בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

בלוג

לוגו כאנביס

כָּאנְבִּיס

כתבות, סקירות, חוות דעת ועוד

זני קנאביס מומלצים מהשנה החולפת – מטופלים מספרים על הזנים המועדפים עליהם

זני קנאביס מומלצים מהשנה החולפת - מטופלים מספרים על הזנים המועדפים עליהם

זני קנאביס מומלצים מהשנה החולפת – מטופלים מספרים על הזנים המועדפים עליהם

חיפוש זניםסקירת זן

שנת תשפ”ב מגיעה לסיומה ושוק הקנאביס הרפואי בישראל געש ורעש בשנה החולפת עם המון זני קנאביס רפואי חדשים שהגיעו למלאי בתי המרקחת ברחבי הארץ. מטופלי הקנאביס היו צריכים לעשות החלטות קשות בבחירת הזנים שלהם מול שפע כזה גדול ולנסות להבין איזה זן עובד הכי טוב בשבילם. 

בין הזנים החדשים הרבים שהגיעו למלאי השנה אפשר למצוא זני קנאביס אינדור, זני קנאביס באיכות קראפט ובאיכות טופ שלף, זני קנאביס ביבוא מחו”ל וזני קנאביס כחול-לבן, ואפילו זני קנאביס כשרים למהדרין.

הכתבה הזו עוסקת בזני קנאביס מומלצים על ידי מטופלים שונים במהלך השנה שחלפה. מטופלי קנאביס רפואי מכל קצוות הארץ עם רישיון לקנאביס עבור התוויות רפואיות שונות וצרכים שונים מספרים לנו על החוויות וההמלצות שלהם על זנים במלאי.

כל מוצרי הקנאביס הרפואי של מלאי בתי המרקחת באתר כאנביס
כל מוצרי הקנאביס הרפואי של מלאי בתי המרקחת באתר כאנביס

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי ארז

הזן ארז Erez תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4 בבתי המרקחת ברחבי הארץ. זן הקנאביס ארז הידוע והאהוב של חברת תיקון עולם הישראלית, הושק לראשונה בשנת 2006 ונקרא על שם אחד המטופלים הראשונים של תיקון עולם, ארז פטקביץ ז”ל. ארז הינו זן הקנאביס הראשון בישראל הנחקר קלינית מעל לעשור.

אריזה ארז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחרתפרחת קנאביס רפואי ארז, זן אינדיקה דומיננטי בקטגוריית T20/C4 ואצווה 24%, מחיר מומלץ 259 ש”ח.

קצת על המטופל/ת – מטופלת בגיל 37 מנס ציונה, סובלת מכאב כרוני באזור האגן בעקבות תאונה שעברה ומטופלת בקנאביס רפואי ב-6 שנים האחרונות. צורת הצריכה שלה היא שמן CBD ביומיום, ועישון תפרחות בג’וינטים ברגעי התקפי כאב.

דעתך על הנראות הכללית? זוהי לא הפעם הראשונה שאני צורכת את הזן ארז, יצא לי לעשן אותו כמה פעמים בשנים האחרונות אבל בשנה האחרונה בעיקר התנסיתי עם כל מיני זנים חדשים, בעיקר זנים קנדיים ביבוא. אחד הדברים שאני אוהבת בתפרחות ארז שהן שומרות על הרצף, לא רק הטיפולי אלא גם הרצף האסתטי שלו, תמיד התפרחות שלו יפות, לפחות כשלי יצא לקנות אותו. הפרחים של ארז דחוסים עם לחות מעולה, בצבעי ירוק בוהקים ודביקים מאוד מטריכומות. גם הטרימינג שלו סבבה.

תפרחת ארז חדש

דעתך על הארומה והטעם? טעם נעים וטעים, מרגישים את הדומיננטיות של האינדיקה, ארומת אורנים ואדמה בעיקר, לא לאלו שאוהבים זנים בארומות מתוקות. לי יותר חשוב איך העישון עובר בגרון מאשר הטעם כי אני מעשנת אותו נקי, וכמו תמיד ארז יורד חלק בגרון בלי שיעולים מגעילים.

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? אז ככה, כמו שאמרתי זוהי לא הפעם הראשונה שאני צורכת את הזן ארז, אבל באצווה כזו גבוהה של 24% עוד לא יצא לי ואכן הרגשתי את ההבדל. ארז ממש עוזר לי לכאבים באגן, אבל הפעם הוא עשה עוד משהו נפלא – אני סובלת מכאבי שיניים נוראיים בזמן האחרון וארז ממש השכיך לי את הכאבים, הרבה יותר טוב מהכדורים משככי הכאבים הרבים שנתנו לי. מה שכן הוא לגמרי הדביק אותי לספה ומצאתי את עצמי בוהה בערוץ של האח הגדול לאיזה 3 שעות. אבל זהו זמן מעולה בשבילי פשוט להירגע ולא לחשוב כל הזמן על הכאב. אפשר להגיד שארז הביא אותי לסוג של מצב מדיטטיבי ועזר למוח שלי לעשות הפסקה מאוד נחוצה.

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כאב, כאב, כאב. הזן ארז ממש עוזר עם כאב, זה מה שיוצא לי להגיד הרבה בימים האחרונים לחברים. ברור לי מניסיוני הרב עם קנאביס שההשפעות הן מאוד אינדיבידואליות ובגלל זה אני לא ממליצה אלא מספרת מה עובד לי. חוץ מהכאב, חייבת להגיד שהוא גם מאוד עוזר לי עם הדיכאון. כאב זה משהו שמוביל לדיכאון די בקלות והמוח מתמלא במחשבות של כמה כואב לי ורחמים עצמיים. וכשאני מעשנת את הארז אני מרגישה כאילו הגיע ענן מתוק ונעים שפשוט כיסה את כולי, את הגוף ואת המוח וזוהי הרגשת רגיעה שמאוד קשה להגיע אליה, גם אחרי מסג’ עמוק.

ארז תיקון עולם
ארז תיקון עולם

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? אין ספק שארז זה זן שאני צורכת אחרי שסיימתי את כל מה שיש לי לעשות, שאף אחד לא תלוי בי ושאני יכולה סוג של “להיעלם” לשלוש שעות ומתייחסת לזה כאילו יצאתי לספא. כך שכמובן אחרי צריכת ארז יש הרגשת עייפות וכבדות גדולה אבל אני לא מתייחסת לזה כאל תופעת לוואי. אולי התופעת לוואי הכי גדולה היא שלאחר מכן יש רצון גדול בהמבורגר וצ’יפס.

שורה תחתונה – זן מעולה כמו תמיד אבל במיוחד הפעם באצווה הזו שהתחושות הן יותר עוצמתיות וחזקות. תרופה מצויינת להתקפי כאב, לחוסר שינה וגם למצב רוח טוב. הלוואי שימשיכו באצווה הזו פשוט מדהים. 

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ארז, חוות דעת מאתר כאנביס
ארז, חוות דעת מאתר כאנביס
ארז, חוות דעת מאתר ליפלי
ארז, חוות דעת מאתר ליפלי
וימאו ארז

תפרחת ארז קיימת גם בקטגוריית T15/C3 ובשמני קנאביס ארז קיים בקטגוריית T20/C4 ובקטגוריית T15/C3.

תפרחת ארז
אייקון אינדיקה ארז
T15/C3
17%, 239 ₪
גידול ישראלי, תיקון עולם

כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן ארז T20
אייקון אינדיקה שמן ארז
T20/C4
19%, 269 ₪
חברת תיקון עולם

כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן ארז T15
אייקון אינדיקה שמן ארז
T15/C3
15%, 249 ₪
חברת תיקון עולם

כפתור איתור בבתי מרקחת

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי רומא

הזן רומא Roma תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC בקטגוריית T20/C4 מסוג אינדיקה של חברת איי אם סי IMC הישראלית בבתי המרקחת ברחבי הארץ. רומא, זן ותיק בשוק המספק רצף טיפולי, הוא זן אלגנטי ועוצמתי ביותר, אשר נודע בזכות חוזק ואורך השפעתו. ריכוז ה-THC הגבוה, חריפותו, עוצמתו וטעמו האדמתי מרמזים על נוכחות אינדיקה דומיננטית. 

תפרחת רומא
אריזה רומא
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחרתפרחת קנאביס רפואי רומא, זן אינדיקה דומיננטי בקטגוריית T20/C4 ואצווה 24.4%, מחיר מומלץ 269 ש”ח.

קצת על המטופל/ת – אימא לשניים מאיזור ירושלים, מטופלת בקנאביס רפואי במשך ה-3 שנים האחרונות תחת ההתוויה הרפואית של כאב כרוני בעקבות פיברומיאלגיה, דאבת שרירים. צורת הצריכה המועדפת עליה היא עישון ללא טבק, ושמן קנאביס בשבת.

דעתך על הנראות הכללית? זו לא הפעם הראשונה שאני צורכת את רומא אבל הרבה זמן לא רכשתי אותו, לפחות חצי שנה, ולא תמיד יש לו פרחים יפים אבל איזו הפתעה נעימה חיכתה לי הפעם – הפרחים של האצווה הנוכחית של הזן רומא יפייפיים, בגודל בינוני, דחוסים ונראים “חתיכיים”ואיכותיים במיוחד, בצבע ירוק בהיר עם גוונים כתומים חזקים, פרחים דביקים וכיפיים מלאים בטריכומות קריסטליות מנצנצות. ממש פרחים לאינסטגרם. וגם האריזה החדשה מאוד יפה.

וימאו רומא חדש

דעתך על הארומה והטעם? לרומא תמיד היה טעם מעולה לדעתי, אבל מבחינתי זה זן עם ארומות חורף, טעמים חזקים ועמוקים אדמתיים-חריפים עם נגיעות הדריות. אין ספק שזה זן טעים, אבל אוהבת את הטעמים האלה יותר בחורף מאשר בקיץ. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? יש לי 2 מילים כדי לתאר את זה – רוגע עילאי. באמת, זה אולי נשמע מוגזם אבל זה כאילו יורדת עלי שמיכת עננים של דובוני אכפת לי. תחושה מושלמת של הירגעות אחרי יום עבודה וטיפול בילדים לפני השינה. התחושה אחרי שצרכתי את רומא היא תחושת קלילות ושחרור מהדיכאון המעיק בעקבות המחלה והעלה בי מחשבות חיוביות לקראת היום שלמחרת. חשוב לציין שזה זן חזק עם השפעות חזקות, כך שהייתי ממליצה לצרוך אותו בערב רק אחרי שסיימתם את כל מה שיש לכם לעשות ויש לכם זמן לעצמכם. 

רומא, IMC
רומא, IMC

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? לגמרי כן, מסייע ממש עם תופעות ותסמינים רבים של הפיברומיאלגיה הארורה. אצלי הכאב בעיקר מורגש בזרועות ובירכיים ובהתקפים של כאבי בטן בלתי נסבלים, וההשפעות החזקות של רומא מפחיתות לי את הכאבים לפחות בחצי. אני יכולה לזוז יותר בחופשיות, אני לוקחת הרבה פחות משככי כאבים חזקים, אני מרגישה שאני חוזרת לעצמי ולגוף שלי לפני המחלה. בנוסף, ומבחינתי זה יתרון גדול, אחרי כמה שאיפות מתעורר בי תיאבון ואני גם יכולה להנות מהאוכל בלי בחילות וכאבי בטן בזמן הארוחה.

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? לאלה שבשבילם תיאבון מוגבר נחשב תופעת לוואי, מבחינתי זו השפעה מבורכת.

