בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

הקשר היהודי: קנאביס ביהדות – חברת שיח מספרת על קנאביס בתנ”ך ועל קנאביס כשר למהדרין

הקשר היהודי: קנאביס ביהדות - חברת שיח מספרת על קנאביס בתנ"ך ועל קנאביס כשר למהדרין

הקשר היהודי: קנאביס ביהדות – חברת שיח מספרת על קנאביס בתנ”ך ועל קנאביס כשר למהדרין

כאנביסקנאביס 101

קנאביס ודת תמיד הלכו ביחד. למרות שידוע היטב שישנם קשרים דתיים לקנאביס מכל מסוגי דתות שונים, הראסטפארים הג’מייקנים זוכים לרוב בסיקור הנוגע לשימוש קודש בעשב הקדוש הנחשק, והרוב התעלמו במידה רבה מהקשר האדוק של קנאביס לדת היהודית.

נמצאו עקבות של קנאביס שרוף במקדש יהודי עתיק
נמצאו עקבות של קנאביס שרוף במקדש יהודי עתיק

הקשר בין קנאביס ויהדות הוא קשר עתיק ימים וישנה היסטוריה עשירה ומערכת יחסים ארוכה בין יהודים לקנאביס, מהאזכור הראשון שלו בתורה היהודית, הימצאות קנאביס בערד העתיקה, דרך שימוש בחשיש בבית הכנסת היהודי בקהיר, ומגיע לירושלים של שנות ה-60 ולפרופסור רפאל משולם האגדי, הראשון שזיהה חומרים פעילים רבים בצמח וחקר הקנאביס הינו עבודת חייו. 

חברת שיח מסבירה על קנאביס, יהדות וכשרות

בתכנית הרדיו ‘מחפשים כיוון’ של רדיו תל אביב 102 עם מיכל כספי ואלי לוי, מנכ”ל עמותת מעל”ה – מרכז להחלמה ושיקום באמצעות קנאביס רפואי, התארח בתחילת החודש שי שריד, מייסד וסמנכ”ל טכנולוגיות בחברת שיח מדיקל גרופ, כדי לענות לשאלות הקשורות לקנאביס ביהדות ועל כשרות הקנאביס. 

תכנית הרדיו 'מחפשים כיוון' של רדיו תל אביב 102 עם מיכל כספי ואלי לוי
תכנית הרדיו ‘מחפשים כיוון’ של רדיו תל אביב 102 עם מיכל כספי ואלי לוי

אלי מספר גם בתכנית כי חברת שיח היא התורמת הכי גדולה לגמ”ח הפרח הירוק, פרויקט התנדבותי בפייסבוק, יוזמה מבורכת אשר אלי לוי שותף בה יחד עם אביחי סמילה, מטופל ופעיל חברתי בתחום הקנאביס. 

משפחת שריד, מייסדי החברה, מגיעים מרקע דתי חקלאי ולכן שיח היא חברת קנאביס ישראלית עם אופי וצביון יהודי נוכח מאוד – החברה שומרת שבת, מתעסקת בשמיטה והינה החברה היחידה בארץ בעלת תעודת כשרות למהדרין וכשרות שמיטה, ולכן, רבים מהמטופלים בציבור הדתי או החרדי פונים אליה לרכישת הקנאביס הרפואי שלהם. 

חברת שיח מדיקל גרופ
חברת שיח מדיקל גרופ

קנאביס במקורות היהודיים

“הקדוש ברוך הוא ברא את העולם ואת כל מה שיש בו, והוא גם ברא את הקנאביס” מספר שי שריד, שהוא עצמו דתי מקיים מצוות, ומציין כי במקורות אפשר למצוא הרבה אזכורים שלו. “המקום הראשון בו יש אזכור כתוב של הקנאביס זה במשנה, במשנה כלאים בו כתוב ‘היתה שדהו זרועה קנבוס’ כך שממש יש אזכור לשמו של הצמח.”

שי שריד, מייסד וסמנכ''ל טכנולוגיות בחברת שיח מדיקל גרופ
שי שריד, מייסד וסמנכ”ל טכנולוגיות בחברת שיח מדיקל גרופ

שריד מספר על צמח הקנאביס בעולם העתיק וגלגוליו, משימושו לסיבים להכנת בדים, חבלים וקנבסים ועד לשימושו לשמן (בעיקר מצמח ההמפ, קנבוס בעברית), כאשר עד המאה ה-17 שבעים אחוז מתצרוכת השמן של אירופה הייתה שמן מהמפ. בגמרא ובמשנה, בתקופה שלאחר חורבן הבית השני, ישנה הרבה התייחסות לקנבוס כחומר לבדים ואיך צריך להתייחס אליו.

