריאה ומשם במעגל הדם הקצר למוח (אפקט מיידי), בנטילת שמן קנאביס, השמן יורד למערכת העיכול, מתפרק שם, נספח במערכת העיכול ודרכה לזרם הדם ובמסלול הארוך יותר אל המוח (אפקט איטי יותר שתלוי במערכת העיכול של המטופל). בנוסף משך ההשפעה של השמן יהיה ארוך משמעותית (כ-3 עד 5 שעות) בהשוואה לשאיפת תפרחת.

שמן בלאק למשל עדיין ישמור על מהות התחושות ממשפחת האינדיקה המתקבלות משאיפת תפרחות בלאק לרבות הקלה בכאבים, רגיעה גופנית, הירדמות ושינה איכותית.

האם תופעות הלוואי הן שונות בטיפול בשמן בלאק לעומת טיפול בתפרחת בלאק?

מלבד התופעות הרלוונטיות לעישון באופן כללי, בנטילת שמן קנאביס, בייחוד למטופלים חדשים, יש לשים לב לטיטרציה (מינון וכמות). משתמש חדש בשמן שיקח כמות מוגזמת עלול לחוות תחושה חזקה של סחרור ולכן מומלץ להתחיל את השימוש בשמן בלאק בצורה מדודה ואחראית.

מוצרי הקנאביס בלאק
מוצרי הקנאביס בלאק

מה ההבדלים בין תהליך הפקת השמנים ותהליך הפקת התפרחות?

את התפרחות אנו בחברת שיח מדיקל גרופ מגדלים, מייבשים, מעבירים טרימינג ידני מוקפד ולאחר מכן תהליך ארוך של יישון התפרחות (קיורינג) בפרוטוקול מוקפד המעשיר את הופעת הטעמים והריחות. הפרחים המיועדים לשמן עוברים תהליך זהה לאלה של התפרחות, ולבסוף מעבירים אותם להליך מיצוי. המיצוי נעשה בעזרת אתנול (אלכוהול) בכשרות מהודרת שמפיק את כל הקנבינואידים והטרפנים מהצמח. אח”כ המיצוי עובר ניקוי וסינון כדי להביא אותו לתצורה חלקה ונעימה לשימוש.

האם נשמרים הטרפנים של התפרחת בלאק במהלך הפקת שמן בלאק?

בהחלט, הטרפנים של הזן בלאק המפורסם והידוע נשמרים בשמן בלאק הסופי (המכיל כ-5% טרפנים במוצר הסופי). 

זן הקנאביס הרפואי בלאק
זן הקנאביס הרפואי בלאק

כיצד מטופלים יכולים להחליט מהו אופן הצריכה הטוב ביותר בשבילם?

הדרך הנכונה ביותר היא בהתייעצות עם הרופא המטפל. בנוסף ובלי קשר לזה, חברת שיח מספרת שרותי ייעוץ עם אחות מוסמכת דרך שירות הלקוחות שלנו (*2084) שעוברת עם המטופל על דרך הטיפול הראויה לו ובונה איתו תוכנית טיפול מיטבית.

אם מטופל צורך תפרחת ורוצה להתחיל לצרוך שמן, איך הייתם מציעים להתחיל? 

צריך לחלק את הנושא לפי מטרת השימוש, באם מטופל הקנאביס הרפואי רוצה להשתמש בשמן בשבתות במקום התפרחת למשל ומדובר במטופל שהגוף שלו מכיר קנאביס, היינו ממליצים שיתחיל בטיפה אחת בבוקר וטיפה אחת בערב במשך כמה ימים ולאט לאט יעלה את המינון בהדרגתיות עד שיגיע להשפעה הרצויה. באם זה מטופל הרוצה להעשיר את החוויה היומית שלו (כלומר לצרוך שמן במקביל לתפרחות כדי לעשן פחות), אנו ממליצים שינקוט באותה דרך ורק ישים לב לאורך השבוע לצריכת התפרחות בעישון שלו האם היא התמתנה, מכיוון שברגע שהוא צורך שמן על בסיס קבוע הגוף יותר ספוג בקנבינואידים והצורך לעשן פוחת.

הוראות שימוש בשמן קנאביס רפואי, שיח מדיקל גרופ
הוראות שימוש בשמן קנאביס רפואי, שיח מדיקל גרופ

מה מייחד את שמני הקנאביס של שיח?

השמנים של חברת שיח הם שמני זנים טהורים המבוססים על זני הדגל של החברה ומשמרים השפעות דומות. שמני הקנאביס של שיח עשירים מאוד בקנבינואידים (שמן בלאק לדוגמא מכיל 22% THC) ומכילים פרופיל טרפנים עשיר. בנוסף השמנים מהולים בשמן MCT (שמן קוקוס מזוכך) שהוא השמן האידיאלי לספיחה בבטן וניצול אפקטיבי ומיטבי של התרופה. דבר נוסף הוא עניין הכשרות, שמני הקנאביס של שיח מגיעים עם כשרות מהודרת הקיימת בארץ (כשרות של הרב רובין) ומיוצרים בהקפדה כשרותית מלאה תחת השגחה של משגיח צמוד מטעם הרב רובין.

מניסיונכם, איזה קבוצות של מטופלים צורכים יותר שמן מתפרחת?