צמח קנאביס רומא 1

שורה תחתונה – תמיד חשבתי שהזן רומא הוא זן טוב בשבילי אבל בתקופה האחרונה החלטתי לנסות זנים חדשים כי יש כל כך הרבה זני קנאביס רפואי בבתי המרקחת וגם הרבה זנים ביבוא קנדי, מה שנקרא ‘הלכתי לרעות בשדות זרים’, אבל למזלי ברגע האחרון בסיבוב הזה החלטתי לקחת גם את הרומא בגלל האצווה הגבוהה ואני ממש מבסוטה על הבחירה שלי ומחכה שיפתח לי המרשם כדי לקחת שקית נוספת. זה רק מראה לי שיש זנים ישראלים שלא נופלים באיכות מזנים קנדים ואפילו יותר טובים. מעולה מעולה מעולה. 

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
רומא
רומא, חוות דעת מאתר כאנביס

הזן רומא קיים גם בתפרחות בקטגוריה T15/C3, ובשמני קנאביס בקטגוריות T20/C4 ו-T15/C3

תפרחת רומא T15
אייקון אינדיקה רומא
T15/C3
18%, 199 ₪

כפתור איתור בבתי מרקחת

רומא
אייקון אינדיקה שמן רומא
T20/C4
23%, 269 ₪
כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן רומא T15
אייקון אינדיקה שמן רומא
T15/C3
15.7%, 219 ₪
כפתור איתור בבתי מרקחת

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי גולדן בוי

הזן גולדן בוי Golden Boy תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה, במלאי בתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. מקור הזן גולדן בוי הוא בגנטיקות העוצמתיות סטרוברי פילדס (Strawberry Fields) וניו יורק סיטי דיזל (NYC Diesel). לגולדן בוי פרחים דחוסים בגודל בינוני-גדול בצבע ירוק כהה, בעלי אבקנים ג’ינג’ים וטריכומות כסופות. בנוסף הזן עבר טרימינג ידני מוקפד ויישון ארוך – זן בעל פרוטוקל יישון ייחודי לתוצאה אופטימלית של טעמים וריחות. 

תפרחת גולדן בוי
אריזה גולדן בוי
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחרתפרחת קנאביס רפואי גולדן בוי , סאטיבה ישראלית הקראפט של חברת שיח מדיקל גרופ. אצווה 23.5%, קטגוריה T20/C4, מחיר מומלץ 269 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – גבר בן 36 מתל אביב, מטופל בקנאביס רפואי כשנתיים תחת ההתוויה הרפואית של כאבי גב, פריצת דיסק. אופן הצריכה המועדף עליו הוא עישון עם מעט טבק.

דעתך על הנראות הכללית? גולדן בוי היא תפרחת קנאביס יפה מאוד, פרחי קנאביס בצורת קונוסים בגודל בינוני גדול אם כי יש גם קצת פרחים קטנים. מזכיר קצת את הזן התכלת מבחינת הצורה אם כי לגולדן בוי קונוסים יותר מחודדים. תפרחות בצבע ירוק בהיר עם  גוונים כתומים וריח מתקתק פירותי הדרי חזק עם קצת חריפות פלפלית. התפרחות נראות טריות עם טריכומות יפות, הצבע של הגולדן בוי ירוק זית מבריק, נראה צמח בריא, דחוס,  פרחים יפים.

וימאו גולדן בוי

דעתך על הארומה והטעם? בפתיחת השקית ריח חזק ומורגש מתקתק חרפרף מילא את החדר. מבחינת ארומה וריח , הטעם בהחלט מתקתק אך העוצמות יותר נמוכות מהריח, כמו כן יש קצת טעם הדרי עם נגיעות של פלפל, קצת מזכיר את הזן אוריג׳נל ג׳י סי בטעם אך בסגנון קצת שונה. מבחינת עישון הטעם נעים לי. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? לאחר חצי סיגריה, מרגישים את הגולדן בוי די מהר בראש, תחושה של אופוריה קלה, קלילות, פחות דאגות וכאבים, אין ספק תחושה של סאטיבה ממריצה. מצב הרוח עלה, אני יותר רגוע ושליו עם אנרגיות חיוביות. לאחר קצת זמן, לא שמתי לב כמה, הייתה תחושה של ירידה למנוחה, הגוף רגוע, מתון והכאב יורד, עבורי זהו זן קנאביס מתאים עבורי בעיקר לשעות  היום. תחושה של סאטיבה היברידית יעילה וקלילה, שעוזרת לי לתפקוד טוב יותר, מעלה מצב רוח וחיוניות ומורידה כאב. בהחלט זן טוב עבורי. 

גולדן בוי שיח מדיקל גרופ
גולדן בוי שיח מדיקל גרופ

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. אני מעשן אותו לקראת הצהריים והוא עוזר לי לעבור את השעות האלו עד הערב בפחות כאב ויותר מצב רוח ואנרגיות. זן סאטיבה יעיל וטוב עבורי. הייתי שמח אם הארומות של הטעם היו חזקות יותר. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? יובש בפה ותיאבון, לא משהו מיוחד. 

שורה תחתונההזן גולדן בוי הוא סאטיבה יעילה ומתונה יחסית, למי שאוהב זנים אנרגטיים אך לא חזקים מדי. זן איכותי, נעים ועוזר להפחתת כאב. לי הזן הזה מצויין, מאמין שארכוש שקית נוספת במרשם הבא. 

תפרחות הזן גולדן בוי
תפרחות הזן גולדן בוי

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
גולדן בוי, חוות דעת מאתר כאנביס
גולדן בוי, חוות דעת מאתר כאנביס
גולדן בוי, חוות דעת מאתר Leafly
גולדן בוי, חוות דעת מאתר Leafly

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי בראוניזז

זן הקאנביס הרפואי בראוניזז, תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC בקטגוריה T20/C4 מסוג אינדיקה במלאי בתי המרקחת השונים. זן אשר גדל בקנדה בחממה היברידית מהמתקדמות בעולם והגיע לישראל ע”י חברת שיח. בראוניזז היא אינדיקה דומיננטית המורגשת בראש ובגוף אשר גדלה בקנדה אצל חברת גרינטון (Greentone) בחממה היברידית מהמתקדמות בעולם המאפשרת להגיע לאיכות בלתי מתפשרת של מוצרים.

אריזה בראוניזז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – בראוניזז, תפרחת קנאביס רפואי בקטגוריה T20/C4 מסוג אינדיקה. המקור הגנטי של הבראוניזז הוא בזנים ג’י אם או קוקיז (GMO Cookies) ואוז קוש (OZ Kush). זמין בבתי המרקחת באצווה 24% THC ומחיר 299 ש”ח. 

תפרחת בראוניזז

קצת על המטופל/ת – גבר בן 47 מאזור גדרה, מטופל בקנאביס רפואי עבור ההתווייה הרפואית של אורטופדיה וכאב כרוני, בעיות גב וברכיים. צורת צריכה מועדפת היא עישון נקי ללא טבק.

דעתך על הנראות הכללית? כבר בפתיחת השקית יש ריח חזק מתוק ונעים, התפרחות יפות מאוד, חלקם פרחים גדולים, חלקם בינוניים ויש גם פרחים קטנים יחסית. פרחי הקנאביס דחוסים ודביקים, בצבע ירוק בהיר בוהק ועטיפת טריכומות יפה. ניסיתי בעבר זני קוקיז אחרים אך הם היו פחות דחוסים וקצת יותר ארוכים ודקים מהתפרחת של בראוניזז. לזן בראוניזז לחות פשוט מעולה, הפרחים קשים מבחוץ אך מתפוררים בקלות, בסה״כ מבחינת נראות, אני ממש מרוצה. 

וימאו בראוניזז

דעתך על הארומה והטעם? ריח וארומה מתקתקה באוויר, מורגש ריח של פירות הדר, בהחלט ריח נעים. מבחינת טעם הזן בראוניזז מתקתק עם חריפות קלה, מאוד מזכיר את הזנים מירקל אליין קוקיז והוודינג קייק, כיאה לזן קוקיז. הטעם והנעימות שלו מורגשים גם בעישון. אין ספק שאם אהבתם זנים עם גנטיקה של קוקיז אך אתם רוצים משהו קצת יותר אינדיקה לכיוון הקוש זה הזן עבורכם. מאד עדין בעישון אך משפיע מהר ובעוצמה. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? אין ספק שמדובר על אינדיקה עוצמתית מבחינת ההשפעה, כבר לאחר כמה שאיפות מרגישים איך הראש משתחרר, תחושת רוגע עם אופוריה קלה. אני צורך את הבראוניזז החל משעות אחר הצהריים ולתוך הערב והוא מאוד עוזר לי לתפקד בחצי השני של היום, מפחית את הכאב ועוזר לי להירגע ולהירדם לתוך שינה עמוקה. עבורי הבראוניזז היתה הפתעה מעולה ובהחלט ארכוש שוב שהמרשם יפתח. 

בראוניזז Brownizz
בראוניזז Brownizz

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן, עזר לי לתפקוד יום יומי החל מאחר הצהריים לתוך הערב והלילה, מאלחש כאב בצורה טובה, מוריד מתח ולחץ ובהחלט עוזר להירדם. ניסיתי הרבה זני קוקיז בקטגוריה T20/C4 ואין ספק שמבחינתי זן הבראוניזז הוא אחד המוצלחים אם לא המוצלח ביותר בעיקר כי הוא נוטה יותר לכיוון האינדיקה אך גם מפני שהוא מאוד נעים וטעים. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? יובש בפה ותיאבון מוגבר

שורה תחתונה – זן מעולה, אין לי מילה אחרת. הזן בראוניזז הוא אינדיקה מצויינת למי שזקוק להוריד כאב, לחץ, מתח וסיוע בשינה עמוקה בלילות. עבורי עשה עבודה מצויינת, כמו כן מלאה בטעמים וארומות מתקתקות עם חריפות קלה שאני אישית מאוד מתחבר אליהם. בקיצור כל מה שהייתי מצפה מאינדיקה איכותית, חבל שהמחיר לא זול יותר אך באמת אחלה זן.

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
חוות דעת על בראוניזז באתר כאנביס
חוות דעת על בראוניזז באתר כאנביס

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי אוסלו

הזן אוסלו Oslo תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4, זן נוסף מסדרת זני הקנאביס OLAM של חברת תיקון עולם הישראלית בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. הזן אוסלו גודל בגידול אינדור והינו זן אינדיקה דומיננטי עשיר ב-THC בעל טעם וריח אדמתי חריף. אוסלו הוא זן בעל השפעה ארוכת טווח, עשוי לסייע לבעיות שינה ותחושת אי שקט ולהפחתת כאב.

אריזה אוסלו
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחרתפרחת קנאביס רפואי אוסלו, זן אינדיקה דומיננטי בקטגוריית T20/C4 ואצווה 23%, מחיר מומלץ 289 ש”ח.

קצת על המטופל/ת – מטופל בגיל 41 מתל אביב, מטופל בקנאביס רפואי ב-8 שנים האחרונות תחת ההתוויה הרפואית של PTSD, פוסט טראומה. צורת הצריכה המועדפת עליו היא שמן CBD בבוקר ובצהריים, ועישון תפרחות בג’וינטים החל משעות אחרה”צ.

דעתך על הנראות הכללית? לאוסלו תפרחות יפות בגודל בינוני, דחוסות מאוד עם שיערות עלי בצבע כתום בוהק ומלא מלא טריכומות הנראות לעין בבירור. תפרחות נקיות ומוכנות לעישון עם טרימינג מדויק וקפדני וללא ענפים וגבעולים מיותרים, בדיוק כמו שאני אוהב. אני מאוד מרוצה מהנראות של אוסלו.

וימאו אוסלו

דעתך על הארומה והטעם? כשפותחים את השקית של הזן אוסלו, ריח חזק ונעים ממלא את החדר בשניות. הייתי אומר שהארומה של אוסלו היא שילוב של ריחות אדמה עם ניחוחות פרחוניים, או של פירות הדר, ובטוח יש שם גם טעם עוקצני, חרפרף. בקיצור ריח וטעם מצויינים.