בנוסף מספר שריד כי בתורה עצמה, בהוראות להכנת השמן שאיתו היו מושכים ומקדשים את הכהן הגדול ואת כלי המשכן, מצויין צמח הנקרא ‘קנה בושם’, שהוא שם דומה מאוד בצליליו למילה ‘קנאביס’, ודבר עוד יותר מעניין, הגבעול של צמח הקנאביס הוא חלול, כלומר הוא קנה, וריחו הוא יוצא דופן המכיל את כמות הטרפנים הגדולה בעולם הצומח, ולכן הגיוני שמשמעותו של המונח קנה בושם יהיה קנאביס ויש רבים הסבורים כך. המונח ‘קנה בושם’ מופיע כמה פעמים בתנ”ך בין היתר בספר שמות, בשיר השירים ועוד. 

שרידי קנאביס על מזבח יהודי בתל ערד, סרטון של ynet
שרידי קנאביס על מזבח יהודי בתל ערד, סרטון של ynet

קנאביס בהיסטוריה היהודית

בתכנית הרדיו מתקדם שריד קדימה בציר הזמן בהסברו על אזכורי קנאביס בהיסטוריה היהודית ומספר על רב גדול במאה ה-16 ומציין את המקריות המשעשעת כי שנה זו הייתה שנת השי”ח כמו שם החברה, שנת 5318 לבריאת העולם. אותו רב גדול כתב באחד הכתבים שלו כי “עלי קנאביס הנקראים קנב, אוכלים אותו במצרים, הוא משכר ואומרים שהוא משמח” כאשר כאן כבר מדובר בצריכת קנאביס של אדם בהיסטוריה היהודית לטובת סוג של שכרון ואופוריה

עוד אזכור מאוד מעניין לקנאביס בספרי הדת מצא שריד ב’שות אבני שיש‘ – חלק בספרים ביהדות של שאלות ותשובות לרבנים באזור המאה ה-18, אשר שם נכתב על העיר מכנס שבמרוקו שם קנו שותפים מונופול אזורי של טבק וחשיש מן המלך. ראשי אכיפת החוק סירבו לאכוף את חוקי רישיון המונופול של החשיש וגרמו להפקרת השוק והסיפור מסתבך. כלומר כבר אז במאה ה-18 מדברים על סוחרים של קנאביס והיה קיים שוק של חשיש וגם נתנו לו לגיטימציה כי הם דנו על זה בבית דין. בתכנית אלי ושי התבדחו על כך שהמצב אז היה קצת דומה למצב של היום, כאשר הסוחרים הם חברות הקנאביס ובתי המרקחת והמלך הוא המשרד האוכף את חוקי הקנאביס הרפואי, היק”ר של משרד הבריאות

קנאביס ביהדות
קנאביס ביהדות

שנת שמיטה וקנאביס כשר

לראשונה בתחום הקנאביס, חברת שיח מדיקל גרופ קיבלה כשרות שמיטה על מוצרי קנאביס רפואי שהיא מגדלת. את האישור פורץ הדרך העניק להם הרב אפרתי, ראש בית מדרש גבוה להלכה בהתיישבות החקלאית, חבר ועדת הרבנים של דגל התורה ומומחה בתחום הכשרות. קבלת אישור השמיטה למהדרין מנגיש את מוצרי החברה שגדלו בשנת השמיטה גם לציבור שומרי התורה והמצוות. 

תעודת הכשרות של חברת שיח מדיקל גרופ
תעודת הכשרות של חברת שיח מדיקל גרופ

“קנאביס גדל בארץ ישראל” מסביר שי שריד ממייסדי החברה “פעם בשבע שנים לפי הדת היהודית יש שנת שמיטה שאומרת שאדמה בבעלות יהודית צריכה לנוח, האדם צריך לדעת שהפרנסה שלו מגיעה מהקב”ה ולא מהאדמה ובעצם הוא צריך לעזוב את האדמה ושנה שלמה לבטוח בשם, וזה הרעיון של השמיטה. כך שמגדלים חקלאיים מפקירים את הקרקע ובעצם לא מגדלים בשנה זו. למרות זאת, יש דרכים לגדל שהן כן לגיטימיות כמו גידול במצע מנותק מהקרקע. אם העציצים מנותקים אז זה מותר (יחד עם סדרת הנחיות שצריך למלא) לגידול בתוך בית, חממה במקרה שלנו.”

