בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

סיפורי כאנביס: הסיפור מאחורי הזן – פרפל פאנץ’ Purple Punch

סיפורי כאנביס: הסיפור מאחורי הזן - פרפל פאנץ' Purple Punch

סיפורי כאנביס: הסיפור מאחורי הזן – פרפל פאנץ’ Purple Punch

סיפורי כאנביססקירת זן

מדי פעם מתחילים מטופלי הקנאביס לתהות על מקורם וסיפורם של זנים מסוימים. הסקרנות הזו לגבי מקורה של גנטיקה מסויימת מגיעה בדרך כלל מכמה סיבות – זן הקנאביס הגיע לרמה גבוהה של פופולריות בקרב מטופלים, פעמים אחרות זה נובע מכך שפתאום אפשר למצוא את הזן בבתי המרקחת המורשים למכירת קנאביס רפואי ולפעמים פשוט בגלל שלזן יש סיפור מעניין. הזן המפורסם פרפל פאנץ’ Purple Punch מכיל את כל הסיבות הללו. 

פרפל פאנץ' Purple Punch
פרפל פאנץ’ Purple Punch

הזן פרפל פאנץ’ בולט מאוד בזן הקנאביס הרפואי החדש צ’רי קראשר אשר במקורו הגנטי זורם הפרפל פאנץ’ בצורה דומיננטית מאוד. צ’רי קראשר נוצר מהזנים:

תפרחת וודינג קראשר
וודינג קראשר (Wedding Crasher) – אשר מקורו הגנטי הוא
Purple Punch X Wedding Cake

תפרחת צ'רי פאנץ'
צ’רי פאנץ’ (Cherry Punch) – אשר מקורו הגנטי הוא
Purple Punch X AK47

צ'רי קראשר IMC
צ’רי קראשר IMC
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

למרות שהזן יצא לאור כבר ב-2013, רק לפני כמה שנים רכש הכוכב הזה את התהילה העולמית וההכרה המסחרית הראויה, והוביל לעידן חדש של זני קנאביס פאנץ’. כבר זמן מה הזן צובר כוח ומתבסס בחנויות ומועדוני הקנאביס בחו”ל ומגיע גם לבתי המרקחת בישראל. פרפל פאנץ’ הפך לפופולרי עד כדי כך שנדיר למצוא גביע קנאביס שבו זנים עם הגנטיקה הסגולה של פאנץ’ אינם מתחרים.

Purple Punch הוא זן קנאביס אינדיקה דומיננטי עם מאפיינים מרגיעים ומרוממים. זן זה מייצר מעטה חזק של טריכומות התורם לריכוז ה-THC הגבוה שלו. חלק מהזנים של פרפל פאנץ’ יכולים להגיע בקלות ל-25% של THC. 

זן הקנאביס פרפל פאנץ'
זן הקנאביס פרפל פאנץ’

ההיסטוריה של זן הקנאביס פרפל פאנץ’

המקורות של הזן Purple Punch, כמו זנים מפורסמים רבים אחרים, סבוכים בשמועות. המקור של גנטיקת הזן נחשב לגידול מהוואי שבארה”ב של חברת סופרנובה גרדנס (Supernova Gardens). למרות מקורו המסתורי, הוא גדל בהצלחה על ידי מספר רב של מגדלים ברמה עולמית ברחבי העולם, כולל החברה המפורסמת ג’ונגל בויז (Jungle Boys) מלוס אנג’לס.

בשנת 2013, שיתפו סופרנובה גרדנס את הייחור של הזן עם כמה אנשים בזמן טיולם לדרום קליפורניה, כולל מגדל בשם Budologist. ראוי להזכיר שחברת הזרעים סופרנובה גרדנס נרתעו מהאפשרות לחלק את הגנטיקה היקרה שלהם בחופשיות בין מגדלים רבים, הם רצו לשמור עליו ולחלוק אותו רק עם אנשים שהם יכולים לסמוך עליהם לחלוטין.