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? עכשיו מגיעים לחלק המעניין של הזן, ההשפעות והתחושות. אז ככה, בתור מטופל ותיק ומעריץ של הזן ארז של תיקון עולם, החלטתי לעשות שינוי ולנסות את הזן האינדיקה החדש שלהם. בדר”כ אני פחות אוהב להתנסות עם זנים חדשים כי אני תמיד מפחד ליפול איתם אבל עשיתי את ההימור ולקחתי את אוסלו ו-וואלה למזלי לא התחרטתי. אחלה זן עם דומיננטיות של אינדיקה מאוד מורגשת מצד אחד, אבל זה לא זן שמפיל אותי והורס לי את כל התוכניות שהיו לי להמשך. במהלך היום אני בדר”כ לוקח את שמן אבידקל T1/C20 שמאוד עוזר לי עם החרדות והרעידות בבוקר וכשאני חוזר מהעבודה אני מרשה לעצמי להתפנק ולעשן ג’וינט של ארז בדר”כ, הפעם אוסלו. זן שכיף לעשן ולשבת על הספה ולבהות בטלוויזיה ופשוט להירגע ולהקהות את כל המחשבות הטורדניות.

תפרחת אוסלו

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן לגמרי. אחד התסמינים הייתי אומר של פוסט טראומה זה הדיכאון הקשוח שבא איתו. בדר”כ אני חוזר מהעבודה עצבני ולא רגוע, וכמה שאכטות מהאוסלו די עושות את העבודה, מרפות אותי ומשחררות לי את הנשמה. אחרי זה אני הרבה יותר רגוע, לא מלא במחשבות מציקות ויכול להיות אבא ובעל טוב וקשוב למשפחה שלי. מאוד מבסוט על הזן הזה. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? עיניים קצת אדומות ותחושת רעב גדולה כעבור שעה וחצי בערך.

אוסלו, זן חדש מסדרת OLAM של תיקון עולם

שורה תחתונהאוסלו הוא זן מעולה בשבילי, מאמין שאמשיך לרכוש אותו יחד עם הזן ארז שלדעתי הוא הזן אינדיקה הכי טוב בארץ. טעם וארומה של אינדיקה מצויינת, פרחים יפים עם טרימינג מעולה, השפעה מרגיעה ומשככת מצויינת. 

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות.

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
הזן אוסלו, חוות דעת מאתר כאנביס
הזן אוסלו, חוות דעת מאתר כאנביס

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי ווטרמלון זקיטלז

הזן ווטרמלון זקיטלז Watermelon Zkittlez תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג היברידי בקטגוריית T20/C4, זן חדש מסדרת זני הקראפט בגידול בוטיק של מותג האולטרה פרימיום הקנדי BLKMKT חברת אוואנט AVANT ובייבוא של חברת IMC, בבתי המרקחת ברחבי הארץ. 

אריזה ווטרמלון זקיטלז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר זן קנאביס רפואי ווטרמלון זקיטלז, גידול קראפט בוטיק קנדי עשיר ב-THC בקטגוריית T20/C4, אצווה 24.4%, מחיר 349 ש”ח. 

תפרחת ווטרמלון זקיטלז

קצת על המטופל/ת – גבר בן 49 מרמת גן, סובל ממחלת הקרוהן ומטופל בקנאביס רפואי למעלה מ-8 שנים תחת ההתוויה הרפואית של גסטרואנטרולוגיה, אופן צריכה המועדף עליו הוא עישון ללא טבק.

דעתך על הנראות הכללית? לזן ווטרמלון זקיטלז תפרחת קנאביס יפה מאוד, פרחי קנאביס בצורת קונוסים בגודל בינוני, מזכיר מאוד את הזן מרמלדה של פעם מבחינת נראות. תפרחות בצבע ירוק בהיר עם  גוונים כתומים וריח לימוני הדרי חזק ומבטיח מאוד בפתיחת השקית. תפרחות טריות מלאות טריכומות, דחיסות טובה, פרחים יפים. מבחינת נראות הייתי נותן ציון של 9.5. 

ווטרמלון זקיטלז

דעתך על הארומה והטעם? חייב להגיד שהופתעתי לטובה, בפתיחת השקית ריח חזק לימוני הדרי מילא את חלל החדר, בהחלט ריח חזק ומורגש. לווטרמלון זקיטלז ארומה וריח משגעים לימוניים מתקתקים בעוצמות חזקות ונעימות, טעם של סוכריה לימונית ומתקתקה עם עישון כיפי שעובר חלק בגרון, הטעם מזכיר שילוב של הזן מרמלדה עם הזן פרויד. חמוץ מתוק איכותי ונעים לעישון. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? מדובר בזן היברידי לכיוון סאטיבה ללא ספק. למרות שכתוב היברידי על האריזה, עבורי התחושה היא של סאטיבה הממריאה מהר מאוד לגבהים, ממריצה ונותנת תחושת אופוריה. די מהר הכאב פוחת, מצב הרוח עולה ופתאום יש לי חשק לצאת מהבית, לרדת לרחוב, לעשות דברים. קנאביס שנותן אנרגיה ותחושת קלילות. לאחר כחצי שעה יש תחושה מתונה יותר ורוגע ופה מתחילים להרגיש את ההיברידיות של זן הווטרמלון זקיטלז. מתאים עבורי לשעות היום, עוזר לי לתפקוד טוב יותר, מעלה מצב רוח וחיוניות ועוזר לבצע דברים עד הסוף ללא כאב וללא הפרעות. 

זן הקנאביס החדש ווטרמלון זקיטלז
זן הקנאביס החדש ווטרמלון זקיטלז

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. ווטרמלון זקיטלז עוזר לי לתפקוד יום יומי, מעלה מרץ ושמחה ומוריד כאב, בדיוק מה שחיפשתי. מאוד מרגיע לי את הכאבים והעוויתות בבטן, וגם את הכאבים בגב התחתון וברגליים שמגיעים ביחד עם כאבי הבטן. זן היברידי מעולה, מאזן ומסייע לי מאוד, רק כמובן, חבל שהוא כל כך יקר. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? בעיקר רעב.

זן הקנאביס החדש ווטרמלון זקיטלז
זן הקנאביס החדש ווטרמלון זקיטלז

שורה תחתונה – אין ספק שאם זן הווטרמלון זקיטלז היה זול יותר הייתי רוכש יותר ממנו, אך עדיין אני ממליץ למי שאוהב זנים ״חיוביים״, קלילים ואיכותיים. עבורי הזן הזה מעולה, מאמין שאמשיך לרכוש ממנו אבל לא יותר מדי בגלל המחיר, מקווה שלא יעלם ממלאי בתי המרקחת ושנזכה לרצף טיפולי. ממליץ לכל מי שמחפש זן מעולה ליום יום.

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ווטרמלון זקיטלז, חוות דעת מאתר כאנביס
ווטרמלון זקיטלז, חוות דעת מאתר כאנביס
ווטרמלון זקיטלז, חוות דעת מאתר Leafly
ווטרמלון זקיטלז, חוות דעת מאתר Leafly

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי למונזז

זן הקאנביס למונזז Lemonzz, תפרחת קנאביס רפואי מסוג אינדיקה אותה תוכלו למצוא במלאי הקנאביס של בתי המרקחת בקטגוריה T20/C4, זן עשיר ב-THC. מקור הזן בגנטיקות Las Vegas Lemon Skunk ו-Zkittlez. הזן למונזז בעל פרחים גדולים ושמנמנים מפוצצים טריכומות בגוונים ירוקים בהירים עם נגיעות כתומות. ל-Lemonzz ארומה חזקה של לימון ופירות הדר נוספים, עם נגיעות של מנטה מרעננת וטעם אדמתי מעושן (סקאנקי).

למונזז אריזה
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – למונזז קנאביס רפואי, תפרחת עתירת THC מסוג אינדיקה. מקור הזן בגנטיקות Las Vegas Lemon Skunk ו-Zkittlez. זמין בבתי המרקחת באצווה 19.4% ומחיר 289 ש”ח. 

קצת על המטופל/ת – גבר בן 54 מאשדוד, מטופל בקנאביס רפואי כשנתיים תחת ההתוויה הרפואית של מיגרנות, צורת הצריכה המועדפת עליו היא עישון עם טבק.

דעתך על הנראות הכללית? אין ספק שזהו קנאביס שנראה כמו שקנאביס צריך להיראות. תפרחות יפות גדולות  ושמנמנות, פרח הקנאביס דחוס בצורה יפה כיאה לזן אינדיקה. צבע ירוק בוהק עם גוונים כהים ובהירים על התפרחת, יחסית יש לו הרבה טריכומות לבנות כמו שערות קטנות על הפרח. השקית של הלמונזז מאוד מרשימה יש לומר. צבע יפייפה, דחיסות פרחים טובה, מבחינת נראות מקבל ממני ציון גבוה. 

למונזז תפרחת

דעתך על הארומה והטעם? בפתיחת השקית של הלמונזז מקבלים ארומה חזקה של לימון ותפוז עם קצת ריח של נענע מתקתקה ואדמה. בהחלט ריח חזק ובסגנון שאני אוהב. מבחינת ארומה וטעם, אין ספק שהריח חזק יותר מהטעם אך זה בדרך כלל המקרה. בכל מקרה טעם מתקתק חמוץ, לא משעל ונעים לעישון, קצת מזכיר את המתיקות של זן הפרויד יחד עם המתיקות של זני זקיטלז ויש גם משהו שמזכיר את זן הבלאק בטעם, גם הוא של שיח. התפרחת מזכירה לי קצת את הזנים מאמסטרדם בימים הטובים. 

למונזז 2
למונזז שיח

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? לאחר שלושת-רבעי ג’וינט, תחושת הקלה ואופוריה קלה, ולאחר מכן מורגשת עייפות וכבדות בגוף בדיוק כמו שאינדיקה אמורה להשפיע. למונזז מרפה את הגוף ואת הראש, מניח את המחשבות בצד ונותן להירגע. לאחר רבע שעה בערך הרגשתי תחושת התרוממות רוח קלה, פוקוס במחשבה והגוף הרגיש קל פתאום. העיקר שהוא עוזר לי להירגע ולהירדם כך שאני בהחלט מרוצה מהרכישה של הלמונזז.  

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. למונזז עזר לי לתפקוד יום יומי עם ההתמודדות עם מיגרנות בכך שעוזר לי לישון טוב, אחר הצהריים מוריד מתחים ולחצים ומעודד תיאבון. אינדיקה מעולה עבורי, נותנת מרגוע אך גם מפילה אותי לישון שינה רציפה. מקווה לרצף טיפולי אין ספק שזהו יבוא משובח מקווה שימשיכו כך.

למונזז 3
תפרחת למונזז

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? תופעת הלוואי היחידה שחשתי מעישון הלמונזז הוא רעב גדול. 

שורה תחתונה – אני אוהב אינדיקות מרדימות ומרגיעות וזן הלמונזז נתן לי בדיוק את זה. אינדיקה מצד אחד עדינה אך בהחלט מרגיעה ומרדימה עם טעם טוב לא משעלת וניתן לעישון בנעימות. אין ספק רכישה מצויינת מבחינתי, מקווה לרצף טיפולי בבתי המרקחת.  

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל ומטופלת והתחושות הינן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי צ’רי קראשר

הזן צ’רי קראשר Cherry Crasher, תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה במינון T20/C4 בגידול קראפט בוטיק קנדי של חברת אוואנט AVANT ויבוא של חברת IMC בבתי המרקחת ברחבי הארץ. זן אינדיקה אשר מושק לראשונה בישראל ופותח כיורש של קווי הצ’רי והקראשר, נוצר מהכלאה של הזנים וודינג קראשר (Wedding Crasher) וצ’רי פאנץ’ (Cherry Punch), והוא הראשון מ”הדור החדש” של הכלאות חדשות ואקזוטיות שמיועדות לקנדה ולישראל.