כפי שהוזכר, ישנם מטופלי קנאביס רפואי שהינם שומרי שבת או אינם מדליקים אש בשבת. ולכן השמן הינו פתרון מאוד טוב עבורם לשמירת הרצף הטיפולי בכל ימות השבוע. בנוסף אליהם, ישנם מטופלים רבים שאינם מעשנים או מאדים כמו גם ילדים או מטופלים בגיל השלישי ולכן שמן הקנאביס יכול לתמוך מאוד בקבוצות גיל אלה במחלות שונות.

בלאק קנאביס רפואי של חברת שיח
בלאק קנאביס רפואי של חברת שיח

ספרו לנו קצת על שמן בלאק החדש 

כאמור מדובר בשמן קנאביס על בסיס זן הקנאביס הרפואי בלאק, בעל היסטוריה רפואית משנת 2011. אינדיקה קלאסית, ידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים. שמן בלאק מכיל פרופיל טרפנים עשיר עם טרפנים כמו מירסן (Myrcene) הנחשב כבעל תכונות אנטי דלקתיות, נוגדות
חמצון, מרגיע ומקל על רמות הכאב והטרפן וולנסן (Valencene) הנחשב כבעל תכונות אנטי דלקתיות חזקות. שמן בלאק תומך בבעיות שינה, פוסט טראומה PTSD, תורם לתחושת יציבות נפשית, הפגה מתח ורגיעה גופנית.

סקירת שמן בלאק, שמן קנאביס רפואי עשיר ב-THC

שמן בלאק Black שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח מדיקל גרופ חדש בבתי המרקחת ברחבי הארץ. שמן בלאק מיוצר ממיצוי הזן בלאק Black, תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתירת THC בקטגוריית T20/C4. בלאק הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים שמסייע לאלפי מטופלים בארץ מאז 2011.

שמן בלאק
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
שמן בלאק של חברת שיח מדיקל גרופ
שמן בלאק של חברת שיח מדיקל גרופ

שמן בלאק מיוצר ממיצוי תמצית קנאביס בתערובת שמן MCT. השפעה ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). שמן קנאביס בעל כשרות מהודרת של הרב רובין.

שמן בלאק, אתר כאנביס
שמן בלאק, אתר כאנביס
שמן בלאקBlack Oil
אינדיקה סוגאינדיקה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
גידול גידולגידול ישראלי, שיח מדיקל גרופ
מחיר מחיר מומלץ227 ש”ח
גנטיקה גנטיקהOG Kush X Landrace Kush
תיאור תיאורשמן בלאק Black שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח. שמן זני בעל היסטוריה רפואית משנת 2011. מקור גנטי של הזן: הורה #1 Landrace Kush | הורה #2 Organkid OG-Kush 2003. מיוצר ממיצוי תמצית קנאביס בתערובת שמן MCT. השפעה ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). הזן הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים. שמן קנאביס בעל כשרות מהודרת של הרב רובין
תחושות תחושות פוטנציאליותרגיעה גופנית, מעלה אנרגיה ותחושת יציבות נפשית, תחושת שלווה, הפגת מתח, נוגד דיכאון
עשו עשוי לסייע עםפוסט טראומה, מיגרנות, בעיות אורטופדיות, בעיות שינה, גסטרו
טרפנים דומיננטיים
אייקונים סקירה פינןאלפא פינן α-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
אייקונים סקירה מירסןמירסין Myrcene פירותית, אדמתית. מסייע בשיכוך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
אייקונים סקירה טרפינאולאלפא טרפינאול α-Terpineol ארומה אדמתית, של עץ אורן, לילך. מרגיע ומפיג מתחים, מטפל בדלקות, נוגד חמצון
אייקונים סקירה ולנסן ולנסן Valencene ארומה מתוקה, של הדרים ועץ. אופוריה ומצב רוח מרומם, פוקוס ועירנות. מטפל בדלקות, אנטי אלרגי

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

חברת שיח מדיקל גרופ מספקת למטופלים ייעוץ והדרכה בשמני קנאביס – חייגו 2084*

שמן בלאק, טרפנים דומיננטיים
שמן בלאק, טרפנים דומיננטיים
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
שמן בלאק של חברת שיח
שמן בלאק של חברת שיח

1

שיח Seach

לוגו שיח

שיח מדיקל גרופ, מחלוצות הקנאביס הרפואי בישראל ובעולם ומובילה עולמית בחדשנות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008. החברה הוקמה על ידי משפחת שריד, דור שלישי של חקלאים, אשר נחשפו דרך מחלת אביהם להשפעות החיובית של צמח הקנאביס על מגוון מחלות. 

כתבות קשורות נוספות

סקירת זן קנאביס רפואי בלאק – תפרחת T20/C4 אינדיקה
סקירת זן שיח

קנאביס רפואי ופרקינסון: התוויה רפואית, השפעות, מחקרים והזן בלאק לסיוע בסימפטומים
פרקינסון

הפרעת דחק פוסט טראומטית וזן הקנאביס בלאק
פוסט טראומה

האם קנאביס רפואי יכול לסייע עם נדודי שינה? מחקרים והזן בלאק
נדודי שינה 1

מה זה רצף טיפולי בקנאביס רפואי? חברת שיח מסבירה
רצף טיפולי שיח 1

לראשונה בשוק הקנאביס: כשרות שמיטה מהדרין למוצרי חברת שיח
כשרות שמיטה

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

בלאק

זני קנאביס

זנים

חיפוש שמנים

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

קנאביס 101

קנאביס רפואי

ריאיון קנאביס

שיח


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.