“אנחנו בשיח התחלנו לעסוק בזה כבר בשנת השמיטה הקודמת לפני 7 שנים (החברה קיימת כ-15 שנה) והשנה, שהיא שנת שמיטה, הבאנו את הרב אפרתי, שהוא הרב המקובל בישראל לענייני שמיטה וחקלאות, שהסביר לנו מה לעשות כדי לקיים את השמיטה ועבדנו לפיו והיום אני יכול להגיד בשקט שהקנאביס שיוצא מחברת שיח כשר לשמיטה. יהודי השומר על תורה ומצוות לרוב אכפת לו מזה, כמו שהוא קונה ירקות שעברו שנת שמיטה.”

חברת שיח
חברת שיח

“רוב הקנאביס הרפואי שנמצא בשוק עד היום הוא מהשנה השישית, ז”א הוא נשתל לפני ראש השנה הקודם. קנאביס שנמצא בשוק מהחודש האחרון והלאה הוא קנאביס של שמיטה, ואנחנו בשיח ראינו צורך להוציא למטופלים שלנו קנאביס כשר לשמיטה“, בלי צל של ספק זוהי ידיעה חיובית עבור מטופלים המחפשים מוצרי קנאביס כשרים.  

נושא נוסף הוא הכשרות של המוצרים עצמם – כל מוצרי הקנאביס של חברת שיח, תפרחות הקנאביס והשמנים, כולם כשרים ובעלי תעודת כשרות בראשות הרב אפרתי. “יש אנשים למשל שחשוב להם שהחווה שמגדלת תהיה שומרת שבת ותשמור על כל הכללים של היהדות, שזה מה שקורה אצלנו. בנוסף, עם תפרחות קנאביס אין בעיה ומותר לצרוך אותן, העניין של הכשרות כאן הוא בשמני הקנאביס ובייצור שלהם. אם מפיקים את המיצוי של השמן מאלכוהול למשל, כמו שחלק מהחברות עושות, והאלכוהול עצמו אינו כשר אז גם המיצוי לא יהיה כשר. לאחר מכן יש את מהילת השמן, מוהלים את המיצוי בשמנים שונים כמו שמן זית, שמן MCT (שמן קוקוס מזוכך) ועוד כך שגם חומרי המקור של שמן הקנאביס זקוקים לכשרות.”

שמן בלאק
אייקון אינדיקה שמן בלאק
T20/C4

22.1%, 227 ₪
לסקירה מלאה של שמן בלאק
כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן תכלת
אייקון סאטיבה שמן תכלת
T20/C4

24.3%, 227 ₪
לסקירה מלאה של שמן תכלת
כפתור התראה אוטומטית

“ישנם רמות שונות של כשרות, חברת שיח הלכה על כשרות ברמה מאוד גבוהה של הרב רובין, אחת מרמות הכשרות הגבוהות בארץ והוצאנו קו שמני קנאביס בפיקוחו בכדי שמטופל קנאביס רפואי שזה חשוב לו יהיה שקט לכל הדעות שהוא צורך שמן כשר שגם אין לו שום חשש לשמיטה.”

שי שריד ואלי לוי מהתכנית מחפשים כיוון' של רדיו תל אביב 102
שי שריד ואלי לוי מהתכנית מחפשים כיוון’ של רדיו תל אביב 102

מלבד ההקפדה הכשרותית המלאה תחת השגחה של משגיח צמוד מטעם הרב רובין, השמנים של חברת שיח הם שמני זנים טהורים המבוססים על זני הדגל של החברה ומשמרים השפעות דומות. שמני הקנאביס של שיח עשירים מאוד בקנבינואידים ומכילים פרופיל טרפנים עשיר. בנוסף השמנים מהולים בשמן MCT שהוא השמן האידיאלי לספיחה בבטן וניצול אפקטיבי ומיטבי של התרופה.

חברת שיח גם פנתה בעבר לאחד הרבנים המוערכים ביותר, הרב חיים קנייבסקי ז”ל, וביקשה ממנו להידרש לסוגיה המעניינת. לאחר בחינת הצמח ובדיקת הליך הייצור, ולאחר שוידא שאין כל חשש לנוכחות של דגנים בצמח, קבע הרב כי אכן קנאביס רפואי שגדל בחווה מבוקרת ומפוקחת הינו כשר לפסח גם לאוכלי קטניות. “הריח מרפא,” קבעו הרבנים ובירכו על הקנאביס “בורא מיני בשמים” באמרת “אמן”.