Purple Punch Supernova Gardens
Purple Punch Supernova Gardens

בדרך זו, מגדל הקנאביס האמריקאי The Village, שכבר עבד על פרויקטים משותפים עם המגדל Budologist, הצליח לשים את ידו על הגנטיקה של פרפל פאנץ’. וברגע שחנויות ומועדוני הקנאביס החלו החלו לשים לב לכוכב החדש, החליטו המגדלים Budologist ו-The Village להקים חברת זרעים משלהם בשם סימביוטיק ג’נטיקס (Symbiotic Genetics), שבסופו של דבר תהפוך לחברת זרעי הקנאביס הצומחת במהירות הגדולה בעולם. הזן Purple Punch המשיך לזכות בשבחי המבקרים החל משנת השחרור שלו ב-2017 והוא ממשיך להדהים מגדלי וצרכני קנאביס בכל העולם. 

Symbiotic Genetics
Symbiotic Genetics

גנטיקת הזן פרפל פאנץ’

התכונות החזקות של הפרפל פאנץ’ הן תוצאה של הכלאה בין הזן לארי או ג’י (Larry OG) לבין הזן הקלאסי גרנדדי פרפל (Grandaddy Purple). שני הזנים הללו, שניהם אינדיקה דומיננטי, מייצרים שמיכה כבדה של טריכומות. עוצמת ה-THC והניחוחות אדמתיים ומתוקים שלהם מביאים לתוצאה סגולה ומדהימה של הזן הסגול. 

הזן Granddaddy Purple, הידוע גם בתור GDP או Grandaddy Purp, הוא זן קנאביס מרגיע עם ניחוחות חזקים של ענבים, פירות יער ואורן. זן זה אשר יצא לאור בשנת 2003 הינו זן אינדיקה אגדי עם הכלאה של הזנים Big Bud ו-Purple Urkle. עוד יצירה קליפורנית עם השפעות נפש וגוף חזקות המועילות למטופלי קנאביס רפואי.

Granddaddy Purple
Granddaddy Purple

הזן Larry OG, הידוע גם בשמות Grandpa Larry ו-Lemon Larry, הוא זן קנאביס מאוזן שמקורו במחוז אורנג’ בקליפורניה. זן האינדיקה הדומיננטי זה הוא הכלאה בין הזנים הקלאסיים OG Kush ו-SFV OG. לארי OG הוא זן עם השפעות גופניות חזקות. הארומה שלו היא תערובת של אורן, הדרים ופלפל שחור.

Larry OG
Larry OG

ארומה ופרופיל הטרפנים של פרפל פאנץ’

פרופיל הטרפנים הייחודי של Purple Punch תורם לארומה המתוקה של ענבים, ממתקים ופירות יער שיש לו, עם טעם מתוק הדומה לטעם של מיץ פירות ממותק. צרכנים רבים משווים את הארומה שלו לזו של קינוח טרי עם ריחו המפנק והחריף של פירות יער ודובדבנים.

הטרפנים הדומיננטיים של זן זה כוללים את הבטא קריופילן המפולפל והחריף, פיצוץ ההדרים המכונה לימונן וטרפן האורנים הנקרא פינן. לקריופילן ופינן יש מאפיינים אנטי דלקתיים ונוגדי כאב בעוד שהלימונן מספק הקלה על מתח וחרדה. טרפנים נוספים אשר נמצאו בפרפל פאנץ’ כוללים את הטרפנים לינלול, מירסין, טרפינולן והומולן

השפעות פוטנציאליות של פרפל פאנץ’

תכולת ה-THC הגבוהה של הזן Purple Punch מביאה להשפעות גוף ונפש עוצמתיים. אופוריה מוחית שעוברת להרפיה של כל הגוף. הזן מביא לשמחה ואופוריה, ולפעמים לישנוניות אם לוקחים מינון גבוה שלו. זן זה יכול להרגיע ולשחרר ובמינונים קטנים יותר, יכול לתת דחיפה של ריכוז ופרודוקטיביות.