תפרחת צ'רי קראשר
אריזה צ'רי קראשר
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – זן הקנאביס הרפואי צ’רי קראשר, קנאביס קראפט מסוג אינדיקה גידול בוטיק קנדי, אצווה 24.4%, מחיר מומלץ 349 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – גבר בן 45 מאזור השרון, מטופל בקנאביס רפואי כ-3 שנים שנים תחת ההתוויה הרפואית של מיגרנות, צורת הצריכה המועדפת עליו היא עישון עם קצת טבק.

דעתך על הנראות הכללית? אחד האתגרים שרוכשים זן יקר יחסית, היא הציפיה למשהו מעולה, איכותי, שונה. הפעם להפתעתי לא התאכזבתי בכלל, ההיפך הוא הנכון. הנראות של תפרחת הצ’רי קראשר היא יפיפיה. פרחים גדולים ובינוניים בצורת קונוסים שמנמנים, סה״כ 8-12 פרחים בשקית. התפרחות בעלות ארומה חזקה מתקתקה של וניל עם פירות יער וריח של עצי אורן, הטרימינג מעולה, (הפרח נראה כאילו היה אצל ספר צמרת). מבחינת ייבוש, אני אוהב שהפרח קשה יותר מבחוץ, מה שנקרא רוק (Rock) וקצת יותר לחות בתפרחת עצמה, אך באופן כללי הפרחים נראים כאילו יצאו מסרט קולנוע. מלאים טריכומות כתומות וסגולות שזורות על פרחי הקנאביס. ריח טוב, חזק, תפרחות דחוסות, בצבע ירוק סגלגל. מבחינת נראות הייתי נותן ציון של 9.5 מתוך 10. 

וימאו צ'רי קראשר 24.4%

דעתך על הארומה והטעם? אין ספק שיש פה שיפור מיבוא הקראפט הקודם של חברת IMC. כבר בפתיחת השקית מורגש ריח חזק של וניל מתקתק יחד עם ריח פירותי ועצי. הריח עצמו נעים לי מאוד, מזכיר את הקראפט הקודם אך הפעם בעוצמות חזקות יותר והריח והטעם מורגשים היטב. קצת מזכיר זנים עם גנטיקה של קוקיז או זני קנאביס מהסוג המתוק יותר. קנאביס מתקתק ונעים לעישון. אינדיקה מעולה עם ארומות חזקות מתקתקות. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? צרכתי את הג’וינט הראשון שלי לקראת הערב, מיד הרגשתי תחושת אופוריה קלה ורגיעה נעימה בכל הגוף. יש בצ’רי קראשר משהו מעניין, אין בו את הכבדות שבעישון אינדיקות חזקות. כשמעשנים אותו התחושה בראש או ה”היי” מרגיש קצת כאילו מעשנים סאטיבה, הכל מאוד קליל אך התחושה בגוף היא של אינדיקה חזקה ועוצמתית שעולה לאט לאט, בהתחלה הרגשתי רוגע ושלווה, לאחר עוד סיגריה התחלתי להרגיש עייפות חזקה ונרדמתי הרבה יותר מוקדם מהצפוי. בהחלט זן מרדים ומרגיע ועוזר לשינה רציפה. לסיכום מבחינתי יש בו את כל מה שאני צריך מאינדיקה חזקה, הוא קל וטעים לעישון, מבחינת תחושה הוא מרגיע ומרדים וגם מחזיק לאורך זמן.

צ'רי קראשר IMC
צ’רי קראשר IMC

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. עוזר לי לסגור את היום ללא כאבים מיותרים, מוריד לחץ ומרגיע, עוזר לי להיכנס לתוך שינה עמוקה ורציפה. מבחינתי זה בדיוק מה שחיפשתי, אינדיקה חזקה וטעימה שתעזור בשעות הערב והלילה.

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? רעב, יובש בפה 

שורה תחתונה – אני מרוצה, האמת שחששתי קצת לפני, בעיקר בגלל המחיר, אבל לא התאכזבתי ואני מרוצה מהרכישה ובטוח שאחזור לרכוש שוב את הצ’רי קראשר. אני לא צרכן כבד של אינדיקות, אני מעשן לרוב זני סאטיבה אבל הצ’רי קראשר נותן בדיוק את מה שאני צריך כדי לסגור את היום ולעבור למצב ערב, לרוגע ושלווה. ממליץ למי שמחפש אינדיקה איכותית וחזקה.

זני הקראפט של IMC
זני הקראפט של IMC

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
חוות דעת צ'רי קראשר מאתר כאנביס

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי ספאייר או ג’י מיניז

הזן ספאייר או ג’י מיניז Sapphire OG Minis תפרחת קנאביס רפואי אינדור עתירת THC מסוג היברידי סאטיבה דומיננטי בקטגוריית T20/C4, גרסת התפרחות הקטנות במחיר מוזל של הזן ספאייר או ג’י של חברת קנערבה. גידול אינדור ישראלי המבטיח איכות גבוהה ורצף טיפולי במשך כל ימות השנה במתקן הייחודי והייעודי שנבנה בצופר אשר בערבה. 

תפרחת ספאייר או ג'י מיניז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – ספאייר או ג’י מיניז, תפרחת קנאביס רפואי בקטגוריה T20/C4 מסוג היברידי. אחוזי ה-THC באצווה של הזן הנסקר הינו THC 18.6%, מחיר מומלץ 195 ש”ח. הגרסה של התפרחות הקטנות של הזן ספאייר או ג’י.

ספאייר או ג'י וספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י וספאייר או ג’י מיניז

קצת על המטופל/ת – אישה בת 42 מאזור גוש דן, סובלת ממחלת הקרוהן ומטופלת תחת ההתוויה הרפואית של מחלות מעי דלקתיות (IBD) הכוללות מחלות כרוניות אוטואימוניות כמו קרוהן (Crohn’s disease) וקוליטיס (Ulcerative Colitis). צורכת קנאביס רפואי ב-4 שנים האחרונות, בעיקר באידוי, לפעמים בסיגריה. 

דעתך על הנראות הכללית? פרחים דחוסים קטנים, שזה הסוג האהוב עלי, להבדיל ממטופלים אחרים, אני אוהבת פרחים קטנים ונקיים מאשר פרחים גדולים שאולי נראים יותר “מגניב” באינסטגרם אך לאחר פירוקם מגלים גזעים וגבעולים מיותרים. התפרחות של הספאייר או ג’י מיניז בצבעי ירוק עם גוונים אדמדמים וכתמתמים עם מעטפת טריכומות צפופה, פרחים יפים שנראים כמו סוכריות קטנות מצופות סוכר. 

צפו בסרטון של הזן ספאייר או ג’י, גרסת התפרחות הגדולות של הזן ספאייר או ג’י מיניז:

וימאו ספאייר או ג'י 23.4%

דעתך על הארומה והטעם? כאשר שפותחים את השקית, החדר מתמלא מיד בריחות עזים, שילובים של ניחוחות של פרחים, פירות הדר ואורנים, וגם מן עקיצות כאלה של שוקולד ודיזל, הארומה האהובה עלי. טעם מעולה, קצת מתקתק, נעים ועובר חלק בגרון, במיוחד במאייד מן הסתם. מה שאהבתי במיוחד הוא שכל פעם שאני לוקחת את הספאייר או ג’י אני מקבלת בדיוק בדיוק את אותו ריח וטעם ואני מרגישה שאני כבר יכולה לזהות את הזן הזה במבחן הטעם כמו שעשו פעם לפפסי וקוקה-קולה

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? ההשפעות הראשוניות שקיבלתי מהספאייר היו בעיקר בראש, אופוריה נעימה ומלטפת שמעלה אפילו צחקוק קל, בעלי צוחק עלי כשהוא רואה אותי ככה. אחרי כמה זמן מגיעה ההרגעה של הגוף, הרפייה כיפית שממש מקלה על התסמינים שיש לי ממחלת הקרוהן. חייבת לציין שהזן מאוד מרגיע, אך ממש לא כמו זני אינדיקה כאלה שמדביקים אותך לספה לשעות. אני צורכת את הספאייר בעיקר במהלך היום, הוא מרגיש לי די סאטיבה אבל גם לא יותר מדי כמו הסאטיבות שמעלות לי קצת חרדה ודופק לב. בשבילי הספאייר ממש מאוזן בהשפעה שלו שזה מעולה, מה עוד אני יכולה לבקש.

ספאייר או ג'י צילום מאקרו טריכומות
ספאייר או ג’י צילום מאקרו טריכומות

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? לגמרי, לא יודעת איך התמודדתי עם המחלה המעצבנת הזאת לפני שהתחלתי עם הקנאביס, ולא כל הזנים עובדים עלי מן הסתם, יש לי איזה רשימת זנים כוכבים כזאת שאני מצליחה לקבל מהם רצף טיפולי, ובמהלך החודשים האחרונים גם הספאייר או ג’י נכנס לרשימה הזאת והחל מהחודש, במיוחד הספאייר או ג’י מיניז שהוא הרבה יותר זול ואני ממש מבסוטה על הפרחים שלו. למי שלא מכיר, התסמינים של מחלת הקרוהן ממש משבשים את היום, במיוחד אם מסתובבים בחוץ. חלק מהסתמינים הם שלשולים פתאומיים וכאבי בטן קשים, וזה ממש קשה להסתובב ככה בפומבי. זן הספאייר עושה עבודה מצוינת נגד התסמינים. ממש לא תרופת קסם, אבל ההקלה היא עצומה. בעבודה, ברגע שאני מרגישה שהבטן שלי מתחילה לדבר, אני לוקחת כמה שאיפות של הספאייר בוופורייזר שלי והכל מתחיל להירגע ואני מצליחה לעבור את היום בלי פדיחות מיותרות. הזן גם ממש עוזר עם תיאבון, מרגיש כאילו הוא מאט את מערכת העיכול שלי וגורם שהאוכל ישאר מספיק זמן בגוף. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? תיאבון מוגבר ממש. אני לא מחשיבה את זה כתופעת לוואי אלא כעזר מעולה, אבל יש כאלה שאינם מעוניינים בעידוד התיאבון. 

ספאייר או ג'י מיניז
ספאייר או ג’י מיניז

שורה תחתונה – אני לא מאלה שממליצים, אני חושבת שהכי טוב זה לנסות לבד ולראות מה עובד על הגוף בצורה הטובה ביותר, אבל אולי כן הייתי ממליצה על הזן הזה למטופלים עם מחלות IBS שונות ובכלל לכאבי בטן הספאייר, לפחות לי, עושה פלאים. וכנראה מעכשיו אני אקח יותר את הספאייר או ג’י מיניז שמחירו הרבה יותר זול ואני מקבלת בדיוק מה שאני צריכה מהספאייר או ג’י הרגיל. רק שישמר הרצף הטיפולי, שלפי קנערבה, אכן כך יהיה. 

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ספאייר או ג'י, חוות דעת מאתר כאנביס
ספאייר או ג’י, חוות דעת מאתר כאנביס

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי מרמלדה

הזן מרמלדה תפרחת קנאביס רפואי מסוג סאטיבה עתיר THC במינון T20/C4 גידול קנדי, יבוא של חברת שיח בבתי המרקחת ברחבי הארץ. הזן גדל בחממות האינדור של חברת זנאביס הקנדית. לזן מרמלדה גנטיקה מרשימה של אם קי אולטרה עם איסט קוסט דיזל (MK Ultra X East Coast Diesel). לזן המרמלדה תפרחות גדולות מאוד, בצבע ירוק בהיר עם שערות כתומות שזורות על פרח הקנאביס. לזן המרמלדה ארומה חמוצה, עם טעם דיזלי חזק וחריפות קלה

אריזה מרמלדה
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – מרמלדה, תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC בקטגוריית T20/C4. מרמלדה האא זן מסוג סאטיבה הגודל ע”י חברת זנאביס הקנדית ביבוא של חברת שיח. האצווה של זן המרמלדה שנבחר למאמר זה הוא 22.7%. מחיר 299 ש”ח. 