שי ויוגב שריד, ממייסדי חברת שיח
שי ויוגב שריד, ממייסדי חברת שיח

כמה דוגמאות של אזכורים של קנאביס בתנ”ך

“[כב] וידבר ה’, אל-משה לאמור. [כג] ואתה קח-לך, בשמים ראש, מור-דרור חמש מאות, וקינמון-בשם מחציתו חמישים ומאתיים; וקנה-בושם, חמישים ומאתיים. [כד] וקידה, חמש מאות בשקל הקודש; ושמן זית, הין. [כה] ועשית אותו, שמן משחת-קודש–רוקח מרקחת, מעשה רוקח; שמן משחת-קודש, יהיה. [כו] ומשחת בו, את-אוהל מועד, ואת, ארון העדות. [כז] ואת-השולחן, ואת-כל-כליו, ואת-המנורה, ואת-כליה; ואת, מזבח הקטורת. [כח] ואת-מזבח העולה, ואת-כל-כליו; ואת-הכיור, ואת-כנו. [כט] וקידשת אותם, והיו קודש קודשים; כל-הנוגע בהם, יקדש. [ל] ואת-אהרון ואת-בניו, תמשח; וקידשת אותם, לכהן לי. [לא] ואל-בני ישראל, תדבר לאמור: שמן משחת-קודש יהיה זה, לי–לדורותיכם. [לב] על-בשר אדם, לא ייסך, ובמתכונתו, לא תעשו כמוהו; קודש הוא, קודש יהיה לכם. [לג] איש אשר ירקח כמוהו, ואשר ייתן ממנו על-זר–ונכרת, מעמיו.”

“[לד] ויאמר ה’ אל-משה קח-לך סמים, נטף ושחלת וחלבנה, סמים, ולבונה זכה: בד בבד, יהיה. [לה] ועשית אותה קטורת, רוקח מעשה רוקח, ממולח, טהור קודש. [לו] ושחקת ממנה, הדק, ונתת ממנה לפני העדות באוהל מועד, אשר איוועד לך שמה; קודש קודשים, תהיה לכם. [לז] והקטורת, אשר תעשה–במתכונתה, לא תעשו לכם; קודש תהיה לך, לה’. [לח] איש אשר-יעשה כמוה, להריח בה–ונכרת, מעמיו.”

“[ז] והקטיר עליו אהרון, קטורת סמים; בבוקר בבוקר, בהיטיבו את-הנרות–יקטירנה. [ח] ובהעלות אהרון את-הנרות בין הערביים, יקטירנה–קטורת תמיד לפני ה’, לדורותיכם.”

מתוך תערוכה על קנאביס ביהדות
מתוך תערוכה על קנאביס ביהדות

תרבות קנאביס יהודית בהיסטוריה

לא מזמן נפתחה תערוכה חדשה במרכז לחקר היהדות בניו יורק בשם ‘עם ישראל היי’ (Am Yisrael High) אשר משחק עם המילים של ‘חי’ ו’היי’ שזה ‘מסטול’ באנגלית. התערוכה חוגגת את הקשר של קנאביס ויהדות ומראה מוצגים שונים על הקשר ההדוק בין יהדות וקנאביס בהיסטוריה, החל מתקופת התנ”ך ועד טכנולוגיות הקנאביס הרפואי המתקדמות בישראל. 

מתוך התערוכה 'עם ישראל היי' Am Yisrael High
מתוך התערוכה ‘עם ישראל היי’ Am Yisrael High

“ברור שהייתה פעילות סביב קנאביס מכל מיני סוגים של אנשים, לא רק בני השבט היהודי” אומר אדי פורטוני (Eddy Portnoy) אוצר התערוכה, “אבל מספיק יהודים מילאו תפקידים משמעותיים בתחומים השונים האלה, שהקשר ביניהם מחייב תשומת לב. למעשה, כיום יש כל כך הרבה יהודים המעורבים בקנאביס שאפשר לכלול כאן רק מספר קטן של דמויות בולטות. עם מקורות בימי קדם, סיפורם של יהודים וקנאביס ממשיך להתפתח. בתערוכה זו אנו חוקרים כמה משורשיה ואת תרומתם של יהודים למחוזות הרבים של צמח הקנאביס”. 