ההשפעות הנפשיות והפיזיות של הפרפל פאנץ’ משומשות לטיפול בתסמינים הקשורים לבחילות, כאבים, מתח, חרדה, דיכאון ונדודי שינה. ריכוז ה-THC הגבוה שלו עוזר למטופלי קנאביס רפואי עם כאבים כרוניים, התכווצויות שרירים, כאבי ראש ושינה לא תקינה והשפעותיו מהירות בעת עישון או אידוי.

פרפל פאנץ'
פרפל פאנץ’

מטופלי קנאביס רפואי רבים משתמשים בזן האינדיקה זה בשל המאפיינים המשחררי מתחים ומרפי שרירים. מטופלים הסובלים מהפרעות מצב רוח, חרדה, דיכאון או מתח חוו הקלה נפשית ופיזית עם צריכת הפרפל פאנץ’

זני קנאביס עם הגנטיקה של פרפל פאנץ’

מאפייני הגידול הטובים של ה-Purple Punch והריח והטעם המתוק הפכו אותו לזן מוערך עבור מגדלים המעוניינים בזן חדש ומרומם. זני הקנאביס עם גנטיקת הפרפל פאנץ’ כוללים בדרך כלל את המילה פאנץ’ Punch בשמם, אבל לא תמיד. זנים כמו הצ’רי פאנץ’, בלאק צ’רי פאנץ’, מימוזה ועוד. 

כמו שכבר ציינו, גנטיקת הפרפל פאנץ’ בולטת מאוד בזן הקנאביס הרפואי החדש צ’רי קראשר.

זן הקנאביס הרפואי החדש צ’רי קראשר 

צ’רי קראשר Cherry Crasher תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתיר THC במינון T20/C4 בגידול קראפט בוטיק קנדי של חברת אוואנט AVANT בבתי המרקחת ברחבי הארץ.

תפרחת צ'רי קראשר
אריזה צ'רי קראשר

זן אינדיקה אשר מושק לראשונה בישראל ופותח כיורש של קווי הצ’רי והקראשר, נוצר מהכלאה של הזנים וודינג קראשר (Wedding Crasher) וצ’רי פאנץ’ (Cherry Punch), והוא הראשון מ”הדור החדש” של הכלאות חדשות ואקזוטיות שמיועדות לקנדה ולישראל על ידי ייבוא של חברת IMC.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
גידול קראפט קנדי צ'רי קראשר
גידול קראפט קנדי צ’רי קראשר

הזן צ’רי קראשר גודל במתקן הבוטיק של חברת אוואנט הקנדית, חברת האולטרה-פרמיום המובילה בקנדה עם רקע של עשרות שנים בגידול קנאביס “קראפט”. הזן הוא חלק מסדרת ה”קראפט” של IMC, בה כל צמח עובר תהליך ייבוש ארוך בתליה, וכל פרח עובר טרימינג ידני עדין ומוקפד על הגבעול, עם קיורינג ארוך ומבוקר כדי להבטיח איכות ללא פשרות.

לוגו אוואנט
  • גידול אינדור באצוות קטנות
  • ייבוש צמח מלא בתליה
  • טרימינג (גיזום) ידני על הגבעול
  • קיורינג (יישון) של 14+ ימים
זני הקראפט של IMC
זני הקראפט של IMC

לצ’רי קראשר פרחים גדולים, דחוסים, וכהים, עם ארומה מתוקה ופירותית שמזכירה קינוח פירות יער ונגיעות של וניל, עם עומק שמגיע מתהליך הקיורינג (Curing) הארוך. לפרחים מבנה מיוחד שמזכיר את קווי הצ’רי, שנשמר בזכות הטיפול הידני העדין, עם גווני שחור-סגול מהסבא המוכר פרפל פאנץ’ (Purple Punch) המשותף לקווי הצ’רי והקראשר.