קצת על המטופל/ת – אישה בת 36 מבת ים, מטופלת בקנאביס רפואי תחת ההתוויה הרפואית נוירולוגיה, סובלת מטרשת נפוצה, מטופלת בקנאביס ב-6 שנים האחרונות, צורת הצריכה המועדפת עליה היא עישון ואידוי.

דעתך על הנראות הכללית? תפרחת יפה מאוד, פרחי קנאביס גדולים, דחוסים, בצבע ירוק בהיר בוהק עם גוונים כתומים שזורים, פרחים מכוסים בטריכומות בהירות. חייבת לומר שבשנה שעברה לא כל כך התחברתי למרמלדה, הטעם היה לי חזק מדי והפרחים היו קצת לחים. הפעם הלחות פשוט מעולה, הפרחים קשים מבחוץ אך מתפוררים בקלות ומבחינת לחות עשו הפעם עבודה מצויינת. בסה״כ מבחינת נראות ציון מצויין. 

תפרחת מרמלדה1

דעתך על הארומה והטעם? כבר בפתיחת השקית החדר מתמלא בריחות חזקים של דיזל ולימון. ארומה של סאוור דיזל באופן מובהק, ריח לימוני חזק מאוד, ריח הדיזל מורגש גם כן. גם מבחינת טעם זן המרמלדה הוא עשיר בטעמים וארומות חמצמצות עם חריפות קלה כיאה לזן קנאביס עם גנטיקה דיזלית. הטעם מורגש גם בעישון, לא רק באידוי. אין ספק שאם אוהבים ארומה חזקה, כדאי לנסות את המרמלדה

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? אין ספק שמדובר בסאטיבה חזקה וממריצה. כבר לאחר כמה שאיפות מרגישים עלייה במצב הרוח, אנרגיה חדשה נכנסת ותחושת קלילות. המרמלדה מאוד עוזר לי לתפקוד ביום יום, מוסיף אנרגיה ועוזר לי להתפקס ולבצע סידורים או עבודה כמעט ללא כאב וללא הפרעות. אין ספק שהזן מרמלדה עשוי פחות להתאים לסובלים מחרדות בגלל ה-״אובר״ מרץ מבחינת השפעה. עבורי המרמלדה באצווה 22.7% היא הסאטיבה הטובה ביותר שיש כרגע במלאי בבתי המרקחת

סרטון פתיחת שקית מרמלדה 24.4%

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? בהחלט, עזר לי לחזור לתפקוד יום יומי, מלא מרץ ואפילו שמחה. אחד הזנים היחידים שכל כך מעורר אותי ובאותה עת מוריד את הכאב עד כמעט לבלתי מורגש. אני בתקופה לא פשוטה והזן הזה הצליח לעורר אותי ולהחזיר אותי לשגרת חיים מלאה. ניסיתי הרבה סאטיבות בקטגוריה T20/C4 ואין ספק שמבחינתי מרמלדה היא הסאטיבה המובילה כעת.  

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? לא, פרט ליובש בפה עם תאבון מוגבר, עשוי אולי להגביר חרדה לאלו הסובלים מחרדות, לא בטוחה שזה זן שמתאים למטופלים מתחילים

שורה תחתונה – וואו, אין לי מילה אחרת. המרמלדה היא הסאטיבה היעילה ביותר עבורי כרגע, ממליצה לכל מי שמחפש סאטיבות ממריצות מאוד ומלאות בטעם וארומה להתנסות בזן הזה. עבורי המרמלדה עוזרת מאוד, מחזירה לתפקוד פעיל, מעלה מצב רוח, כל מה שהייתי מצפה מסאטיבה טובה ואיכותית. רק שלא יגמר.

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
חוות דעת מרמלדה

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי מידנייט NG

הזן מידנייט NG, תפרחת קנאביס רפואי מאוזנת בקטגוריה T10/C10 מסוג היברידי, גרסה חדשה ומשופרת של הזן מידנייט Midnight הוותיק של חברת תיקון עולם. הדור החדש של הזנים המאוזנים, גנטיקה משופרת עם פרופיל טרפנים עשיר במיוחד אשר צפוי לייצר אפקט טיפולי טוב יותר.

אריזה מידנייט NG
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – מידנייט NG, תפרחת קנאביס רפואי מאוזנת בקטגוריה T10/C10 מסוג היברידי. זמין בבתי המרקחת באצווה 7% THC ו-12% CBD ומחיר 239 ש”ח. 

תפרחת מידנייט NG

קצת על המטופל/ת – אישה בת 68 מאזור השרון, מטופלת בקנאביס רפואי כשנה וחצי תחת ההתוויה הרפואית של גריאטריה. צורכת את הקנאביס באידוי, אך מפעם לפעם גם בתצורת גלילית ללא טבק. 

דעתך על הנראות הכללית? פרחים יפיפיים, רובם גדולים ומרשימים, עם דחיסות מעולה – לא דחוסים כמו אבן אך גם לא אווריריים ו”ריקים” מדי. אני לא צורכת קנאביס גדולה ולא מתרשמת מפרחים כמו הצעירים אבל אפילו אני התלהבתי מיופי הפרחים של המידנייט NG. בנוסף ויותר חשוב, הפרחים מצופים בטריכומות וממש דביקים ופשוט עושים חשק להכניס אותם לוופורייזר שלי. 

וימאו מידנייט NG

דעתך על הארומה והטעם? למידנייט NG ארומה משגעת אני חייבת להגיד, ניחוחות מתוקות ופירותיות, כמעט עושה חשק לאכול אותם. ופה הטעם גם לא נופל מהריח. אינני מבינת קנאביס גדולה, אך רוב הסוגים שמביאים לי מרגישים לי אותו טעם אדמתי-צמחי שכזה. זה לא שיש לזן טעם של סוכריה כן, אך לגמרי אפשר להרגיש טעם פירות, במיוחד באידוי כמובן. 

מידנייט NG תיקון עולם
מידנייט N

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? במיוחד באידוי, התחושות של המידנייט NG פשוט נפלאות. במיוחד מכיוון שזה לא זן חזק מדי. הוא פשוט יוצר הרגשה נעימה, לפעמים משאיר אותי אפילו קצת מרחפת ומצחקקת בגלל שהוא נעים ולא חזק מדי. 

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? אני בעיקר סובלת מבחילות, כתוצאה ממגוון התרופות שאני נוטלת. כל בוקר אני מתעוררת עם בחילה קשה. עד עכשיו לבחילות של הבוקר הייתי מאדה את הזן המידנייט הרגיל שהבן שלי המליץ עליו והוא אכן מרפה את השרירים ומקל על הבחילות אבל אני חייבת להגיד שהגרסה המשופרת שלו היא אכן משופרת. המידנייט NG פשוט מעלים לי את הבחילת בוקר לאחר כמה שאיפות והבוקר שלי פשוט נראה אחרת, וכמובן גם המצב רוח משתפר כתוצאה מכך. 

מידנייט NG תיקון עולם
מידנייט NG תיקון עולם

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? התיאבון מתגבר ובא לי לאכול הכל. לאחרים זה אולי חיסרון, אך מבחינתי זה בהחלט יתרון שאני נהנית ממנו מאוד. 

שורה תחתונה – זן נפלא אני ממש מרוצה ממנו, הבן שלי שרוכש עבורי את הקנאביס ממש פגע בול הפעם. אני לא יודעת אם מותר להמליץ, אבל אני ממש ממליצה על המידנייט NG לבחילות ולמצב רוח. ממש כיף.

חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי ארגמן

זן הקאנביס הרפואי המאוזן ארגמן, תפרחת קנאביס רפואי בקטגוריה T10/C10 מסוג היברידי, זן ותיק בשוק הקנאביס בעל אחוזי THC ו-CBD מאוזנים של חברת שיח הישראלית. ארגמן הוא זן ותיק של שיח מדיקל, זן רפואי בתכליתו, בעל אחוזי THC ו-CBD מאוזנים. לב ארגמן, זן שטופח למען מטופלי שיח ועל בסיס נתונים שנאספו ממטופלים ומטפלים בתחום, במטרה ליצור זן רפואי שמסייע לשפר את מצבם של מספר אינדיקציות.

אריזה ארגמן
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – ארגמן, תפרחת קנאביס רפואי מאוזנת בקטגוריה T10/C10 מסוג היברידי. זמין בבתי המרקחת באצווה 8% THC ו-8.8% CBD ומחיר 249 ש”ח. 

ארגמן Argaman
ארגמן Argaman

קצת על המטופל/ת – אשה בגיל 30 פלוס מאזור הדרום, מטופלת בקנאביס רפואי תחת ההתוויה הרפואית של אנדומטריוזיס, מצב דלקתי כרוני ברחם האישה המלווה בדר”כ בכאבים עזים. צורת הצריכה המועדפת עליה היא עישון תפרחות ללא טבק. 

דעתך על הנראות הכללית? לארגמן תפרחות יפות בצבע ירוק כהה עם גוונים כתמתמים שמכוסות בטריכומות לבנות ודביקות. רובן תפרחות גדולות ועסיסיות אשר להפתעתי הרבה לא מחביאות בתוכן גזעים גדולים וחסרי תועלת כמו בהרבה תפרחות גדולות אחרות. לארגמן נראות מצויינת, אין מה להגיד.

וימאו ארגמן חדש

דעתך על הארומה והטעם? זאת הפעם השנייה שאני לוקחת את הזן ארגמן, בזכות העזרה בתפקוד היומיומי, אבל הרבה גם בזכות הארומה והטעם שלו. ברגע שפותחים את השקית שלו, כל החדר מתמלא בניחוחות ממש נעימים של לימונים מתוקים, והטעם לא נופל בכלל מהריח, שזו תמיד הפתעה מעולה. טעם מתוק לימוני שעובר חלק בגרון ולא גורם לי להשתעל, אפילו בבוקר. 

ארגמן שיח
ארגמן שיח

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? יחסית לזן בקטגוריית T10/C10 הוא די חזק הייתי אומרת, בקטע טוב, לפחות עבורי. הוא מרגיש יותר כמו הזנים של T15/C3 ואולי אפילו T20/C4, זאת אומרת שמרגישים אותו מיד אחרי כמה שאיפות. המוח מקבל אופוריה קלה ועדינה וחיוך על הפנים וכל השרירים והעצבים בגוף מרפים ונרגעים, אבל לא יותר מדי, אני יכולה לעשן את הארגמן בכיף ועדיין לתפקד ולעבוד כל היום בלי בעיה. 

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן, הוא מעולה לי להתמודדות עם הכאבים ביום, בלי להפוך אותי לזומבי. הבעיה באנדומטריוזיס שהרבה פעמים כמעט כל הגוף כואב, לא רק ברחם. אני לא אגיד שזו תרופת קסם שמעלימה את כל הכאבים, חשוב לי להעמיד את הדברים על דיוקם, אך אין ספק שהזן ארגמן הוא משכך כאבים נפלא ליום, ובנוסף מרפה את הגוף מה שעוזר בהתמודדות עם הכאב. 

ארגמן חוות דעת

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? קצת יובש בפה

שורה תחתונה – זו הפעם השנייה שלי ברציפות שאני לוקחת את ארגמן ונדמה לי שאמשיך איתו בתקווה לרצף טיפולי. כל אישה שסובלת מאנדומטריוזיס יודעת מה עושה לה טוב, אבל אני אמליץ על הזן הזה לחברות שסובלות גם הן. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ארגמן, חוות דעת מאתר כאנביס
ארגמן, חוות דעת מאתר כאנביס

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי גרין ג’יאנט

הזן גרין ג’יאנט תפרחת קנאביס רפואי מסוג היברידי עתיר THC במינון T20/C4. גידול אינדור (בקרה אקלים 24/7) קנדי של חברת זנאביס (Zenabis) אשר שייכת לחברת הקסו (Hexo), גם היא חברת קנאביס קנדית. יבוא של חברת שיח הישראלית. מקור הזן בגנטיקות Strawberry Diesel ו-OG Kush אשר זכה במקום הראשון ברשימת 25 הזנים הגדולים בכל הזמנים של מגזין HighTimes הנחשב. גרין ג’יאנט נקרא על מקור הפרחים שלו, ירוקים בהירים ויפים, עם שערות כתומות בוהקות מכוסים בשמיכת טריכומות מכובדת. Green Giant אשר גדל בתנאי אינדור, הוא בעל השפעה מורגשת בראש ובגוף.