שמן קנאביס רפואי כשר – שמן בלאק

שמן בלאק Black שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח מדיקל גרופ חדש בבתי המרקחת ברחבי הארץ. שמן בלאק מיוצר ממיצוי הזן בלאק Black, תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה עתירת THC בקטגוריית T20/C4. בלאק הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים שמסייע לאלפי מטופלים בארץ מאז 2011.

שמן בלאק
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
שמן בלאק של חברת שיח מדיקל גרופ
שמן בלאק של חברת שיח מדיקל גרופ

שמן בלאק מיוצר ממיצוי תמצית קנאביס בתערובת שמן MCT. השפעה ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). שמן קנאביס בעל כשרות מהודרת של הרב רובין.

שמן בלאק, אתר כאנביס
שמן בלאק, אתר כאנביס
שמן בלאקBlack Oil
אינדיקה סוגאינדיקה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
גידול גידולגידול ישראלי, שיח מדיקל גרופ
מחיר מחיר מומלץ227 ש”ח
גנטיקה גנטיקהOG Kush X Landrace Kush
תיאור תיאורשמן בלאק Black שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח. שמן זני בעל היסטוריה רפואית משנת 2011. מקור גנטי של הזן: הורה #1 Landrace Kush | הורה #2 Organkid OG-Kush 2003. מיוצר ממיצוי תמצית קנאביס בתערובת שמן MCT. השפעה ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). הזן הינו אינדיקה קלאסית, הידוע כמרגיע וכבעל השפעה משמעותית בהקלה על כאבים עזים. שמן קנאביס בעל כשרות מהודרת של הרב רובין
תחושות תחושות פוטנציאליותרגיעה גופנית, מעלה אנרגיה ותחושת יציבות נפשית, תחושת שלווה, הפגת מתח, נוגד דיכאון
עשו עשוי לסייע עםפוסט טראומה, מיגרנות, בעיות אורטופדיות, בעיות שינה, גסטרו
טרפנים דומיננטיים
אייקונים סקירה פינןאלפא פינן α-Pinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
אייקונים סקירה מירסןמירסין Myrcene פירותית, אדמתית. מסייע בשיכוך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
אייקונים סקירה טרפינאולאלפא טרפינאול α-Terpineol ארומה אדמתית, של עץ אורן, לילך. מרגיע ומפיג מתחים, מטפל בדלקות, נוגד חמצון
אייקונים סקירה ולנסן ולנסן Valencene ארומה מתוקה, של הדרים ועץ. אופוריה ומצב רוח מרומם, פוקוס ועירנות. מטפל בדלקות, אנטי אלרגי

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

חברת שיח מדיקל גרופ מספקת למטופלים ייעוץ והדרכה בשמני קנאביס – חייגו 2084*

שמן בלאק, טרפנים דומיננטיים
שמן בלאק, טרפנים דומיננטיים
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
שמן בלאק של חברת שיח
שמן בלאק של חברת שיח

1

שמן קנאביס רפואי כשר – שמן תכלת

שמן תכלת, שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח הישראלית בקרוב בבתי המרקחת ברחבי הארץ. שמן תכלת מופק ממיצוי תפרחות הזן תכלת הידוע והותיק המסייע לאלפי מטופלי קנאביס רפואי בארץ החל משנת 2010. עדויות מטופלים רבות לאורך השנים מספרות על יעילות גבוהה של הזן לאינדיקציות רפואיות שונות. 

שמן תכלת
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

תכלת נוצר מהכלאה של שני זנים ידועים וותיקים בשוק Skunk #1 ו-Sharks Breath שניהם ותיקים וידועים בעוצמתם. שמן תכלת מיוצר מתמצית קנאביס על בסיס שמן MCT (שמן קוקוס מזוקק). בין התחושות של שמן תכלת שיפור תפיסה קוגניטיבית, הגברת היצירתיות, התעוררות שמחה ועלייה במצב הרוח, ועשוי לסייע עם התמודדות של טיפולים אונקולוגיים, בעיות עיכול, כאב עצבי, חרדות ופוסט טראומה.

שמן תכלת שיח
שמן תכלת שיח

השפעת שמן תכלת ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). מומלץ לשימוש יום. לשמנים של חברת שיח תעודת כשרות בהשגחת הרב רובין והרב אפרתי.