צ’רי קראשר הוא זן עם השפעה חזקה עם וריכוז THC בין 24% ל29%. האצווה הקרובה תעמוד על 24.4% THC. הוא עשיר בטרפן לימונן (Limonene) הידוע ביכולתו לרומם מצב רוח, להפיג מתחים ולטפל בחרדה ודיכאון, ובטרפנים אלפא ובטא פינן (Pinene) הידועים בהשפעתם על כאב ודלקות.

צ'רי קראשר Cherry Crasher
צ’רי קראשר Cherry Crasher
צ’רי קראשרCherry Crasher
אייקון אינדיקהאינדיקה
קטגוריהT20/C4
אצווה24.4%
גידולגידול קראפט קנדי, ייבוא של חברת IMC
מחיר מומלץ349 ש”ח
גנטיקהWedding Crasher X Cherry Punch
תיאורצ’רי קראשר Cherry Crasher תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתיר THC במינון T20/C4 בגידול קראפט קנדי בקרוב בבתי המרקחת ברחבי הארץ. זן אינדיקה אשר מושק לראשונה בישראל ופותח כיורש של קווי הצ’רי והקראשר, נוצר מהכלאה של הזנים וודינג קראשר (Wedding Crasher) וצ’רי פאנץ’ (Cherry Punch), והוא הראשון מ”הדור החדש” של הכלאות חדשות ואקזוטיות שמיועדות לקנדה ולישראל על ידי ייבוא של חברת IMC. הזן צ’רי קראשר גודל במתקן הבוטיק של חברת אוואנט הקנדית, חברת האולטרה-פרמיום המובילה בקנדה עם רקע של עשרות שנים בגידול קנאביס “קראפט”. הזן הוא חלק מסדרת ה”קראפט” של IMC, בה כל צמח עובר תהליך ייבוש ארוך בתליה, וכל פרח עובר טרימינג ידני עדין ומוקפד על הגבעול, עם קיורינג ארוך ומבוקר כדי להבטיח איכות ללא פשרות. לצ’רי קראשר פרחים גדולים, דחוסים, וכהים, עם ארומה מתוקה ופירותית שמזכירה קינוח פירות יער ונגיעות של וניל, עם עומק שמגיע מתהליך הקיורינג (Curing) הארוך. לפרחים מבנה מיוחד שמזכיר את קווי הצ’רי, שנשמר בזכות הטיפול הידני העדין, עם גווני שחור-סגול מהסבא המוכר פרפל פאנץ’ (Purple Punch) המשותף לקווי הצ’רי והקראשר. צ’רי קראשר הוא זן עם השפעה חזקה עם וריכוז THC בין 24% ל29%. האצווה הקרובה תעמוד על 24.4% THC. הוא עשיר בטרפן לימונן (Limonene) הידוע ביכולתו לרומם מצב רוח, להפיג מתחים ולטפל בחרדה ודיכאון, ובטרפנים אלפא ובטא פינן (Pinene) הידועים בהשפעתם על כאב ודלקות.
ארומהארומה מתוקה ופירותית שמזכירה קינוח פירות יער ונגיעות של וניל
טרפנים דומיננטיים
אייקון לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
אייקון פינןאלפא ובטא פינן Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסתמה, כאב, דלקות, אולקוס וחרדה
אייקון בטא קאריופילןבטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון
תחושות פוטנציאליותרוגע ונינוחות, מצב רוח מרומם, יצירתיות, מפיג מתחים
עשוי לסייע עםחרדה ודיכאון, כאבים ודלקות, הרפיית שרירים
אינדיקה

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך

וימאו צ'רי קראשר 24.4%
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
זני הקראפט של IMC
זני הקראפט של IMC

כתבות קשורות נוספות

מה זה קנאביס קראפט? הדור הבא של קנאביס איכותי מגיע לישראל
מה זה קנאביס קראפט 3

סקירת זן אליאן סינמינט קוקיז – תפרחת קנאביס רפואי T20/C4 היברידי
סקירת זן אליאן סינמינט קוקיז

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

IMC

איי אם סי

זנים

זנים חדשים

כאנביס

מטופלי קנאביס רפואי

סיפורי כאנביס

סקירת זן

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.