אריזה גרין ג'יאנט
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – תפרחת קנאביס רפואי גרין ג’יאנט Green Giant עתירת THC בקטגוריית T20/C4 מסוג היברידי. אצווה 21.6%, מחיר 289 ש”ח. גידול קנדי ויבוא של חברת שיח הישראלית.

קצת על המטופל/ת – אישה בת 32 מאזור עפולה, מטופלת בקנאביס רפואי במהלך ה-3 שנים האחרונות עקב ההתוויה רפואית של מחלת מעי דלקתית, צורת הצריכה המועדפת היא עישון עם קצת טבק.

דעתך על הנראות הכללית? גרין ג’יאנט, כשמו הוא. פרחים גדולים (אם כי למען ההגינות יש כמה קטנים) בצבע ירוק בהיר עם גוונים צהבהבים וכתומים יחד עם טריכומות בהירות מנצנצות. מבחינת נראות זן זה מזכיר מאד בצורה ובגודל שלו שלו זנים היברידיים אחרים שאני צורכת באופן קבוע כאשר קיימים במלאי בתי המרקחת. התפרחות דחוסות עם גוון נהדר. מבחינת נראות בהחלט מגיע לגרין ג’יאנט ציון גבוה ביותר.

תפרחת גרין ג'יאנט

דעתך על הארומה והטעם? נתחיל בזה שאני מאוד אוהבת טעמים חמוצים ועל כן מאוד אהבתי את הארומות שיצאו מהשקית בעת פתיחתה. ריח דיזלי מתקתק קצת חמוץ מתוק, מאוד נעים וריחני. ריח שקצת מזכיר לי את הזן מרמלדה עם שילוב של מתיקות ואדמה. בהחלט ריח חזק ומורגש. מבחינת טעם יש פחות עוצמה מהריח אך בהחלט יש לו אחלה טעם. לאוהבי הטעמים החזקים ייתכן שתאהבו את הזן הזה. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? לאחר ג’וינט אחד, השפעה יחסית מהירה, אולי כי לא עישנתי כל היום וזה למעשה העישון הראשון שלי והשעה כעת 15:30 אחר הצהריים. אין ספק שמרגישים את הגרין ג’יאנט מהר בראש בדומה לזני סאטיבה, יש תחושת הקלה ונעימות עם אנרגיה ורצון לפעולה. לא תחושה מלחיצה כמו סאטיבה חזקה אלא יותר תחושת אושר קטנה כמו אחרי עוגת שוקולד חמה וטובה. די מהר יש תחושת איזון ונחיתה לקרקע, נחיתה נעימה יחד עם תחושת אופוריה קלה ורגיעה בכאב ובראש. אין ספק שמרגישים שזהו זן קנאביס היברידי שעשוי להיות מצויין עבורי במשך היום והערב. עוזר לי לתפקד ולהיות יעילה, מעלה מצב רוח וחיוניות ולסיכום, בהחלט מרוצה מבחינת השפעה.

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? בהחלט. עוזר לי לתפקוד יום יומי, מאלחש את כאבי הבטן ויחד עם זאת מרומם את רוחי ועוזר לי לתפקוד באופן כמעט מלא. זן מצויין עבורי. 

גרין ג'יאנט שיח
גרין ג’יאנט שיח

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? מגביר תיאבון, לאחר שעה אכלתי חצי מקרר…

שורה תחתונה – יבוא מצויין, זן היברידי מעולה עבורי, בהחלט אשקול לרכוש שוב. אני מאוד מקווה לרצף טיפולי עם הגרין ג’יאנט,  כי לא תמיד קל למצוא זן היברידי טוב בבתי המרקחת. אמנם זהו קנאביס במחיר לא זול אך בהחלט יש תמורה לאגרה הפעם. אני מרוצה.

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי אלסקה

הזן אלסקה, תפרחת קנאביס רפואי מסוג סאטיבה אותה תוכלו למצוא במלאי הקנאביס של בתי המרקחת בקטגוריה T20/C4, זן עשיר ב-THC, גידול כחול-לבן של חברת תיקון עולם. זן האלסקה הוא אחד מהזנים הוותיקים והפופולריים ביותר בישראל והטיפול בו מגביר תאבון, יעיל מאוד נגד כאבים חזקים, משפר ומרומם את מצב הרוח.

אריזה אלסקה
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – אלסקה קנאביס רפואי, סאטיבה ישראלית מבית תיקון עולם. מחיר 259 ש״ח, אצווה 23%, קטגוריה T20/C4.

קצת על המטופל/ת – אישה בת 47 מרמת גן, מטופלת בקנאביס רפואי למעלה מ-10 שנים תחת ההתוויה הרפואית של כאב כרוני עקב תאונת דרכים, צורת הצריכה המועדפת עליה היא עישון ללא טבק.

דעתך על הנראות הכללית? וואו, האמת הופתעתי. תפרחת יפה מאוד, פרחי קנאביס בצורת קונוסים שמנמנים, מזכיר מאוד את האלסקה של פעם מבחינת נראות. תפרחות גדולות בינוניות, ישנם כמה פרחים קטנים גם כן. תפרחות דחוסות, צבע האלסקה ירוק מבריק, קצת על גבול הכהה עם טריכומות בהירות שזורות על פרח הקנאביס. האמת שהרבה זמן המתנתי עד שעזרתי אומץ לקחת אלסקה – ועד עכשיו ממש מרוצה. צבע בריא, דחיסות טובה, פרחים יפים. מבחינת נראות ציון 9. 

פרח אלסקה

דעתך על הארומה והטעם? נעים טעים. בפתיחת השקית ריח חזק עלה לאוויר, החדר מתמלא בריח זן האלסקה המוכר, ריחות של גבינה ואורנים עם קצת לימוניות, בהחלט ריח חזק ומורגש. מבחינת ארומה וריח, אין ספק ריח חזק ומורגש, מבחינת טעם יש פחות עוצמה מהריח אך בהחלט נעים וטעים, עבורי האצווה הזו מזכירה מאוד את התקופה היפה של האלסקה מהאסדרה הישנה, שגרמה לזן הזה להיות כל כך פופולרי.

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? לאחר חצי ג’וינט, תחושת אופוריה עם תחושת הקלה, מרגישה כאילו ירד ממני משקולת של 10 טון מהגב. הכאב פוחת, מצב רוח עולה, פתאום יש לי כוח לעשות קניות, לצאת עם הכלבה וכו’. בהחלט סאטיבה חזקה וממריצה שנותנת אנרגיות חדשות ותחושת קלילות. אלסקה מתאים עבורי לטיפול יום,  עוזר לי לי להתפקס, מעלה מצב רוח וחיוניות ועוזר לבצע דברים עד הסוף ללא כאב וללא הפרעות. 

וימאו אלסקה

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. עוזר לי לתפקוד יום יומי, מעלה מרץ ושמחה ומוריד כאב, בדיוק מה שחיפשתי. זו תקופה לא פשוטה עבורי כלכלית ונפשית ואין ספק שזן האלסקה מסייע לי לעבור אותה קצת יותר בסדר. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? רעב ויובש בפה.

צמח אלסקה
אלסקה

שורה תחתונה – אין ספק שאקנה שוב את האלסקה, אפילו עוד מהאצווה הספציפית הזו. אני מאוד מקווה לרצף טיפולי עם האלסקה כי לא תמיד קל למצוא אותו בבית המרקחת. מבחינתי אחת הסאטיבות הטובות ביותר שיש ועוד כחול לבן אז בכלל טוב. גם המחיר לא בשמיים אם כי היה נחמד שיהיה קצת זול יותר. ממליצה לכל מי שמחפש סאטיבה איכותית במחיר סביר. 

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
אלסקה, חוות דעת מאתר כאנביס
אלסקה, חוות דעת מאתר כאנביס
חוות דעת על אלסקה באתר Leafly האמריקאי
חוות דעת על אלסקה באתר Leafly האמריקאי

תפרחת אלסקה קיימת גם בקטגוריית T15/C3 ובשמני קנאביס אלסקה קיים בקטגוריית T20/C4 ובקטגוריית T15/C3.

תפרחת אלסקה
אייקון סאטיבה אלסקה
T15/C3
16%, 249 ₪
גידול ישראלי, תיקון עולם

כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן אלסקה T20
אייקון סאטיבה שמן אלסקה
T20/C4
20%, 269 ₪
חברת תיקון עולם

כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן אלסקה T15
אייקון סאטיבה שמן אלסקה
T15/C3
15%, 269 ₪
חברת תיקון עולם

כפתור איתור בבתי מרקחת

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי וודינג קייק

הזן וודינג קייק, תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג היברידי בקטגוריית T20/C4, יבוא קנדי של חברת קרונוס פיס נטורלס במלאי בתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. וודינג קייק מורכב מגנטיקה של הכלאת הזנים טריאנגל קוש (Triangle Kush) עם אנימל מינטס (Animal Mints). בקנדה זן הוודינג קייק נקרא גם פינק קוקיז (Pink Cookies). תפרחת הוודינג קייק בגודל בינוני מלאה בטריכומות וניחוח וארומות מתוקות חמצמצות. מטופלים מדווחים על השפעה חזקה ונעימה מלווה ברוגע, נינוחות אופוריה ושלווה. 

וודינג קייק
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – תפרחת קנאביס רפואי וודינג קייק, זן היברידי קנדי של קרונוס פיס נטורלס. מחיר 285 ש״ח, אצווה 24%, קטגוריה T20/C4.

קצת על המטופל/ת – גבר בגיל 31, מטופל בקנאביס רפואי במשך 4 שנים תחת ההתוויה הרפואית של כאב כרוני בעקבות תאונת עבודה. צורת הצריכה המועדפת עליו היא עישון. צורך את הזן Wedding Cake בפעם השנייה.

דעתך על הנראות הכללית? פרחים בינוניים דחוסים ושמנמנים בלחות מצויינת בצבע ירוק עם גוונים קלים של סגול ושערות כתומות. פרח יפיפה ומצופה לגמרי בטריכומות שקופות-לבנות. 

דעתך על הארומה והטעם? כשפותחים את השקית נפלט ערבוב של ריחות מתוקים, כמעט ריח של וניל, יחד עם ניחוח אדמתי וגם קצת פלפלי. לזן ארומות מאוד נעימות שלא נמאס לי להריח. בטעם מרגישים יותר את האדמתיות והפלפליות שלו. בכל אופן, לזן יש טעם וארומה מאוד חזקים ומורגשים שזה הכי כיף שיש. 

וימאו וודינג קייק

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? התחושות הראשונות היו אופוריה קלילה ופשוט הרגשה טובה. בתור מטופל של כמה שנים, הסבילות שלי לקנאביס היא די גדולה ורוב הזנים כבר מרגישים לי אותו הדבר ואני לא יכול להגיד את זה על הוודינג קייק. אני ממש מרגיש את ההשפעות המרגיעות שלו. הוא לא מרדים אותי אבל מאוד מדביק אותי לספה נגיד, בקטע ממש טוב של רוגע, הרפיית שרירים ונעימות כללית. 