שמן תכלת מאתר כאנביס
שמן תכלת מאתר כאנביס
שמן תכלתTchelet Oil
אינדיקה סוגסאטיבה
קטגוריה קטגוריהT20/C4
גידול גידולגידול ישראלי, שיח מדיקל גרופ
מחיר מחיר מומלץ227 ש”ח
גנטיקה גנטיקהSkunk #1 X Sharks Breath
תיאור תיאורשמן תכלת, שמן קנאביס רפואי עתיר THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4 של חברת שיח הישראלית. שמן תכלת מופק ממיצוי תפרחות הזן תכלת הידוע והותיק המסייע לאלפי מטופלי קנאביס רפואי בארץ החל משנת 2010. עדויות מטופלים רבות לאורך השנים מספרות על יעילות גבוהה של הזן לאינדיקציות רפואיות שונות. תכלת נוצר מהכלאה של שני זנים ידועים וותיקים בשוק Skunk #1 ו-Sharks Breath שניהם ותיקים וידועים בעוצמתם. שמן תכלת מיוצר מתמצית קנאביס על בסיס שמן MCT (שמן קוקוס מזוקק). בין התחושות של שמן תכלת שיפור תפיסה קוגניטיבית, הגברת היצירתיות, התעוררות שמחה ועלייה במצב הרוח, ועשוי לסייע עם התמודדות של טיפולים אונקולוגיים, בעיות עיכול, כאב עצבי, חרדות ופוסט טראומה. השפעת שמן תכלת ארוכת טווח ומתונה (עד 4 שעות השפעה). ניתן ליטול את השמן ע”י שילוב במזון עבור מטופלים שאינם צורכים בשאיפה (ילדים ואנשים מבוגרים). מומלץ לשימוש יום. לשמנים של חברת שיח תעודת כשרות בהשגחת הרב רובין והרב אפרתי.
תחושות תחושות פוטנציאליותשיפור תפיסה קוגניטיבית, הגברת היצירתיות, התעוררות שמחה ועלייה במצב הרוח
עשו עשוי לסייע עםהתמודדות של טיפולים אונקולוגיים, בעיות עיכול, כאב עצבי, חרדות ופוסט טראומה
טרפנים דומיננטיים
אייקונים סקירה פינןבטא פינן βPinene ארומה של עץ אורן. מצב רוח מרומם, מסייע לזיכרון, טיפול באסטמה, כאב, דלקות, אולקוס, חרדה
אייקונים סקירה מירסןמירסין Myrcene פירותית, אדמתית. מסייע בשיכוך כאבים, מרגיע, נוגד חמצון, מטפל בנדודי שינה ודלקות
לימונןלימונן Limonene ארומה של פירות הדר. מרומם מצב רוח, מפיג מתחים, מטפל בחרדה ודיכאון, מטפל בדלקות
בטא קאריופילן β-Caryophyllenee ארומה של פלפל, פיקנטי, עץ, ציפורן. מפיג מתחים, מטפל בכאב, חרדה ודיכאון

זכרו להתחיל לאט לאט ובמינון נמוך, כל זן של קנאביס רפואי מתקשר באופן שונה עם גופך.

חברת שיח מדיקל גרופ מספקת למטופלים ייעוץ והדרכה בשמני קנאביס – חייגו 2084*

שמן תכלת, טרפנים
שמן תכלת, טרפנים
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

שיח Seach

לוגו שיח

שיח מדיקל גרופ, מחלוצות הקנאביס הרפואי בישראל ובעולם ומובילה עולמית בחדשנות בתחום הקנאביס הרפואי משנת 2008. החברה הוקמה על ידי משפחת שריד, דור שלישי של חקלאים, אשר נחשפו דרך מחלת אביהם להשפעות החיובית של צמח הקנאביס על מגוון מחלות. 

כתבות קשורות נוספות

לראשונה בשוק הקנאביס: כשרות שמיטה מהדרין למוצרי הקנאביס הרפואי
כשרות שמיטה 1

טיפול בשמן או תפרחת? ריאיון עם חברת שיח
שמן או תפרחת

מה זה רצף טיפולי בקנאביס רפואי? חברת שיח מסבירה 
רצף טיפולי שיח 2

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

כאנביס

כשרות שמיטה

מאמרי כאנביס

מאמרי קנאביס

מטופלי קנאביס רפואי

קנאביס 101

קנאביס כשר

קנאביס רפואי

שיח

שמן בלאק


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.