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן, אני סובל מכאב כרוני בגב כבר כמה שנים בעקבות תאונת עבודה. בזכות הקנאביס הפסקתי לקחת כדורים חזקים וממכרים שהפכו אותי לסוג של זומבי. הוודינג קייק ממש טוב לי להרפייה וההרגשה היא פשוט שחרור של השרירים התפוסים והכואבים והיכולת לשבת בכיף על הספה בלי להרגיש לא נוח. ומצד שני הוא לא גומר אותי, אני לא מרגיש כמו זומבי ועדיין יכול לתפקד ואפילו להנות קצת. אני ממש מרוצה מהזן הזה ומקווה שיישאר בבתי המרקחת כדי שאוכל לקבל רצף טיפולי. 

תפרחת וודינג קייק

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? תופעות לוואי רגילות של הרבה מהזנים – עיניים ופה קצת יבשים, אין ספק שהזן מעורר תיאבון שמבחינתי זה קצת חיסרון אבל יש כאלה שאצלם זה יתרון. 

שורה תחתונה – זן מצויין עבורי, אפילו ארחיק ואגיד שזה זן השנה שלי ואחד הזנים היותר טובים שיצאו בשוק הישראלי. בוודינג קייק יש את כל מה שאני אוהב בקנאביס, מהטעם ועד התחושות. פלוס קטן זה האריזה – צנצנת נוחה לשימוש מאשר השקית הרגילה. אני לא אוהב להמליץ על קנאביס כי אני מאמין גדול שהדרך הטובה ביותר זה ניסוי וטעייה ושהתחושות הן אינדיבידואליות, אבל אם הייתי ממליץ, הייתי ממליץ בחום על הוודינג קייק.  

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
חוות דעת וודינג קייק
וודינג קייק, חוות דעת מאתר כאנביס

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי פלוטו

פלוטו Pluto תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה בקטגוריית T20/C4, גידול ישראלי של חברת יוניבו במלאי בתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. המקור הגנטי של פלוטו בזן גורילה גלו (Gorilla Glue) והתפרחות בעלות כיסוי טריכומות צפוף וצבע ירוק חי המעיד על יישון איכותי וטריות. לפלוטו ארומה עם ניחוחות חריפים חמצמצים של אדמה ואורן. על פי המגדל פלוטו עשוי להעניק תחושת אופוריה שלווה ורוגע ולסייע במצבי לחץ, חרדה ובהקלה על כאבים. 

אריזה פלוטו
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – פלוטו, תפרחת אינדיקה בקטגוריה T20/C4, אצווה 24.5%, מחיר 289 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – גבר בן 37 מאזור המרכז, מטופל בקנאביס רפואי במשך 4 השנים האחרונות תחת ההתוויה הרפואית של פיברומיאלגיה וגסטרואנטרולוגיה. צורת הצריכה המועדפת היא עישון, ללא טבק.

דעתך על הנראות הכללית? ראשית, יש אריזת קופסא חדשה לחברת יוניבו, בהחלט שדרוג מועיל וטוב, התפרחות עצמן של זן פלוטו יפות מאד, פרחים בינוניים עד גדולים, טרימנג טוב אין הרבה עלי כותרת על גבי הפרח עצמו, הפרח דחוס ונראה טוב מאד. בצנצנת היו כ-7-8 פרחים יפים וגדולים וכמה קטנים יותר. צבע ירוק כהה, נראה פרח ״בריא״ עם גוונים כתומים, פרחים שמנמנים ולא גבוהים במיוחד. הפרחים עצמם קצת יבשים לטעמי, אך כשהפרח מתפרק מתקבלת לחות טובה. 

וימאו פלוטו

דעתך על הארומה והטעם? בפתיחת הקופסא יש ריח נעים אך לא חזק של אדמה וקצת לימוני. חייב לציין שהריח מאד עדין, לא חזק. אין ספק שזה ריח מוכר, קצת מזכיר אינדיקות אחרות שרכשתי בעבר. לאחר עישון עובר חלק ונעים בגרון, הטעם יחסית ניטרלי, עבורי זה מצויין, פחות מתחבר לכל הטעמים החזקים. מבחינת ארומה סה״כ נעימה. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? לאחר כמה שאיפות הרגשתי תחושה נעימה בגוף, הרגשת רוגע, שלווה, נינוחות עם תחושת אופוריה קלה, מזכיר מאד אינדיקות היברידיות שעישנתי בעבר. לא ממש מזכיר את הזן גורילה גלו שהיה בעבר, קצת יותר היברידי הפעם מבחינת תחושה. מצד אחד מרגיע וקצת מרומם מצד שני. מורגש בגוף בצורה טובה, מפחית כאב בצורה יעילה. מתאים עבורי בשעות הערב או אחר הצהריים המאוחרות. 

תפרחת פלוטו

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. מסייע בהפחתת כאב, משרה תחושת נינוחה בגוף ובראש. נותן לנוח ומאפשר לי לתפקד באותה עת, מוריד את הכאב והלחץ של היום, מצד שני לא מפיל אותי לישון ישר. הוריד כאבי בטן ובחילות בצורה יעילה, העלה תיאבון ואפשר נינוחות ורוגע.

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? רעב גדול לאחר כחצי שעה מסיום העישון.

שורה תחתונה – הפלוטו הוא בהחלט זן טוב, מסייע בהפחתת כאבים, משרה רוגע ונינוחות, מעלה תאבון ונותן לתפקד. אני בסה״כ מרוצה כי הוא עושה את העבודה, נעים לעישון ועל כן יש תמורה למחיר שלו. מבחינתי רכישה מוצלחת.

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

הזן פלוטו קיים גם בגרסת התפרחות הקטנות והמוזלות פלוטו סמול

תפרחת פלוטו סמול
אייקון אינדיקה פלוטו סמול
T20/C4
21%, 149 ₪
גידול ישראלי, יוניבו

כפתור איתור בבתי מרקחת

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי סי אם סי

סי אם סי CMC תפרחת קנאביס רפואי מאוזנת מסוג היברידי בקטגוריית T10/C10, גידול ישראלי של חברת בול פארמה במלאי בתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. המקור הגנטי של סי אם סי הוא בזן קריטיקל מאס סיבידי (Critical Mass CBD) ולו ארומה אדמתית בולטת וטעם של הדרים מתקתק.

אריזה סי אם סי
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – סי אם סי, תפרחת היברידית בקטגוריה T10/C10, אצווה THC 9.7%, CBD 8.2%, מחיר 210 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – אישה בגיל 49, מטופלת בקנאביס רפואי במשך שנה וחצי תחת ההתוויה הרפואית של דלקת מפרקים שגרונית (ראומטואיד ארתריטיס). צורת הצריכה המועדפת עליה היא אידוי ושמן. צורכת את הזן סי אם סי ברצף טיפולי של כ-4 חודשים.

דעתך על הנראות הכללית? פרחים גדולים בצבע ירוק כהה, טרימינג טוב, מעט יבש. נראות כללית בך הכל בסדר גמור. 

תפרחת סי אם סי

דעתך על הארומה והטעם? ריח מעולה של הדרים חמצמץ-מתוק, נהנית לפתוח את השקית כל פעם מחדש. מאוד אוהבת את הריח והארומה של הזן הזה. גם הטעם טוב, פחות מורגש מהריח אבל בהחלט נעים מאוד לעישון. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? נגיעות קלות של אופוריה שמורגשת באופן מאוד עדין, שיפור מצב הרוח והרפייה כללית (לא יותר מדי, עדיין אפשר להמשיך לתפקד, אני צורכת את הסי אם סי במהלך יום עבודה). אני מאוד אוהבת את ההרגשה שהזן משרה. 

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן בהחלט. אני סובלת מדלקת מפרקים כרונית ותמיד סובלת מכאבים במפרקי הידיים. הסי אם סי עוזר לשכך את הכאבים ולהרפות את הנוקשות של המפרקים. זה משהו ששמתי לב רק לאחר כמה זמן, לא משהו שמרגישים ישר אחרי הצריכה אבל אם מתמידים זה ממש עוזר. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? בכלל לא.

שורה תחתונה – אני צורכת את הסי אם סי ברצף בארבעת החודשים האחרונים ומאוד מרוצה, זה הזן האהוב עלי בקטגוריית T10. יחסית לזנים האחרים באותה קטגוריה אני מרגישה את ההשפעה שלו הרבה יותר וגם אוהבת יותר את הטעם והכי אוהבת את הריח שלו. אני אמשיך לצרוך אותו. 

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי ג’ק הייז

ג’ק הייז Jack Haze תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול קנדי של חברת טרוברה (Truverra) ויבוא של חברת בול פארמה הישראלית במלאי בתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. המקור הגנטי של ג’ק הייז הוא בזנים ג’ק הרר (Jack Herer) וסופר סילבר הייז (Super Silver Haze), זן חזק ועוצמתי שאינו מומלץ לצרכנים מתחילים. לא מומלץ לסובלים מנדודי שינה ורצוי להשתמש בו בשעות היום.

אריזה ג'ק הייז
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – ג’ק הייז, סאטיבה בקטגוריה T20/C4 המיובא ע”י שאיפה לחיים, אצווה 23.7%, מחיר 329 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – גבר בגיל 44 מאיזור גוש דן. מטופל בקנאביס רפואי כארבע שנים תחת התוויית כאב של מיגרנות מצרפי. צורת הצריכה המועדפת היא תפרחת בעישון, ניסה זנים שונים ללא רצף טיפולי של זן ספציפי. צורך זני סאטיבות לרוב אך גם היברידיים.

דעתך על הנראות הכללית? תפרחת מאד מרשימה, מלאה טריכומות, פרחים בצבע ירוק עם גוונים בהירים כתומים. רוב הפרחים בגודל בינוני, עם טרימינג מעולה, ולחות מצויינת, הפרח יחסית קשה מבחוץ, אך כאשר מפוררים אותו לעישון הוא הופך להיות רך ועדין כמעט כמו חול ים. נראות כללית מצויינת. 

וימאו ג'ק הייז

דעתך על הארומה והטעם? ישר בפתיחת השקית יש ריח לימוני חזק יחד עם ריח דיזל. מזכיר מאד את ריח הלימון של הג’ק הרר המפורסם בשילוב של ארומה חזקה של הייז. הטעם פחות חזק מהריח אך עדיין מאד מורגש. מי שאוהב סאטיבות מסוג סאוור דיזל, למון הייז, וג’ק הרר יאהב את טעמו של הזן. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? לאחר כמה שאיפות התעוררה הרגשה של אופוריה, התרוממות רוח, תחושת פוקוס ומצד שני הקלה מסוימת המזכירה תחושת ״אושר״. לאחר שעה התעורר בי תאבון גדול. 

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן בהחלט. בגלל המחיר הגבוה צפיתי לתפרחת מסוג סאטיבה איכותית וג’ק הייז בהחלט ענה על הציפיה בכל ההיבטים החשובים לי: טעם, ריח, תחושה. סאטיבה מצויינת שמסייעת עבורי מהלך היום לביצוע מטלות וחיי שגרה כמה שניתן. בהחלט זן שנכנס  לרשימה המצומצמת של זנים שאחפש בעתיד. חבל שהמחיר כל כך גבוה, דבר המגביל אותי מבחינת כמות שארכוש בעתיד. 

תפרחת ג'ק הייז

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? יובש בפה, תחושת עליית דופק.

שורה תחתונה – זן איכותי, מלא טריכומות, עם ארומה חזקה והשפעה חזקה ומרוממת. אין ספק זהו אחד הזנים האיכותיים ביותר עבורי עד כה. סאטיבה מורגשת עם טעמים וארומות מוצלחות. פרט למחיר, זן מצויין. 

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן
ג'ק הייז, חוות דעת מאתר כאנביס
ג’ק הייז, חוות דעת מאתר כאנביס

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי ג’י 150

ג’י 150 תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג היברידי בקטגוריית T15/C3, גידול ישראלי של חברת קאנוניק במלאי בתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. לג’י 150 תפרחות דחוסות ונוצצות והוא מיועד לשימוש יום ולילה.

תמונה ג'י 150
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – G150, תפרחת היברידית בקטגוריה T15/C3, אצווה 18%, מחיר 229 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – אישה בת 36 מאיזור ים המלח מטופלת בקנאביס רפואי תחת ההתוויות הרפואיות של פיברומיאלגיה, אנדומטריוזיס ומעי רגיש. צורת הצריכה המועדפת עליה היא אידוי ועישון.

דעתך על הנראות הכללית? תפרחת יפה, פרחים גדולים ודחוסים, צבע ירוק בריא עם גוונים כהים ובהירים. הלחות טובה, הפרחים דביקים וקשים מבחוץ אך מתפוררים בקלות. בסה״כ מבחינתי נראות הזן טובה מאוד.

תפרחת ג'י 150

דעתך על הארומה והטעם? ארומה לא מורגשת באופן מובהק, ריח לימוני לא חזק, מורגש פחות בעישון ויותר באידוי. בסה״כ הטעם בסדר, לא חזק ולא חלש. 

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? לאחר צריכה של כמה ימים, אני מרגישה שה-G150 עושה עבודה טובה עבורי. מרומם את מצב הרוח אך לא הרגשתי  ״אובר״ מרץ. מצד שני מרגיע ונותן תחושה של אופוריה קלה. זן ממש חמוד, טוב וסבבה עבורי.

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? כן. עזר לי עם תסמיני הפיברומיאלגיה של עייפות וכאבי שרירים. כמו כן משכך את כאבי הבטן הלא נעימים של האנדומטריוזיס. בנוסף מאוד מסייע לרוגע כללי, אני בתקופה לא פשוטה והזן הזה הצליח להרגיע אותי ואת כאבי. ניסיתי הרבה זנים בקטגוריה T20/C4 שהיו יקרים יותר ועזרו לי פחות. על כן מרוצה מהתמורה עבור המחיר.  

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? לא הרגשתי תופעות לוואי משמעותיות.

שורה תחתונה – ג’י 150 עזר לי מאוד מבחינת התחושה וההשפעה על כאבים ומתח. טעם בסדר ועובר נעים במאדה ובעישון נקי, ניתן לתפקד איתו במהלך היום והוא מעלה את מצב הרוח ונותן אופוריה, אך לא יותר מדי. בהחלט נכנס לרשימה הקצרה של זנים שאהבתי וטובים עבורי.

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

הזן ג’י 150 קיים גם בתפרחת בקטגוריית T20/C4 ובשמן קנאביס בקטגוריית T20/C4.

תפרחת ג'י 150
אייקון היברידי
ג’י 150
T20/C4
18%, 249 ₪
גידול ישראלי, קאנוניק

כפתור איתור בבתי מרקחת

שמן ג'י 150
אייקון היברידי
שמן ג’י 150
T20/C4
19%, 249 ₪
גידול ישראלי, קאנוניק

כפתור איתור בבתי מרקחת

1

מטופלים מספרים, זן קנאביס רפואי מאסטר קוש

מאסטר קוש Master Kush תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג אינדיקה בקטגוריה T20/C4, גידול של חברת טילריי הקנדית במתקני החברה בפורטוגל ויבוא של חברת יוניבו במלאי בתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. למאסטר קוש תפרחות דחוסות עם טרים מדויק ומוקפד וכיסוי רחב של טריכומות.

אריזה מאסטר קוש
כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

סקירת הזן הנבחר – מאסטר קוש, תפרחת אינדיקה בקטגוריית T20/C4, אצווה 23.4%, מחיר 299 ש״ח.

קצת על המטופל/ת – אישה בת 27 מתל אביב, מטופלת בקנאביס רפואי במשך שנתיים עם ההתוויה הרפואית של אנדומטריוזיס (דלקת כרונית ברחם). אופן שימוש מועדף הוא אידוי תפרחות. 

דעתך על הנראות הכללית? הפרחים של המאסטר קוש הם “פלאפיים” וכיפיים, ממש חתיכים. תפרחות דחוסות בגווני ירוק וירוק בהיר מכוסה במלא טריכומות. גודל התפרחות בינוניות-גדולות, פרחים טיפה יבשים אבל עדיין שווים את זה.

דעתך על הארומה והטעם? ישר בפתיחת השקית עלה ריח אדמתי חריף, מביני העניין ישר יבינו שמדובר בזן של קוש. אידוי חלק ונעים, אין ספק שבאידוי הטעמים של הטרפנים בולטים יותר מעישון. טעמים אדמתיים עם ארומה קלה של הדרים. טעים ונעים במיוחד לחובבי הקוש

תפרחת מאסטר קוש

מהן התחושות שליוו אותך לאחר הצריכה? התחושות הראשונות היו רוגע והרפייה של הגוף. אין ספק שזה זן חזק בו האינדיקה מורגשת, “היי” של הגוף שמדביק אותי לספה. נהדר לערב כשכבר אין לי שום מחויבויות. הזן הזה מעניק שלווה עמוקה, הרגשה שכאילו כיסו אותי בשמיכה ששחררה לי את כל השרירים בגוף. אין ספק שמאסטר קוש זה זן מרדים ולא ממליצה בכלל לשימוש יום. אבל מעניק שינה טובה בסגנון כדור שינה. 

האם הזן סייע עם בעיה ספציפית? אני סובלת מאנדומטריוזיס והרבה נשים שמכירות או חוו את המחלה הזו מתכווצות רק מהמחשבה עליה. הכאבים נוראיים וכשההתקפים מגיעים רק בא לך שיחברו לך מורפיום או משהו כזה לווריד. מאסטר קוש הוא לא מורפיום אבל הוא ממש עוזר לי. אני לא אגיד שאני לא מרגישה את הכאבים, אבל כשאני מאדה אותו כל הגוף שלי נהיה רפוי וזה ממש מקטין את הכאב. וכמובן הדבר הנוסף שטוב בו שהוא מרדים שזה מעולה כשהכאבים באים בלילה. עוד משהו שלא קשור למחלה שלי אבל עוזר – אני טיפוס מאוד חרדתי ומאסטר קוש ממש מקטין את החרדות שלי, לפחות ברגע הצריכה. 

האם חווית תופעות לוואי כלשהן? ממליצה לאכול ולצרוך את המאסטר קוש על בטן יחסית מלאה, כאשר צרכתי אותו על בטן די ריקה הוא גרם לי לסחרחורת. לא ממליצה למטופלים מתחילים, זן די חזק. 

וימאו מאסטר קוש

שורה תחתונה – כששמעתי שהזן מאסטר קוש מגיע לארץ היה לי ברור שאני אקח אותו. אני מכירה את הזן האגדי עוד מאמסטרדם והיו לי זכרונות מאוד נעימים ממנו. המאסטר קוש של יוניבו לא נופל מהזן שזכרתי, אינדיקה מצויינת לשחרור והרפיית השרירים, טעימה לאוהבי הקוש, מרגיעה ומרדימה. גם יחסית לכל הזני הייבוא היקרים שיוצאים עכשיו, מאסטר קוש הוא לא מהכי יקרים. מאמינה שאקח אותו שוב אם יתאפשר. 

 חשוב לציין שכל זן של קנאביס רפואי עובד אחרת אצל כל מטופל והתחושות הן אינדיבידואליות. 

כפתור איתור בבתי מרקחת

כבר ניסיתם את הזן? מה אתם חשבתם?

כפתור דרגו את הזן

1

כתבות קשורות נוספות

זנים חזקים – זני קנאביס רפואי עם אחוזי THC גבוהים במלאיי בתי המרקחת
זנים חזקים 1

קנאביס בישראל: עבר, הווה ועתיד
עבר הווה עתיד 1

לאן הולך שוק הקנאביס הרפואי בישראל? שוחחנו עם מומחים בנושא
לאן הולך שוק הקנאביס

כאנביס – פלטפורמה דיגיטלית לאיתור והזמנה באיסוף עצמי או משלוח של קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת המורשים לנפק קאנביס על פי משרד הבריאות. כאנביס מאפשרת הנגשת מידע, ממשק ידידותי ונוח למטופל, כמו כן אפשרות לחיפוש מלאי קנאביס רפואי מכל בתי מרקחת בארץ, עם כל התוצאות במקום אחד, כולל: השוואות מחירים של קנאביס רפואי בין בתי המרקחת השונים, חיפוש אצווה, ובנוסף אזור של מבצעים והנחות של כל הזנים הקיימים במלאיי בתי המרקחת בשוק הקנאביס הרפואי ובישראל בכלל בכל רגע נתון. כאנביס החלה כמאגר מידע של קנאביס רפואי וכיום היא הפלטפורמה הטכנולוגית המובילה להזמנה ואיתור של קנאביס רפואי בישראל המשרתתת אלפי מטופלים ועשרות בתי מרקחת המנפקים ומשנעים קנאביס רפואי ברחבי ישראל. 

🍀מוזמנים לאתר שלנו www.cannbis.co.il לחיפוש זנים, הזמנות, איסוף עצמי ומשלוחים

🍀בנוסף מוזמנים להירשם לניוזלטר שלנו ולהישאר תמיד מעודכנים בחדשות האחרונות

לוגו כאנביס

זני קנאביס רפואי

זנים

חוות דעת

כאנביס

מאמרי כאנביס

מאמרי קנאביס

מטופלי קנאביס רפואי

מטופלים מספרים

סקירת זן

קנאביס רפואי


כתבות נוספות

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה

עדכוני קנאביס רפואי תפרחות ושמני קנאביס רפואי, סיכום השבוע שהיה 26.1.23

דירוג זניםחיפוש זנים

מנגישים למטופלי הקנאביס הרפואי בישראל את כל עדכוני הזנים במלאיי בתי המרקחת מהשבוע שחלף. זנים בקרוב במלאי טיקי רייןTiki RainT20/C424%גידול אינדור קנדי, Wagnersיבוא חברת IMCלהתראה אוטומטית כשהזן יגיע לבתי המרקחת…

סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – סאטיבה קנדית חדשה מבית Wagners

🍀 סקירת זן קנאביס רפואי טיקי ריין – זן קנדי חדש בגידול אינדור מבית Wagners

סקירת זןתפרחות

טיקי ריין Tiki Rain תפרחת קנאביס רפואי עתירת THC מסוג סאטיבה בקטגוריית T20/C4, גידול אינדור קנדי של המותג Wagners, יבוא של חברת IMC, בקרוב בבתי המרקחת השונים ברחבי הארץ. טיקי…

כל הזכויות שמורות כאנביס 2024 ©

|

אודות כאנביס

אתר כאנביס מרכז מלאי קנאביס רפואי מכל בתי המרקחת בארץ ומציע שירותי איתור מלאי, הזמנת קנאביס רפואי, משלוחים ואיסוף עצמי, התראות על זמינות מלאי קנאביס בבתי מרקחת ועוד.

האתר פותח על ידי מטופלים עבור מטופלים ומייצג תמונה עדכנית 24/7 של מלאי הקנאביס הרפואי בארץ. בפלטפורמה תמצאו בתי מרקחת פרטיים כגון אורנים פארם בירושליים, ובית המרקחת גבעול בתל אביב; בתי מרקחת מרשת ש.ר.מ. כגון הנגב בבאר שבע וישראל ביהוד; וכמובן סניפי סופר פארם כמו גדרה, רמת ישי, גן יבנה ורבים נוספים המורשים לנפק קנאביס רפואי.

מעבר לקטלוג הנרחב, האתר עוזר לאתר זנים במחירים מוזלים, לחפש זני קנאביס בקטגוריות השונות (T20/C4, T15/C3 ועוד), לחתוך לפי סוג זן (סאטיבה, אינדיקה או היברידי), להשוות מחירים ואחוזי אצווה, לתת משוב וחוות דעת, ומרכז מידע רב על שוק הקנאביס הרפואי בארץ ובעולם.